Ez nem egy légitársaság útvonaltérképe

A Kiskegyed olvasói nyaraltak ezeken a csodálatos helyeken. Az első húsz év alatt tizennyolcszor keltünk útra olvasóinkkal.

A próbaút

KRÉTÁN VOLT A CSAPAT FELE

Aki valaha is dolgozott munkahelyen, tudja, mit jelent a jó kis csapat, és mit jelent az öröm – jó kis csapathoz tartozni. Kérem, képzeljenek el egy húsz embert foglalkoztató szerkesztőséget, ahonnan hosszas előredolgozás után tizenketten egyszerre, egy hétre, egy helyre indultak nyaralni.

Az itthon maradók vállalták a többletmunkát, hogy társaik együtt szórakozhassanak. És ez még csak az egyik erény. A másik, a nagy kísérlet sikere, hogy tizenkét, a munkahelyen egymás alá, fölé, mellé rendelt, alkotó ember szabad idejében is együtt akart lenni. Méghozzá milyen derűsen és szeretetben! Sok-sok ellenkező példát látva, napi kenyérharcokat, támadásokat és hátbatámadásokat, árulásokat és ármánykodásokat ismerve, erre nagyon büszkék vagyunk.

Mert azóta is ilyen ez a szerkesztőség. Ehhez képest el is törpültek a részletek, hogy Kréta szigetén szép volt az őszelő, hogy a tenger, hogy elbűvölt a táj, hogy a napfény, hogy Knósszosz meg Heraklion látnivalói, hogy minden, ami egy társasutazásban fontos, az hibátlan és felejthetetlen volt.

 

Az első közös

A TUNISZI KALAND

Már Krétáról hazafelé felvetődött: olyan jól sikerült a nyaralás, hogy jövőre is el kell utazni valahová – méghozzá az olvasókkal. Így kezdtük szervezni a tuniszi utat...

Írhatnánk csupa nagy betűvel is: Tuniszi Kaland. Mert kaland volt a javából azok számára, akik a Kevesebb szebb! fogyókúrás akciónk szervezőiként nyerték a kirándulást, és azoknak is, akik csatlakoztak hozzánk a Kiskegyed-járatként jegyzett Malév-repülőn.

Száznál is több jókedvű magyar nő nem volt hétköznapi jelenség a hammameti tengerparton. És képzelhetik, milyen hangulatba jött az a néhány férfi, aki vette a bátorságot, és a csoporttal tartott. Jól szolgált bennünket az időjárás (azokban a napokban, amikor itthon fagyra fordult), a langyos tenger, a híres tuniszi konyhaművészet és a titokzatos arab éjszakák. Csoportunk először közösen pihenni indult. És azóta meg sem állunk, jártunk tengeri hajón, gyönyörű spanyol városokban, Törökország tengerpartján és számos helyen. Aki valaha is velünk tartott, tudja, hogy a Kiskegyed-nyaralás az valami más, sokkal több egy átlagos társas utazásnál. Velünk mindig jó a hangulat, a problémák megoldódnak, de ami a legfontosabb: a velünk utazó olvasók között életre szóló barátságok köttettek.

Cikkünk megjelenését a Ringier Axel Springer Magyarország támogatta.
A Kiskegyed 25 rovatban korábban megjelent cikkeket itt találja >>>

(X)

(forrás: Kreatív Online)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Az első benyomás megismételhetetlen. Légy rá felkészülve! Konferencia a POME-ról és fontosságáról szeptember 21-én

A verseny célja, hogy megtaláljuk és díjazzuk a legszebben tervezett és kivitelezett médiatermékeket Magyarországon. Weboldalakat, alkalmazásokat, tévéműsorokat, magazinokat és más nyomtatott kiadványokat lehet nevezni. Meghosszabbított nevezési határidő: szeptember 22.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Hosszabbított nevezési határidő: 09.22.

Szeptember 28-án ismét Gyógyszerkommunikációs konferencia. Fókuszban a technológiai fejlődés előnyei és kihívásai: E-recept, Data Science, okos eszközök.

A 2017. október 4-én megrendezésre kerülő rendezvényen a nyomdaipar és marketing találkozik egymással!

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 6.

Mindennapi marketing a turizmusban – adatelemzés, szegmentálás, termékfejlesztés és kommunikáció a gyakorlatban. Turisztikai marketing konferencia 2.0 október 10-én.

Workshop a Kreatív szervezésében a Sakkom Interaktív szakmai támogatásával. Október 11.

Október 12-én ismét Youtube hajó a Google és a Kreatív szervezésében!

Elindult a Lollipop 2017 nevezési időszaka. A verseny célja: kreatív btl-megoldások és kapcsolódó kommunikációs kampányok díjazása. Nevezési határidő: 2017.10.13.

Cél: a reklám- és tágabb értelemben vett kommunikációs ipar gyártói oldalának legkiválóbb megoldásait jutalmazni. Nevezési határidő: október 27.