hirdetés

A magyar reklám története: 1988-1995

A magyar reklám rendszerváltásának éveiben, a Mahir után a Coca-Cola vörösre akarta festeni az országot, abból is lehetett account, aki kicsit tudott angolul beszélni és késsel-villával enni, írógépet nem lehetett kapni és olcsó buli volt Dél-Afrikában reklámfilmet forgatni. A magyar reklám 1988-tól 1995-ig. 

hirdetés

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Amennyiben szeretne előfizetni, itt megteheti.

E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: Kreatív, Kreatív Online)
hirdetés

Ebből kettő a DDB-é, egy pedig a Wavemakeré.

Az UNICEF és az ACG plakátokkal hívja fel a figyelmet az alapjogokra, amelyek minden gyermeket megilletnek szerte a világon.

Pavel Stanchev vezérigazgató és csapata köszöntötte a csatorna partnereit a Beef Bar Budapestben. Nézd meg az este képeit!

Így tiltakoznak az újságírói jogok korlátozása ellen.

Ez üzeni a Deutsche Telekom új kampánya, ami csak félig vicc.

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!