hirdetés
hirdetés
hirdetés

Kaszás György

hirdetés

Kaszás György <i>(Illusztráció: Kovács Lehel)</i>
Kaszás György (Illusztráció: Kovács Lehel)
1994-re az első nálunk bejegyzett multi, a McCann Erickson az ország vitathatatlanul legerősebb és legnagyobb forgalmú reklámügynökségévé vált, Kaszás György kreatívigazgató pedig túl volt két, a kilencvenes évek elejét meghatározó reklámon: a Nescafén az akkor még cérnavékony Rékasi Károllyal a főszerepben, valamint a távkapcsolós Nestlé-szpoton a „Mindegyik táblában egy jó pohár tej van” fősorral. Még egy, az előbbieknél lényegesen fontosabb reklám fűződik a nevéhez: a Pannon GSM „Kapucsók” szpotja 2001-ből.

Kaszás számára a reklám nem munkahelyi elfoglaltság, nem névjegykártya, hanem életmód és gondolkodásforma. Neki a kreativitás a munkafolyamat, a terv, a koncepció, amely az élet minden részére kiterjed, legnagyobb szabású munkája pedig maga a McCann volt. Amikor tizenhét év után 2005-ben szakmai és emberi konfliktusok miatt távoznia kellett, saját bevallása szerint egészsége ráment, szakmai karrierje ideiglenesen megtört.

Mit tanultunk tőle?

Élethosszig szerelmesnek lenni egy ideálba.

Nem soroljuk fel, hány, ma kreatívigazgatóként vagy ügyvezetőként tevékeny ember került ki a McCanntől a kezei alól, csupán egy adatot közlünk: az ügynökség csúcspontján negyvenkilenc kreatív dolgozott alatta hét kreatívcsapatban. Az örökké tartó elégedetlenségen és a sokszor teljesíthetetlen maximalizmuson túl látni kell, hogy Kaszás nemcsak a reklámnak szentelte az életét, hanem alighanem a reklámba is fog belehalni.

(forrás: Kreatív)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Tenderajánlást tett közzé a Magyar PR Szövetség, hogy átláthatóbbá és igazságosabbá váljanak az ügynökségi pályázati folyamatok.

A Frank Digital látja el a központi bank idei és jövő évi kommunikációs feladatait. 

Fördős Zé és cimborái karácsonyig térnek vissza.

A magány kap központi szerepet a cég új, Redditre készített amerikai projektjében.

Egy pénzkötegalakú rodeóbikával igyekeznek vonzóbbá tenni a befektetési lehetőségeket a fiatal felnőttek számára.

hirdetés

Toborzás/kiválasztás konferencia DEMO-túrával egybekötve november 5-én.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről, az ipar kommunikációs szakembereitől. 2019.10.29.

A GyártásTrend ősszel folytatja országjáró Roadshow-ját, amelynek keretében a gyártó cégek használható tudást kapnak a digitalizációs ipar 4.0 megoldásokról.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A december 13-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Tapasztalatok, gyakorlati tanácsok – átállási workshop

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

Egész napos konferencia a pénzügyi termékek és szolgáltatások, az ezeket értékesítő pénzintézetek marketingjéről és kommunikációjáról. Dátum: 2019.12.04.

hirdetés
hirdetés