Nézd meg, hogyan öltözött Szandi 25 éve!

Sok-sok énekes, színész, sztár a Kiskegyedben jelent meg először a nyomtatott magazinok közül. Szandi nálunk beszélt először arról, ki tervezi ruháit, hová mit vesz föl, és még a méreteit is elárulta.

Szandi ruhatára

Nahát, ez a Fenyő…! Szandi nemcsak a dalokat kapja Fenyő Miklóstól, ő tervezi az ifjú énekesnő fellépőruháit is. Azért, hogy a zene, a szöveg és a megjelenés teljesen összhangban legyenek. És Südi Ági varrónőnek bőven elégségesek a Fenyő-féle vázlatok.

Ágnes francia női szabó. Csupán alkalmi megbízásokat vállal. Annak idején a Hungáriát öltöztette. Férjével – akinek, Károly lévén, Carló a beceneve – gyakran utaznak Olaszországba. Amit ott látnak, hazahozzák, ötletben, kivitelezésben. Szandi például Carlónak köszönhet egy gyönyörű tűzpiros ruhát, a hatvanas éveket idéző könnycsepp-kivágással az elején.

A tizenhárom éves korában berobbant Szandiról Fenyő Miklós döntötte el, hogy pöttyösben meg svájcisapkában fogja meghódítani a gyermekhallgatóságot. Sikerült! Részint a sztárcsinálás, másrészt a módi bevezetése. A koncertek közönsége mindig pöttyösben és svájcisapkában pompázott.

Tyúklábmintás, fekete sapkával

A popcsillag időközben ifjú hölggyé érett. Südi Ágnesnek most már könnyű a dolga, Szandinak könnyű varrni: mellbősége 91 centiméter, a csípője 95-ös, míg derékban 60 centit mér a szalag.

Fenyő Miklós irányításával nemrég történt a stílusváltás. Szandi búcsút intett a kislányos pöttyöknek. Új, nőies kép született róla, amit pillanatnyilag a tyúklábminta fejez ki. Az anyagért azonban muszáj volt átugrani Bécsbe. A sajátosan sárga és a bordó-ciklámenes színhez fekete sapka illik.

Kosztüm és 18-féle farmer

Ekképp jelenik meg Szandi a nagyvilág szeme előtt. Vajon hogyan öltözik civilben a Békásmegyeren lakó Pintácsi Alexandra? Még a fellépőruháinál is nagylányosabbra veszi a figurát. Kedvenc kosztümjének vonalát megirigyelhetnék az üzletasszonyok. Nagyestélyi ruhakölteményről is ábrándozik, ez viszont egyelőre hiányzik a ruhatárából. A szekrényt a farmeröltözékek uralják. Foltos, rojtos, halász, kertész, bő és szűk, zöld meg kék – tizennyolc (!) fajtát számoltunk össze.

Ékszereket nem visel

Szandi sportosnak vallja magát, ékszereket nem visel. Testmagasságban 164 centiig jutott, súlya 50-52 kiló. Édesszájú. Imád enni mindent, ami cukros, csokis, habos. Ezért aztán állandóan fogyókúrázhat.

Ha valahol jól kell kinézni, Szandi három órát szán a készülődésre. Ebből másfél óra a fürdőszobában, ugyanennyi megy el a ruhák kiválasztásával. Szandi elismeri: egyelőre nem erős oldala a színharmónia. Szerencse, hogy Viktória nővérének megbízható az ízlése. Viki varr is otthon, s kormányozza Szandi hétköznapi, ünnepi öltözködését.

Sminkelve jár a közértbe

A zsűrielnök férfi a háznál. A lányok 43 éves édesapja szigorú kritikus. Az anyuka inkább törődő. Szandi időnként hajlamos volna fésületlen frizurával leviharzani a lakótelepre. Ilyenkor a mama figyelmezteti arra, hogy a hírnév kötelez. A Balatonnál vizes hajjal, hason fekve is felismerték Szandit a gyerekek. Illik tehát finoman sminkelve bemenni a közértbe éppen úgy, mint a Breki butikba.

Szandi többnyire szót fogad. Csak a lovaglásról nem lehet lebeszélni. Egyébként teszi a dolgát, szorgalmasan. Tanul a békásmegyeri Veres Péter Gimnázium esti tagozatán, mellett építgeti énekesi karrierjét, üstökösből lassan állócsillagra hasonlít. Tizenhat éves.

(X)

Ez a cikk a Ringier Axel Springer Magyarország megjelenése. A Kiskegyed 25 rovatban korábban megjelent cikkeket itt találod.

(forrás: Kreatív Online)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A verseny célja díjazni azokat a kommunikációs megoldásokat, melyek támogatják és elősegítik, hogy egy vállalat termékét vagy szolgáltatását egy másik vállalatnak értékesítse. Díjátadó: október 17.

Meghosszabbított nevezési határidő: október 20. A verseny célja: kreatív btl-megoldások és kapcsolódó kommunikációs kampányok díjazása.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Díjátadó: 10.25. Kapunyitás: 19 óra

A verseny célja, hogy megtaláljuk és díjazzuk a legszebben tervezett és kivitelezett médiatermékeket Magyarországon. Weboldalakat, alkalmazásokat, tévéműsorokat, magazinokat és más nyomtatott kiadványokat lehet nevezni. Díjátadó: 10.26. kapunyitás: 19 óra

Cél: a reklám- és tágabb értelemben vett kommunikációs ipar gyártói oldalának legkiválóbb megoldásait jutalmazni. Nevezési határidő: október 27.

Workshop az Európai Unió Általános Adatvédelmi Rendeletéről, közismertebb nevén a GDPR-ról november 10-én.

Facebook és Instagram hirdetések kezelése a gyakorlatban november 16-án.

Prizma Kreatív PR Díj díjátadó: november 22. Helyszín: Akvárium Klub

Minden gallérhoz másképp kell szólnunk HR-eseként? Kiderül a november 21-i workshopunkon, ahová kék gallérosokra specializálódott HR-eseket várunk.

Hr-esként Ön hol nézi meg először egy jelölt profilját? És kiről mit árul el az adatlapja? És azt vajon tudja, hogy a jelöltek hol és hogyan keresnek a legaktívabban munkát? Workshopunkon mindenre választ kap. November 21. 09:00

A Kreatív hagyományos éves konferenciáján ismét a pr-szakma előtt álló legaktuálisabb kihívásokat járjuk körbe. Időpont: november 23.