Nézegess klasszikus Kiskegyed-címlapokat!

Az első szám sikere után sem volt megállás a Kiskegyednél. Az eladott példányszám meredeken emelkedett hétről hétre, a legolvasottabb magyar nyelvű sajtótermék lett.

1992 novemberében, hét hónappal az indulás után a nyomdagépek már félmillió Kiskegyedet nyomtak hetente, a magazin egyéves születésnapján pedig megszületett a magyar rekord: 570 ezer vásárló választotta azon a héten a lapot. Kiszámoltuk: egy év alatt 22 668 543 lap talált gazdára. Óriási szám, Magyarország összlakosságának több mint kétszerese.

Azóta sem sikerült senkinek túlszárnyalni ezt a példányszámot. Az elmúlt 25 év legsikeresebb címlapjaiból válogattunk. Kattints a képekért!

1997. 31. szám – A címlapon egy hölgy, aki azt állította: ő Szécsi Pál lánya
1997. 31. szám – A címlapon egy hölgy, aki azt állította: ő Szécsi Pál lánya

Cikkünk megjelenését a Ringier Axel Springer Magyarország támogatta.
A Kiskegyed 25 rovatban korábban megjelent cikkeket itt találja >>>

(X)

 

(forrás: Kreatív Online)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Ülj a géphez! – Facebook tréning HR-eseknek. Toborzási kampányok a Facebookon, lépésről lépésre, június 20-án.

Díjátadó: 2018.06.20. szerda 18:30 Kukkants bele, hogy melyek lettek a legjobb turisztikai kommunikációs projektek!

A verseny célja, hogy díjazza az egyedi belsőépítészeti dizájnt, kreatív vendéglátóipari/hotel kommunikációt és márkamegjelenést. Nevezési határidő: 2018.06.29.

Az Élelmiszer az FMCG szektor meghatározó szaklapja új versenyt indít. A verseny célja, hogy megtaláljuk a hazai piac legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeit. Nevezési határidő: augusztus 31.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a Pr Toplistán! Nevezési határidő: augusztus 31.