hirdetés
hirdetés
hirdetés

Átlag alatt a nyitottság és a kreativitás

Mit gondolnak saját településükről és milyen értékeket vallanak a városlakók - ennek járt utána a Metropol a világ 30 városában. 

hirdetés

A Metropol ingyenes napilap január 18-a és február 22-e között harminc városban 15 ezer, 18 és 49 év közötti városlakó megkérdezésével készített kutatást arról, hogy mit gondolnak saját településükről, milyen értékeket vallanak, hogyan szórakoznak, milyen médiafelületeket használnak.

Ebből a kutatásból közlünk érdekes és izgalmas adatokat. Az első sorban a harminc város válaszadóinak átlaga, a másodikban a legmagasabb, a harmadikban a legalacsonyabb százalékú európai város adatai szerepelnek, kiemelve pedig Budapest eredményei találhatók. Nem minden esetben végzett az első vagy az utolsó helyen európai település (a harminc vizsgált város közül tizenhat európai), de úgy gondoltuk, hogy a kontinentális összehasonlítás többet árul el Budapest helyzetéről, mintha Tokióval, Szöullal vagy Mumbaijal vetnénk össze. Összességében elmondható, hogy Budapest a kutatás alapján nem tekinthető nyitott, szabadelvű és kreatív városnak, az ezt firtató kérdéseknél többnyire jóval az átlag alatt szerepelt. (Az alábbi képek kattintásra nagyobbak lesznek.)

*Randstad-vidék: Amszterdam, Rotterdam, Hága és Utrecht alkotta gazdasági régió
**A kijelentésekkel egyetértők aránya a válaszadókon belül.

Az összeállítás elkészítésében segítséget nyújtott a Metropol.

(forrás: Kreatív)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

Seregi György kereskedelmi vezetői pozícióba érkezik.

Az együttműködés 2020-ra szól, és az állásportál online marketingtevékenységének több területére is kiterjed.

A Girls Girls Girls Magazine közel háromperces szpotja nemtől függetlenül mindenki számára érthető.

Regisztráció után a kedvenc szerzőik cikkeit kapjuk a legolvasottabb hírek után.

Az utolsó hozzávaló elveszi az ember étvágyát az egyébként nagyon guszta ételektől.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Meghosszabbított nevezési határidő: március 13.

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra február 27-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Ismerd meg a legújabb üzleti trendeket és módszereket, majd próbáld ki a tanultakat március 4-én!

Hozd a laptopod! – Facebook és Instagram tréning HR-eseknek, lépésről lépésre, március 12-én!

Jöjjön el március 12-én a tavaszi Gyógyszerkommunikációs konferenciára! Inspirálódás, tanulás és tudásmegosztás nem csak gyógyszeripari szakembereknek az EGIS exkluzív, interaktív helyszínén!

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Nevezési határidő: 2020. március 13.

Mit tehet az ember a környezetért a saját munkahelyén - és hogyan tegye mindezt a vállalati kultúra részévé? Gyakorlati tippek, információk a témában.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop április 2-án, limitált létszámmal.

Milyen tapasztalatok vannak az egészségügyben a GDPR életbe lépése óta? Mit kellene tenni annak érdekében, hogy az Elektronikus Egészségügyi Szolgáltatási Tér (EESZT) használata megfeleljen az európai uniós szabályoknak? Hogyan lehetne adatvédelmi szempontból is jól (fel)használni a hazai adatvagyon

Digitális automatizáció a marketingben: Mire való a chatbot és mikor érdemes használni? Milyen lehetőségek vannak vele a márkaépítésben? Mi a szerepe az ügyfélkapcsolatban? Mi a jó chatbot stratégia?

A verseny célja, hogy egy olyan díjat indítson el az FMCG, és az ezzel a szegmenssel szorosan összefüggő Horeca-piac számára, amely felhívja a figyelmet az elmúlt év sikeres innovációira a fogyasztók, a kereskedelem, a vendéglátás és a szállodaipar területén. Nevezési határidő: április 3.

A nagy sikerrel zajló Év Gyára verseny ötéves jubileuma alkalmából egy egész napos konferenciával egészítjük ki díjátadó gálánkat, ezzel teremtve meg az év egyik kiemelkedő ipari eseményét. Ismerje meg a nemzetközi és a hazai év gyára verseny győzteseinek legjobb gyakorlatait!

SAVE THE DATE Vezetés és pszichológia konferencia április 28-án!

Nagy Kreatív Nap május 7-én! További részletek hamarosan...

Az FMCG és kereskedelmi szektor kiemelkedő éves eseménye! Dátum: 2020. május 13-14. Helyszín: Saliris Resort Spa & Konferencia Hotel, Egerszalók

hirdetés
hirdetés