Nézegess klasszikus Kiskegyed-címlapokat!

Az első szám sikere után sem volt megállás a Kiskegyednél. Az eladott példányszám meredeken emelkedett hétről hétre, a legolvasottabb magyar nyelvű sajtótermék lett.

1992 novemberében, hét hónappal az indulás után a nyomdagépek már félmillió Kiskegyedet nyomtak hetente, a magazin egyéves születésnapján pedig megszületett a magyar rekord: 570 ezer vásárló választotta azon a héten a lapot. Kiszámoltuk: egy év alatt 22 668 543 lap talált gazdára. Óriási szám, Magyarország összlakosságának több mint kétszerese.

Azóta sem sikerült senkinek túlszárnyalni ezt a példányszámot. Az elmúlt 25 év legsikeresebb címlapjaiból válogattunk. Kattints a képekért!

1997. 31. szám – A címlapon egy hölgy, aki azt állította: ő Szécsi Pál lánya
1997. 31. szám – A címlapon egy hölgy, aki azt állította: ő Szécsi Pál lánya

Cikkünk megjelenését a Ringier Axel Springer Magyarország támogatta.
A Kiskegyed 25 rovatban korábban megjelent cikkeket itt találja >>>

(X)

 

(forrás: Kreatív Online)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A verseny célja díjazni azokat a kommunikációs megoldásokat, melyek támogatják és elősegítik, hogy egy vállalat termékét vagy szolgáltatását egy másik vállalatnak értékesítse. Díjátadó: október 17.

Meghosszabbított nevezési határidő: október 20. A verseny célja: kreatív btl-megoldások és kapcsolódó kommunikációs kampányok díjazása.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Díjátadó: 10.25. Kapunyitás: 19 óra

A verseny célja, hogy megtaláljuk és díjazzuk a legszebben tervezett és kivitelezett médiatermékeket Magyarországon. Weboldalakat, alkalmazásokat, tévéműsorokat, magazinokat és más nyomtatott kiadványokat lehet nevezni. Díjátadó: 10.26. kapunyitás: 19 óra

Cél: a reklám- és tágabb értelemben vett kommunikációs ipar gyártói oldalának legkiválóbb megoldásait jutalmazni. Nevezési határidő: október 27.

Workshop az Európai Unió Általános Adatvédelmi Rendeletéről, közismertebb nevén a GDPR-ról november 10-én.

Facebook és Instagram hirdetések kezelése a gyakorlatban november 16-án.

Prizma Kreatív PR Díj díjátadó: november 22. Helyszín: Akvárium Klub

Minden gallérhoz másképp kell szólnunk HR-eseként? Kiderül a november 21-i workshopunkon, ahová kék gallérosokra specializálódott HR-eseket várunk.

Hr-esként Ön hol nézi meg először egy jelölt profilját? És kiről mit árul el az adatlapja? És azt vajon tudja, hogy a jelöltek hol és hogyan keresnek a legaktívabban munkát? Workshopunkon mindenre választ kap. November 21. 09:00

A Kreatív hagyományos éves konferenciáján ismét a pr-szakma előtt álló legaktuálisabb kihívásokat járjuk körbe. Időpont: november 23.