hirdetés
hirdetés
hirdetés

György Péter

hirdetés

György Péter <i>(Illusztráció: Kovács Lehel)</i>
György Péter (Illusztráció: Kovács Lehel)
ELTE Médiatanszék, Origo, Nemzeti Audiovizuális Archívum (NAVA), Mindentudás Egyeteme, BME Médiaoktatási Központ (MOKK), Kitchen Budapest. (Utóbbit 2007-ben alapították, a Magyar Telekom által pénzelt ötletlaborból indult az azóta San Franciscóba költözött Prezi.com.) Ezeket a kezdeményezéseket mind György Péter és a körülötte lévő fiatalabb bölcsész-közgazdász-informatikus kör hozta létre, nagyobb részt a Matáv (később Magyar Telekom) pénzéből. Ahogy ő is elismeri, ha valamiben György Péter zseniális, az mások pénzének elköltése.

A Telekommal való kapcsolata egy előadáshoz kötődik, amelyet mérnököknek tartott valamikor a 90-es évek elején a digitális kultúráról, és ami után Tölösi Péter, a Matáv akkori egyik vezetője felkérte, írjon online stratégiát a cég számára.

György Péter érdeme, hogy a mostani, nagyjából negyvenes, online területen dolgozó generációnak soha vissza nem térő lehetőséget adott, amely hatással volt az online újságírásnak a rendszerváltás előtti időkből megörökölt nyomtatott sajtótól független létrejöttére. Gyengesége, hogy nem építkező típus, inkább olyan, aki kitalál dolgokat, aztán vagy továbblép, vagy a létrehozott dolgok lépnek tovább rajta.

Mit tanulhatunk tőle?

Hogyan hozzunk létre mások pénzéből és kreativitással időtálló dolgokat, amit aztán más valakik visznek tovább.

Politikai tanácsadói kitérőjére nem büszke. Amikor Fodor Gábor kulturális miniszter tanácsadója volt, nehéz helyzetbe került, bár állítása szerint nem ártott senkinek, de a jellemét, nagyképűségét nem szerette. „Az önreflexió nem jellemzett azokban a hónapokban” – emlékszik vissza. Az egyetem az élete, az, hogy sok jó embert sikerült jó helyekre elhelyezni, az számára fontos, és jó érzéssel tölti el. A Kreatív jelenlegi és volt szerkesztői közül is sokan vannak, akik tanítványának mondhatják magukat.

(forrás: Kreatív)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

André Aciman sikerkönyve folytatását mutatja be Budapesten

A V-Tel elsősorban a feltöltőkártyás felhasználókra céloz. 

A szokásos, instakész tájképek, és széles mosolyok helyett kínos helyzetek uralják a légitársaság reklámját.

Idén már másodjára keresik a legjobb ételeket a Hungarian Street Food Awards-on.

A flamand szélsőjobboldali párt plakátjait használta fel projektjéhez a menekültekkel foglalkozó belga szervezet.

hirdetés

A Pont Itt gasztro/szállás/utazás szaklap idén is meghirdeti a hazai Horeca-szakma körében legrangosabb, leglátványosabb design versenyét, a ma már igazi nemzetközi brandnek számító Gastro&Hotel Design Award-ot. Nyári ráadás! Végleges nevezési határidő: július 31.

Mentes-M Díj újra! Megújult és új kategóriákkal idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2019. augusztus 30.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2019. augusztus 30.

Keressük Magyarország legszebb, legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásait! Nevezési határidő: 2019.08.30.

Találkozunk szeptemberben! Gyertek el, egyszerre két szakmai konferenciát is adunk a Nagy Kreatív Márkanap két hajóján. Egy egész nap az A38-on együtt! 2019.09.04.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A szeptember 6-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop szeptember 12-én, limitált létszámmal.

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra október 9-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

hirdetés
hirdetés