Nézegess klasszikus Kiskegyed-címlapokat!

Az első szám sikere után sem volt megállás a Kiskegyednél. Az eladott példányszám meredeken emelkedett hétről hétre, a legolvasottabb magyar nyelvű sajtótermék lett.

1992 novemberében, hét hónappal az indulás után a nyomdagépek már félmillió Kiskegyedet nyomtak hetente, a magazin egyéves születésnapján pedig megszületett a magyar rekord: 570 ezer vásárló választotta azon a héten a lapot. Kiszámoltuk: egy év alatt 22 668 543 lap talált gazdára. Óriási szám, Magyarország összlakosságának több mint kétszerese.

Azóta sem sikerült senkinek túlszárnyalni ezt a példányszámot. Az elmúlt 25 év legsikeresebb címlapjaiból válogattunk. Kattints a képekért!

1997. 31. szám – A címlapon egy hölgy, aki azt állította: ő Szécsi Pál lánya
1997. 31. szám – A címlapon egy hölgy, aki azt állította: ő Szécsi Pál lánya

Cikkünk megjelenését a Ringier Axel Springer Magyarország támogatta.
A Kiskegyed 25 rovatban korábban megjelent cikkeket itt találja >>>

(X)

 

(forrás: Kreatív Online)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A verseny célja díjazni azokat a kommunikációs megoldásokat, melyek támogatják és elősegítik, hogy egy vállalat termékét vagy szolgáltatását egy másik vállalatnak értékesítse. Nevezési határidő: szeptember 8.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Nevezési határidő: 09.08.

Képzés marketingeseknek, akik tömegeket szeretnének megszólítani, de közvetlen, bizalmas formában, személyre szólóan. Enter!Digital a neoval szeptember 14-én.

A verseny célja, hogy megtaláljuk és díjazzuk a legszebben tervezett és kivitelezett médiatermékeket Magyarországon. Weboldalakat, alkalmazásokat, tévéműsorokat, magazinokat és más nyomtatott kiadványokat lehet nevezni. Nevezési határidő: szeptember 15.

Az első benyomás megismételhetetlen. Légy rá felkészülve! Konferencia a POME-ról és fontosságáról szeptember 21-én

Szeptember 28-án ismét Gyógyszerkommunikációs konferencia. Fókuszban a technológiai fejlődés előnyei és kihívásai: E-recept, Data Science, okos eszközök.

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 6.