hirdetés
hirdetés
hirdetés

Az Arany Ászok eltalálta

A csapolt Arany Ászokot akarta népszerűsíteni a Dreher Sörgyárak az Aranypéntek kampánnyal - semmi fakszni, egyszerű promócióról van szó, ennyi dicséretet mégsem kapott még egyetlen kampány sem nálunk. Elemzés.

hirdetés

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Ha nincs éves előfizetése, de szeretne vásárolni, fizessen elő itt >>>

E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: Kreatív)
hirdetés

Ha a hét utolsó munkanapja, akkor Kultúrterror. Ez alkalommal, a Morpho pr-menedzsere, Szakály Szilvia tollából.

Mostantól ti dönthettek róla, kik nyerjék a Contact Center Hangszépségverseny közönségdíjait!

A Frank Digital látja el a központi bank idei és jövő évi kommunikációs feladatait. 

A Syoss márka és a Havasi Symphonic különleges, közös születésnapot tart, melynek a szakmai és emberi hátterébe is betekinthettünk. (X)

20 éves lett a rendezvényügynökség. Itt vannak a képek a buliról.

Hozzászólások (1 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
Csak én látom úgy, hogy a kampány sikerének kulcsa nem a hagyományos értelemben vett kreatív eszköztár (szpot, zene, logó, név vagy a régi-új pozicionálás), hanem a
kreatív médiahasználat?

A kültéri eszközt kvázi eladáshelyi eszközként kezelték: a helyi árusító helyekre terelve a jónépet. Ezzel nem a márkát fényezték, hanem a frontemberek (a
kocsmárosok) lelkét és üzletét ápolták.

A gesztus pedig túlmutat a kreatív médiahasználaton is, mert túlmutat a kreatív és médiás szakemberek hatókörén: a marketinges és sales gárdát kell dicsérni. Vagy
még inkább: az egész stáb összehangolt munkáját.

(Tudom, ez a kreativ.hu, és én is kreatív vagyok, de nem árt, ha kijjebb is tudunk tekinteni a saját art-copy világunkon.)

Fördős Zé és cimborái karácsonyig térnek vissza.

A magány kap központi szerepet a cég új, Redditre készített amerikai projektjében.

Egy pénzkötegalakú rodeóbikával igyekeznek vonzóbbá tenni a befektetési lehetőségeket a fiatal felnőttek számára.

Halpert Zsuzsa felel a jövőben a vállalat külső és belső kommunikációjáért Magyarországon és további öt országban a dél-kelet-európai régióban.

Hajú vana dududu rilivonna duda densz?

hirdetés

Toborzás/kiválasztás konferencia DEMO-túrával egybekötve november 5-én.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről, az ipar kommunikációs szakembereitől. 2019.10.29.

A GyártásTrend ősszel folytatja országjáró Roadshow-ját, amelynek keretében a gyártó cégek használható tudást kapnak a digitalizációs ipar 4.0 megoldásokról.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A december 13-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Tapasztalatok, gyakorlati tanácsok – átállási workshop

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

hirdetés
hirdetés