hirdetés
hirdetés
hirdetés

Csak Simicska-cégek az MTVA tenderén

A Publimont és a Mahir Cityposter indult a Médiaszolgáltatás-támogató és Vagyonkezelő Alap (MTVA) közterületi reklámkampányok szervezésére kiírt hirdetmény nélküli tárgyalásos tenderén. A közbeszerzést végül a Publimont nyerte meg alacsonyabb ajánlatával.

hirdetés

A Publimont nyerte meg az MTVA hirdetmény nélkül induló, tárgyalásos közbeszerzését – írja a K-Monitor korrupciófigyelő blog a Közbeszerzési Értesítőre hivatkozva.

A Fidesz gazdasági háttérembereinek mondott Simicska Lajos és Nyerges Zsolt érdekeltségébe tartozó Publimont ellenfele a kapcsolt vállalkozásain keresztül szintén Simicska-érdekkörbe tartozó Mahir Cityposter volt. Az eredményhirdetés szerint a Publimont ajánlata 2 millió 916 ezer, míg a Mahir Cityposteré 3 millió 298 ezer 800 forint volt, így az alacsonyabb összeget ajánló Publimonttal kötöttek szerződést nettó 20 millió forintra.

A meghívást július 2-án küldték meg a kiválasztott ajánlattevőknek, a szerződést pedig augusztus 10-én meg is kötötték. A hirdetmény nélküli kiírást azzal indokolta az MTVA, hogy a keretösszeg a közbeszerzési értékhatár, vagyis 25 millió forint alá esik.

A Publimont nem először nyert meg az MTVA által kiírt hirdetmény nélkül induló közbeszerzést. Az Átlátszó.hu tavaly novemberben írta meg, hogy az MTVA 2011. szeptember 19-én kötött szerződést a Publimonttal és a száz százalékos Simicska-tulajdonú Euro Publicityvel közterületi reklámok elhelyezésére. Igenám, csakhogy míg az eredeti kiírás 24 millió 960 ezer forintról szólt, így nem kellett nyílt eljárást kiírni, a szerződés módosítása már 104 millió 560 ezer forintról szólt.

Akkor azzal indokolták a szerződésmódosítást, hogy az eredetileg becsült mennyiséggel és keretösszeggel nem tudták volna teljesíteni a szerződés célját. Csakhogy az ajánlattételben ugyanazok a megajánlott mennyiségek szerepeltek, mint amennyit az MTVA kért, ezt pedig az Átlátszó úgy magyarázta, hogy az alacsony keretösszeg kiírása csupán arra volt jó, hogy a nyílt közbeszerzést elkerüljék, valójában előre tudták, hogy a reális összeg meghaladja a 100 millió forintot.

hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Új betűtípust kapott az operációs rendszer, aminek a következő verziója már nem édességről kapja a nevét.

Egy cipősdobozba sűrítette az ikonikus pillanatokat a márka új reklámfilmje.

Célzott ajánlók segítik a könnyebb tájékozódást a megújult oldalon.

Az önirónián és mémeken szocializálódott Instagram generációt célozza a meki új kampánya.

A cég végre megerősítette a pletykákat: tényleg lesz külön „hírek” szekció az appban, és azt valódi újságírók töltik majd meg.

hirdetés
hirdetés

Mentes-M Díj újra! Megújult és új kategóriákkal idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2019. augusztus 30.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2019. augusztus 30.

Keressük Magyarország legszebb, legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásait! Nevezési határidő: 2019.08.30.

Találkozunk szeptemberben! Gyertek el, egyszerre két szakmai konferenciát is adunk a Nagy Kreatív Márkanap két hajóján. Egy egész nap az A38-on együtt! 2019.09.04.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A szeptember 6-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop szeptember 12-én, limitált létszámmal.

Az Üzlet és Pszichológia és a hrpwr.hu ismét bemutatja a nagy sikerű „kékgalléros” konferenciát! Kékgalléros HR kihívások 3.0 szakmai konferencia szeptember 26-án.

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 4.

Az eladásösztönző marketing titkai: élmény, adat, taktika. Hogyan ötvözzük az adatokat az élményekkel? Influencerek és eladásösztönzés tartalommarketinggel – jó és rossz példákon keresztül. Tudatos fogyasztó vs. Promo érzékenység – minden kiderül a proMO2019 workshopon! (x)

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra október 9-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Zöld marketing és kommunikáció Itt a zöldár! A tudatos fogyasztók már átlátnak a greenwashingon, de mi jön ezután? Save the date: 2019.10.10.