Az első interaktív magazin

A Kiskegyed annyi olvasójával került kapcsolatba már az online korszak előtt is, hogy azt sok mai weboldal megirigyelhetné. 

Megelőztük az internetet

Mi voltunk az első interaktív magazin!

– Na, Maris, mennyi levél jött ma?

– Kettő, Miklós.

A kérdezz-feleletet mindennap eljátszotta egymással a lapindító főszerkesztő, Miskolczi Miklós és a levelezési rovatot gondozó Mátrai Mari. A főnök ugyanis eleinte nem az irodájában, hanem az olvasószolgálat üzlethelyiségében kezdte a napot – hogy számba vegye a leveleszsákokat. Merthogy Mátrai Mari válaszában a kettő nem darabot, hanem zsákot jelentett! És nem kellett sokáig várni, hogy a csíkos postai zsákok száma négyre, ötre emelkedjen – naponta.

Miskolczi melle persze dagadt, hiszen sok szerkesztőségbe egész évben nem érkezett ennyi levél. Nem hogy egy újonnan indult laphoz! Hamarosan már csak araszolva lehetett közlekedni a zsákoktól. Megszerettek bennünket az olvasók, persze mindent el is követtünk, hogy a kedvükre tegyünk. És nem csak érdekes cikkekkel...

Ezért aztán nemcsak a zsákok voltak tele, a példányszám is az egekbe szökött, és a hirdetés is dőlni kezdett. Nem kellett sok hozzá, hogy kiderüljön: a Kiskegyed bankot robbantott. Sokan indítottak utánunk női magazint, de a mi 650 ezres példányszámcsúcsunkat egyiknek sem sikerült elérni.

Hogy miért? Sikerünket annak is köszönhettük, hogy már az internet előtt, számítógépek nélkül közösséget építettünk. Tőlünk nemcsak autókat és értékes nyaralásokat tudtak nyerni, velünk házasodni, utazni, bálozni, fogyókúrázni, szépülni, szerelemhajózni és bulizni is lehetett. Árvereztünk legényeket, lett divatshow-nk, tánciskolánk, saját kabarénk, autóversenyünk, tortánk, virágunk, erdőnk, választottunk magunknak babát, rokont, és nem egy olvasónk lakodalmán vendégeskedtünk. Egyik akciónk be sem fejeződött, már terveztük-szerveztük a másikat. Bizton állíthatjuk, a Kiskegyed volt az első interaktív magazin! Minden alkalmat megragadtunk, hogy összebarátkozzunk az olvasókkal. Hogy személyesen is kapcsolatba kerüljünk velük. A szerkesztőség munkatársai nemcsak cikkekért járták az országot, hanem mérlegelték a fogyókúraverseny résztvevőit, lekáderezték a legényárverésre jelentkező fiúkat, samponosdobozokat cígöltek a Kiskegyed helyi megbízottainak, kézbesítették az esküvői meghívókat...

Igen, ez volt maga az aranykor. Köszönet érte, hogy már annak is részese lehettem!

Gráner István

 (X)

Névnapi levelek
Ezek az évek nem csak szakmailag emlékezetesek. Kezdtünk olyanok lenni, mint egy nagy család. Megtartottuk a névnapokat, kerek születésnapokat; ilyenkor nemcsak tortát rendeltünk, verset is írtunk az ünnepeltnek. Eljött aztán az első Miklós nap, és természetesen Miskolczit is felköszöntöttük. Mi mást kaphatott volna tőlünk – mint egy hatalmas kosár levelet. Mindegyikünk írt neki egyet, azokat az igazi olvasói levélkötegek tetejére tettük, és a barna postai gumival összefogtuk. Miklósnak pedig sorjában fel kellett a leveleit olvasnia, és ki kellett találnia, ki követte el. Nem lennék meglepve, ha egyik-másik ma is meglenne neki.
(forrás: Kreatív Online)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

FMCG Trafik Workshop, avagy hogyan adj el többet FMCG márkádból a Nemzeti Dohányboltokban? Az Élelmiszer és a Tobacco magazin közös rendezvénye az FMCG szektor számára augusztus 29-én.

Az Élelmiszer az FMCG szektor meghatározó szaklapja új versenyt indít. A verseny célja, hogy megtaláljuk a hazai piac legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeit. Nevezési határidő: augusztus 31.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a Pr Toplistán! Nevezési határidő: augusztus 31.

Business to business kommunikációs verseny, melyre az elmúlt év legjobb B2B kommunikációs megoldásaival jelentkezhetnek ügynökségek, a megbízói oldal képviselői, szolgáltatók és médiumok. Nevezési határidő:09.07.

Workshop Content+Marketing Award kiemelkedő kampányainak bemutatására szeptember 12-én.

A verseny célja, hogy megtaláljuk és díjazzuk a legszebben tervezett és kivitelezett médiatermékeket Magyarországon. Kiemelt kategória 2018-ban: Televízió Nevezési határidő: szeptember 14.

Ismét HR konferencia: ez alkalommal a kékgalléros kihívásokat vesszük górcső alá. Save the date: szeptember 20.

Tervezzük meg együtt a munkavállalód élményét! Időpont: szeptember 28.

Gyógyszerkommunikációs konferencia - Future Pharma október 2-án.

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 5.

Coaching eszközök a gyakorlatban hr-eseknek, coaching szemléletű vezetőknek és coachoknak. Időpont: október 11., 09.00 - 16.00

Részletes program hamarosan! 2018. november 15.