hirdetés
hirdetés
hirdetés

Az Arany Ászok eltalálta

A csapolt Arany Ászokot akarta népszerűsíteni a Dreher Sörgyárak az Aranypéntek kampánnyal - semmi fakszni, egyszerű promócióról van szó, ennyi dicséretet mégsem kapott még egyetlen kampány sem nálunk. Elemzés.

hirdetés

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Ha nincs éves előfizetése, de szeretne vásárolni, fizessen elő itt >>>

E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: Kreatív)
hirdetés

A feleséget kereső Samu láma ezen a díjátadón is nagyot ment.

A Google ismét kiadta a rendes éves keresési összesítését.

A mai mutatványszám után január 13-tól indul a napi terjesztés.

Az ünnepeket külön töltő pár áll a szpot középpontjában.

Ezt mondta Vidus Gabriella, az RTL Magyarország vezérigazgatója az Indexnek adott podcast-interjújában.

Hozzászólások (1 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
Csak én látom úgy, hogy a kampány sikerének kulcsa nem a hagyományos értelemben vett kreatív eszköztár (szpot, zene, logó, név vagy a régi-új pozicionálás), hanem a
kreatív médiahasználat?

A kültéri eszközt kvázi eladáshelyi eszközként kezelték: a helyi árusító helyekre terelve a jónépet. Ezzel nem a márkát fényezték, hanem a frontemberek (a
kocsmárosok) lelkét és üzletét ápolták.

A gesztus pedig túlmutat a kreatív médiahasználaton is, mert túlmutat a kreatív és médiás szakemberek hatókörén: a marketinges és sales gárdát kell dicsérni. Vagy
még inkább: az egész stáb összehangolt munkáját.

(Tudom, ez a kreativ.hu, és én is kreatív vagyok, de nem árt, ha kijjebb is tudunk tekinteni a saját art-copy világunkon.)
hirdetés

Rajtuk kívül az Eletforma.hu női portál is a sales house-hoz került január 1-jével.

A felek azonban keresik az üzleti együttműködés további lehetőségeit.

Kirády Attila, eddigi kreatív igazgató pozíciója megszűnik, de marad a cégnél.

Erre is választ ad az IAB Influencer Marketing Kisokosa és Fogalomtára.

Az abszolút győztes a Mateking.hu, az Internet Kultúra Fővárosa pedig Debrecen lett az MMSz által szervezett megmérettetésen.

Gyakorlatorientált tréning az INTREN szakmai támogatásával a Google Ads kampány létrehozásának és optimalizálásának technikájáról és trükkjeiről, egészen a kezdő lépésektől. január 28., 08.30 - 14.00

15 küldőpiac 15 percben. A Pont Itt és a Turizmus Online szakmai rendezvénye Dátum: január 31.

Az FMCG és kereskedelmi szektor kiemelkedő éves eseménye! Dátum: 2020. május 13-14. Helyszín: Saliris Resort Spa & Konferencia Hotel, Egerszalók

hirdetés
hirdetés