hirdetés
hirdetés
hirdetés

A fogyasztók megették a Tibi reklámját

Tavaly ősszel indult a Tibi csoki imázskampánya. A 70 éves márka kreatívjai a fogyasztókat meggyőzték, a szakmát viszont nem annyira. A Kreatív kampányelemzése.

hirdetés
Kedves látogatónk! Ez a tartalom csak a Kreatív Online előfizetői számára elérhető, kérünk, a megtekintéséhez lépj be!
 
Ha nincs kéznél a jelszó, érdemes előkeresni, mert a jövőben az archívum mellett az exkluzív tartalmaknál is sűrűbben találkozhatsz majd vele. Az elofizetes@pphmedia.hu címen segítünk, ha nem került elő.
 
Ha nincs élő előfizetésetek, itt választhatjátok ki a számotokra megfelelő csomagot.
E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: Kreatív)
hirdetés

Az Indenpendent Spirit Awards-on a kisebb büdzséjű alkotásokat díjazzák.

A tévészpot egy nonprofit vállalat jóvoltából született, akik azt szeretnék, ha minél többen állnának át növényi alapú étrendre.

A Netpositive és a FANUC is őket választotta.

Lego Vidiyo néven indít új szolgáltatást a gyártó, melynek lényege, hogy kiterjesztett valóság (AR) segítségével pingelje a gyerekek kreativitását.

Ezt Varga Judit igazságügyi miniszter jelentette be a Facebookon. 

kapcsolódó linkek

Hozzászólások (5 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
válasza hozzászólásához
#
Nem szeretnék neveket mondani, maradjunk annyiban, hogy a manapság menő ügynökségek, akik a komolyabb költéssel rendelkező ügyfelek kreatívjait csinálják.

Megint nem a lényeget fogtad meg. Nem az a fontos, hogy Én vagy a Mi ügynökségünk csinálja (köszönöm jól elvagyunk a kisebb ügyfeleinkkel) mert mi így meg úgy
sokkal kreatívabbak vagyunk.

Amire gondoltam, hogy mint kicsi vagy közepes ügynökség, mit tanulhatok a NAGYOKTÓL. Elméletileg ott van a nagyobb tudás, hozzáértés, a legnagyobb kreatív agyak és
akkor gondolom a legjobb ötletek (legalább potenciálja)is.

De nem, vagy csak Én nem látom.

Mégegyszer mondom, nem sértés vagy bárkinek a megbántása, de nem jók a reklámok és kész - nagyon tisztelet a kivételnek.

Inkább az a furcsa, hogy ugyanaz a 20-30 ügynökség rotálódik a komoly ügyfeleknél, attól függetlenül, hogy nincs komolyabb ötlet.

A Laboratory E-folder tényleg zseniális és még van néhány nagyon jó, de a 90% teljesen átlagos. A teljesen átlagos alatt értem mondjuk a Tibi filmet, mert ez az amit
mindenki megcsinál ilyen szinten (ellenpélda SNICKERS reklám). Szerintem ne próbáljuk meg összehasonlítani a két reklámot, de bármelyik magyar csokis reklámot ide
tehetném (talán még a Hajós tibi reklám jó volt).

Azt nem értem, hogy a kreativítás tényleg nem ügynökségi mérettől vagy tapasztalattol függ, vhogy külföldön sokkal nyitottabbak az ügyfelek és kíváncsiak mások
ötleteire is.

Nincs nagyon mit, és kitől tanulni, hacsak nem a jó kapcsolatépítési technikákat, mert a Tibit vki úgyis megveszi és akkor újból nyugodtan hátra lehet dőlni - Megint
jót csináltunk.

Pedig nem, csak átlagosat.
válasza hozzászólásához
#
Csak egy kérdés: mit jelent a fejedben a "nagy", illetve "kicsi" ügynökség? A hálózati a nagy, a hazai meg a kicsi, vagy alkalmazottak (nem bejelentett, hanem ténylegesen
ott dolgozók) számát, vagy büdzsét, vagy mit? Vagy csak egy percepció?

Nem kötözködésből kérdezem, hanem valóban érdekel. Mert itthon a hálózati ügynökségeknél vannak sokkal nagyobbak, sokkal több emberrel dolgozók, akik még mindig
arról beszélnek, hogy mennyivel rugalmasabbak, mert ők "kicsi" magyar ügynökségek. És van, akik ezt be is kajálják még mindig.

Mert amíg ezt nem határozod meg, addig csak egy bulváros, sértett kliséhalmaz, amit ide leírtál, ilyet olvastam már ezerkétszáz kommentben az elmúlt fél évben.



#
a környezetemben még senkit nem láttam, aki így enné a táblacsokit ...
#
Korábban a Telenor marketingesét "szétszedte" a kreatív szakma, hogy mennyire fontos is a kreativítás.

