hirdetés
hirdetés
hirdetés

Átlag alatt a nyitottság és a kreativitás

Mit gondolnak saját településükről és milyen értékeket vallanak a városlakók - ennek járt utána a Metropol a világ 30 városában. 

hirdetés

A Metropol ingyenes napilap január 18-a és február 22-e között harminc városban 15 ezer, 18 és 49 év közötti városlakó megkérdezésével készített kutatást arról, hogy mit gondolnak saját településükről, milyen értékeket vallanak, hogyan szórakoznak, milyen médiafelületeket használnak.

Ebből a kutatásból közlünk érdekes és izgalmas adatokat. Az első sorban a harminc város válaszadóinak átlaga, a másodikban a legmagasabb, a harmadikban a legalacsonyabb százalékú európai város adatai szerepelnek, kiemelve pedig Budapest eredményei találhatók. Nem minden esetben végzett az első vagy az utolsó helyen európai település (a harminc vizsgált város közül tizenhat európai), de úgy gondoltuk, hogy a kontinentális összehasonlítás többet árul el Budapest helyzetéről, mintha Tokióval, Szöullal vagy Mumbaijal vetnénk össze. Összességében elmondható, hogy Budapest a kutatás alapján nem tekinthető nyitott, szabadelvű és kreatív városnak, az ezt firtató kérdéseknél többnyire jóval az átlag alatt szerepelt. (Az alábbi képek kattintásra nagyobbak lesznek.)

*Randstad-vidék: Amszterdam, Rotterdam, Hága és Utrecht alkotta gazdasági régió
**A kijelentésekkel egyetértők aránya a válaszadókon belül.

Az összeállítás elkészítésében segítséget nyújtott a Metropol.

(forrás: Kreatív)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

A fókusz a pénzügyek kényelmes intézésére irányul. 

Erre jutott a Budapest Design Week, mely idén a körforgásos gazdaság témáját járta körül.

Az új országimázs kampány már a fiktív karakter szavajárására épít.

A Mito saját kirándulásaira szokott pólókat tervezni, de mivel idén a túra a járvány miatt elmarad, az ügynökség inkább nosztalgiázik.

A cég iskolákba is elviszi a védekezés nélküli szex kockázataira figyelmeztető kampányát.

Online eredményhirdetés: október 28., 10:00, a storeinsider.hu oldalunkon!

Célunk, hogy megtaláljuk a hazai legszebb és legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásokat. Normál nevezési határidő: 10.30. Meghosszabbított nevezési határidő: 11.06.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

Hipnózis sem maradt érintetlenül a napról napra egyre inkább feje tetejére álló 2020-ban, egy dologból azonban nem engedünk - a díjakat idén is átadjuk Magyarország legrégebbi reklámversenyén.

Újrahasznosítottuk 2019 egyik legsikeresebb KREATÍV rendezvényét: itt a Green Wave 2020! November 18-án fókuszban a fenntarthatóság és a marketing!

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!

hirdetés
hirdetés