hirdetés
hirdetés
hirdetés

Az Arany Ászok eltalálta

A csapolt Arany Ászokot akarta népszerűsíteni a Dreher Sörgyárak az Aranypéntek kampánnyal - semmi fakszni, egyszerű promócióról van szó, ennyi dicséretet mégsem kapott még egyetlen kampány sem nálunk. Elemzés.

hirdetés

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Ha nincs éves előfizetése, de szeretne vásárolni, fizessen elő itt >>>

E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: Kreatív)
hirdetés

Egy új kampány szerint a Duna House olyan, mint Baji Balázs.

Harmadik alkalommal hirdettek nyerteseket a JCDecaux citylight-versenyén.

Ahogy a név is utal rá: a cég válságkommunikációval és kríziskezeléssel foglalkozik.

Sokszor kapja meg a kérdést, de mégis zavarba hozza.

Horváth Adrienn, aki korábban network ügynökségeknél dolgozott, a kutyáját is hozta az új munkahelyére.

Hozzászólások (1 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
Csak én látom úgy, hogy a kampány sikerének kulcsa nem a hagyományos értelemben vett kreatív eszköztár (szpot, zene, logó, név vagy a régi-új pozicionálás), hanem a
kreatív médiahasználat?

A kültéri eszközt kvázi eladáshelyi eszközként kezelték: a helyi árusító helyekre terelve a jónépet. Ezzel nem a márkát fényezték, hanem a frontemberek (a
kocsmárosok) lelkét és üzletét ápolták.

A gesztus pedig túlmutat a kreatív médiahasználaton is, mert túlmutat a kreatív és médiás szakemberek hatókörén: a marketinges és sales gárdát kell dicsérni. Vagy
még inkább: az egész stáb összehangolt munkáját.

(Tudom, ez a kreativ.hu, és én is kreatív vagyok, de nem árt, ha kijjebb is tudunk tekinteni a saját art-copy világunkon.)

A Zala megyei város mostantól letisztult logóval és kaleidoszkópos dizájnnal nyomul.

Hová kerül idén az Év GastroDesign étterme díj, és melyik hazai szálláshely kapja az Év HotelDesign elismerést?

A Mito túl akart lépni a klasszikus kommunikációs eszközökön. 

Az elmúlt két évtized alapvető változásai miatt volt szükség a frissítésre.

hirdetés

A Pont Itt gasztro/szállás/utazás szaklap idén is meghirdeti a hazai Horeca-szakma körében legrangosabb, leglátványosabb design versenyét, a ma már igazi nemzetközi brandnek számító Gastro&Hotel Design Award-ot. Nevezési határidő: július 5.

Július 11-én este tartjuk az online videós tartalmak versenyének díjátadóját. A belépés mindenki számára ingyenes, de regisztrációhoz között.

Találkozunk szeptemberben! Gyertek el, egyszerre két szakmai konferenciát is adunk a Nagy Kreatív Márkanap két hajóján. Egy egész nap az A38-on együtt! 2019.09.04.

hirdetés
hirdetés