Hát akkor hol van az a nagy kreativítás?

Személyes véleményem, hogy a Telenor kommunikációja most a szegmensben messze a legjobb, a T total sablon, a Vodaról ne is beszéljünk.
#
Nem éretem....

Mivel Én is a szakmában dolgozom nagyon régóta követem figyelemmel a reklámokat és igyekszem a "nagyoktól" minél több okosságot ellesni.

Sajnos azt kell mondjam, hogy nem látok sok eredeti ötletet, vagy olyan reklámot, amire azt mondhatnám, hogy itt tényleg érdemes volt egy "nagy" ügynökséget használni,
mert olyan stratégiát vagy kreativitást villantott, amire tényleg azt mondja az ember, hogy EZ IGEN. Még a média hölgy is leírja, hogy a szokásos eszközöket használja a
márka a megjelenéseinél.

Nagyon nagyon tisztelet a kivételnek, de nem igazán érzem, hogy a "nagy" ügynökségek tényleg NAGY MUNKÁKAT tennének le az asztalra.
Hozzák a szokásos kliséket egy kicsit mindig megújítva, de valahogy az az érzése az embernek, hogy a megbízó inkább választ egy nagy ügynökséget, mert ha az nem tud
jót csinálni, akkor biztosan más sem, és legalább az én fenekem is védve van, ha esetleg számonkérnek, hogy miért nem hozza a kampány az elvárt számokat.
Hát én az egyik legnevesebb ügynökséggel dolgoztam - lehet erre mondani.

Senki ne vegye magára amit írok, de ez annyira benne van a reklámszakmában (mindenki tudja és érzi), hogy most már nem volt kedvem magamban tartani.

Egyszerűen nem csinálnak kicsi hazánkban jó reklámokat és ezt el kell fogadni, illetve a most éppen favorizált ügynökségek nem csinálnak - pl. ezt a Tibi reklámot
bárki megcsinálja, ezen a színvonalon, akárkit is bíznak meg a szakmában, függetlenül attól, hogy kicsi vagy nagy ügynökség.

Azért tényleg vannak jó reklámok:

Ikea: e-folder
Mcdonalds: munkába igyekvő mcdonald's srác
Magyar Turizmus: párás ablakon felirat (cluso)
Nem tudom melyik ügynökség csinálta, de egy német banknak készített zseniális sorozat.
Cluso: Nekem a sió is tetszik, bár maga a szegmens mélyrepülésben van az eladások terén.

Természetese ezek csak privát vélemények.

Tényleg ég és föld a hazai és a külföldi reklámok között a különbség, de ezt már más is számtalanszor elmondta, inkább az lep meg, hogy mennyire nincsenek
ötletek.

Klisák, klisék, klisék.......nagyon unalmasan egymás után.

Tényleg nagyon ideje lenne elkezdeni az ügynökségeknek ötletelni, a megbízóknak pedig komolyabb igényeket támasztani az ügynökségekkel szemben, legalább a
kreativítás területén.

Sport szelet - ablakmosó
Raiffeisen - mert megbecsülnek
Chibo - rock papa vagy mi
és még számtalan jaj.....

A másik kedvencem a: Több mint.....szlogen.

EZ meg az über kreatív!

hirdetés
hirdetés

A koronavírus elleni vakcinák népszerűsítésére fordítják a Super Bowlra szánt reklámbüdzsét.

A felnőtteknek szóló közös alkotói pályázat Alkosd újra a világod! címmel vár síkban épített mozaikképeket. Jelentkezési határidő: február 28.

Az együttműködés 2018-ban indult, az ügynökség most ismét megnyerte a tendert.

Sanders csodás kesztyűivel fázik The Beatles-, Fleetwood Mac-, Arctic Monkeys-, Paramore-, The Killers- és Foals-klasszikuson is.

Szeged első független hírportálja 18 ezer dollárt kap az Open Society Initiative for Europe-tól.

Január végén ismét megrendezzük a Kreatív szaklap PR-workshopját, ahol első kézből ismerkedhettek meg a 2020-as év kiemelkedő PR-kampányaival.

Február 4-én bemutatkoznak a HRKOMM Award 2020 nyertes pályázatai! Stay tuned! A programot folyamatosan frissítjük!

Milyen régi, új és régiúj, azaz a változásokkal együtt frissülő szolgáltatásokat tudnak nyújtani 2021-ben a HR-szolgáltatók? Február 16-án megtudhatjátok az év első szakmai rapid találkozóján!

Épülj, hogy építhess! – Alkalmazottpszichológia-tudás a hétköznapokra HR-eseknek, cégvezetőknek, coachoknak! Féléves képzés péntekenként: 10 oktatási nap + 9 konzultációs alkalom! 2021. februártól júliusig!

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: március 12.

hirdetés
hirdetés