hirdetés
hirdetés
hirdetés

Kiskádár hobbiból ötletel

A Tarzan fordítása már a múlté, a Tilosban viszont máig dolgozik Kiskádár Tamás (47), aki a Kirowski után a Mito társ-kreatívigazgatója lett. Itt a újra együtt dolgozik Suba Jánossal, aki majdnem 20 éve reklámos tapasztalat nélkül vette fel szövegírónak a Hungexpóba.

hirdetés

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Amennyiben szeretne előfizetni, itt megteheti.

E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: Kreatív)
hirdetés

Ők voltak 2019 feltörekvői, befutói és rekorderei. (X)

A Politicónak adott interjút a magyar adását újraindító szervezet elnöke.

Az ügynökség TikTok-rajongónak mondja magát, logikusnak tűnt, hogy új kreatívot is a platformon keressenek.

Eheti Kultúrterrorunkban Juhász Noémi írását olvashatjátok, aki megszokott módon könyveket, zenéket, filmeket és egyebeket ajánl, de klasszikus értelemben vett tévézést nem.

Kérjétek meg Papit, Mamit, olvassa el, hogy ne kapjon bírságot az ügyfél.

Hozzászólások (2 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
"A kreatívigazgatóságnak van egy átka, hogy nem nagyon tudsz váltani, felfelé nincs út."
Színvonalban nincs felső határ. Tehát a felfelé vezető út végtelen.

"alkalmatlan vagyok bármilyen gazdasági jellegű gondolkodásra"
Kitalálni, hogy hogyan (=milyen kreatívval) lehet eladni valamit az nem igényel valamilyen gazdasági jellegű gondolkodást?

A "léhűtő" és "lébecolás" szó jut eszembe.
#
Kiskádár az utolsó lovagok egyike. Olyan "régivágású". Aki még tudja, hogy a pénz nem boldogít (bár jó, ha van...). Ami boldogít, az az örömből végzett munka
(hobbyból ötletelés...). És ezért néha akár el lehet hagyni a "nagyot" egy "kisebbért". És egy ilyen lépés, mindig előre vezet! Ez egy életforma, amit csak az ért
igazán, aki éli (de nagyon jó így élni...).
Nem véletlen, hogy a "néhai" Hungexponál vált reklámossá. Ott így éltünk anno... és ez adott egy máig élő összetartozás tudatot. (Olyan, mint akiket "a mozdony
füstje megcsapott"): lélektársak, rokonlekek - Csapat.

(Más részlegen, "igazgatóságon" dolgoztunk, így Kiskádár Tamást személyesen nem ismerem - de mégis...)

A McCann Stockholm megtalálta a módját, hogy a gyerekek önszántukból operába akarjanak menni. Persze volt benne egy kis trükk.

Az eddigi öt főkategória listája új szekciókkal bővült. A nevezési határidő: június 4.

A jövőben a márka nem fog olyan modellekkel sem együttműködni, akik nem hajlandók az igazi arcukat mutatni.

A szakember a magyarországi Nespresso vezetői székéből érkezik.

A frissítés bevezetésének szükségessége, valamint mindkét oldal reakciója érthető.

hirdetés

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Meghosszabbított nevezési határidő: március 13.

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra február 27-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Ismerd meg a legújabb üzleti trendeket és módszereket, majd próbáld ki a tanultakat március 4-én!

Hozd a laptopod! – Facebook és Instagram tréning HR-eseknek, lépésről lépésre, március 12-én!

Jöjjön el március 12-én a tavaszi Gyógyszerkommunikációs konferenciára! Inspirálódás, tanulás és tudásmegosztás nem csak gyógyszeripari szakembereknek az EGIS exkluzív, interaktív helyszínén!

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Nevezési határidő: 2020. március 13.

Mit tehet az ember a környezetért a saját munkahelyén - és hogyan tegye mindezt a vállalati kultúra részévé? Gyakorlati tippek, információk a témában.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop április 2-án, limitált létszámmal.

Milyen tapasztalatok vannak az egészségügyben a GDPR életbe lépése óta? Mit kellene tenni annak érdekében, hogy az Elektronikus Egészségügyi Szolgáltatási Tér (EESZT) használata megfeleljen az európai uniós szabályoknak? Hogyan lehetne adatvédelmi szempontból is jól (fel)használni a hazai adatvagyon

Digitális automatizáció a marketingben: Mire való a chatbot és mikor érdemes használni? Milyen lehetőségek vannak vele a márkaépítésben? Mi a szerepe az ügyfélkapcsolatban? Mi a jó chatbot stratégia?

A verseny célja, hogy egy olyan díjat indítson el az FMCG, és az ezzel a szegmenssel szorosan összefüggő Horeca-piac számára, amely felhívja a figyelmet az elmúlt év sikeres innovációira a fogyasztók, a kereskedelem, a vendéglátás és a szállodaipar területén. Nevezési határidő: április 3.

A nagy sikerrel zajló Év Gyára verseny ötéves jubileuma alkalmából egy egész napos konferenciával egészítjük ki díjátadó gálánkat, ezzel teremtve meg az év egyik kiemelkedő ipari eseményét. Ismerje meg a nemzetközi és a hazai év gyára verseny győzteseinek legjobb gyakorlatait!

Nagy Kreatív Nap május 7-én! További részletek hamarosan...

Az FMCG és kereskedelmi szektor kiemelkedő éves eseménye! Dátum: 2020. május 13-14. Helyszín: Saliris Resort Spa & Konferencia Hotel, Egerszalók

hirdetés