Nézegess klasszikus Kiskegyed-címlapokat!

Az első szám sikere után sem volt megállás a Kiskegyednél. Az eladott példányszám meredeken emelkedett hétről hétre, a legolvasottabb magyar nyelvű sajtótermék lett.

1992 novemberében, hét hónappal az indulás után a nyomdagépek már félmillió Kiskegyedet nyomtak hetente, a magazin egyéves születésnapján pedig megszületett a magyar rekord: 570 ezer vásárló választotta azon a héten a lapot. Kiszámoltuk: egy év alatt 22 668 543 lap talált gazdára. Óriási szám, Magyarország összlakosságának több mint kétszerese.

Azóta sem sikerült senkinek túlszárnyalni ezt a példányszámot. Az elmúlt 25 év legsikeresebb címlapjaiból válogattunk. Kattints a képekért!

1997. 31. szám – A címlapon egy hölgy, aki azt állította: ő Szécsi Pál lánya
1997. 31. szám – A címlapon egy hölgy, aki azt állította: ő Szécsi Pál lánya

Cikkünk megjelenését a Ringier Axel Springer Magyarország támogatta.
A Kiskegyed 25 rovatban korábban megjelent cikkeket itt találja >>>

(X)

 

(forrás: Kreatív Online)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Digital Pharma: gyógyszerkommunikációs konferencia március 1-jén.

Digital Branding Reggeli a Google-lel március 6-án!

Toborzásaink kiegészítése LinkedIn kampányokkal. Mire jó, hogyan használható, kinek érdemes, kinek nem? Március 6., 08:30

Gyakorlati Facebook útmutató: Recrutiment branding a gyakorlatban, eszközök és lépések több és releváns jelentkezőért. Március 6., 13:00

Amit egy hr-esnek a GDPR-ról tudnia kell. Konzultációval egybekötött workshop a Deloitte szakértőivel március 8-án.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, idéntől külföldi kreatívigazgatók is a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Nevezési határidő: 03.09.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: március 09.

A Magyar Instagram Körkép 3.0 kutatás eredményeinek és az Instagram legfrissebb híreinek ismertetése. Március 21., 09:00

Ismét saleskonferencia április 12-én az Üzlet&Pszichológia és a Kreatív szervezésében.

Kétnapos konferencia az FMCG és a kereskedelmi szakma legégetőbb problémáiról és kérdéseiről április 26-27-én.