Az első interaktív magazin

A Kiskegyed annyi olvasójával került kapcsolatba már az online korszak előtt is, hogy azt sok mai weboldal megirigyelhetné. 

Megelőztük az internetet

Mi voltunk az első interaktív magazin!

– Na, Maris, mennyi levél jött ma?

– Kettő, Miklós.

A kérdezz-feleletet mindennap eljátszotta egymással a lapindító főszerkesztő, Miskolczi Miklós és a levelezési rovatot gondozó Mátrai Mari. A főnök ugyanis eleinte nem az irodájában, hanem az olvasószolgálat üzlethelyiségében kezdte a napot – hogy számba vegye a leveleszsákokat. Merthogy Mátrai Mari válaszában a kettő nem darabot, hanem zsákot jelentett! És nem kellett sokáig várni, hogy a csíkos postai zsákok száma négyre, ötre emelkedjen – naponta.

Miskolczi melle persze dagadt, hiszen sok szerkesztőségbe egész évben nem érkezett ennyi levél. Nem hogy egy újonnan indult laphoz! Hamarosan már csak araszolva lehetett közlekedni a zsákoktól. Megszerettek bennünket az olvasók, persze mindent el is követtünk, hogy a kedvükre tegyünk. És nem csak érdekes cikkekkel...

Ezért aztán nemcsak a zsákok voltak tele, a példányszám is az egekbe szökött, és a hirdetés is dőlni kezdett. Nem kellett sok hozzá, hogy kiderüljön: a Kiskegyed bankot robbantott. Sokan indítottak utánunk női magazint, de a mi 650 ezres példányszámcsúcsunkat egyiknek sem sikerült elérni.

Hogy miért? Sikerünket annak is köszönhettük, hogy már az internet előtt, számítógépek nélkül közösséget építettünk. Tőlünk nemcsak autókat és értékes nyaralásokat tudtak nyerni, velünk házasodni, utazni, bálozni, fogyókúrázni, szépülni, szerelemhajózni és bulizni is lehetett. Árvereztünk legényeket, lett divatshow-nk, tánciskolánk, saját kabarénk, autóversenyünk, tortánk, virágunk, erdőnk, választottunk magunknak babát, rokont, és nem egy olvasónk lakodalmán vendégeskedtünk. Egyik akciónk be sem fejeződött, már terveztük-szerveztük a másikat. Bizton állíthatjuk, a Kiskegyed volt az első interaktív magazin! Minden alkalmat megragadtunk, hogy összebarátkozzunk az olvasókkal. Hogy személyesen is kapcsolatba kerüljünk velük. A szerkesztőség munkatársai nemcsak cikkekért járták az országot, hanem mérlegelték a fogyókúraverseny résztvevőit, lekáderezték a legényárverésre jelentkező fiúkat, samponosdobozokat cígöltek a Kiskegyed helyi megbízottainak, kézbesítették az esküvői meghívókat...

Igen, ez volt maga az aranykor. Köszönet érte, hogy már annak is részese lehettem!

Gráner István

 (X)

Névnapi levelek
Ezek az évek nem csak szakmailag emlékezetesek. Kezdtünk olyanok lenni, mint egy nagy család. Megtartottuk a névnapokat, kerek születésnapokat; ilyenkor nemcsak tortát rendeltünk, verset is írtunk az ünnepeltnek. Eljött aztán az első Miklós nap, és természetesen Miskolczit is felköszöntöttük. Mi mást kaphatott volna tőlünk – mint egy hatalmas kosár levelet. Mindegyikünk írt neki egyet, azokat az igazi olvasói levélkötegek tetejére tettük, és a barna postai gumival összefogtuk. Miklósnak pedig sorjában fel kellett a leveleit olvasnia, és ki kellett találnia, ki követte el. Nem lennék meglepve, ha egyik-másik ma is meglenne neki.
(forrás: Kreatív Online)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A Magyar Instagram Körkép 3.0 kutatás eredményeinek és az Instagram legfrissebb híreinek ismertetése, a turisztikai szektorra fókuszálva. Május 30., 09:00

Pakk Csomagolásdizájn-verseny célja, hogy megtaláljuk Magyarország legszebben tervezett és kivitelezett termékcsomagolásait. Meghosszabbított nevezési határidő: május 31.

Idén tizedik alkalommal hirdetjük meg az online videótartalmak versenyét. Hosszabbított nevezési határidő: június 1.

Gyakorlatorientált tréning a SAKKOM Interaktív szakmai támogatásával a Google AdWords kampány létrehozásának és optimalizálásának technikájáról és trükkjeiről, egészen a kezdő lépésektől. június 6., 08.30 - 14.00

Nemzetközi PR Best Practices június 7-én: Nemzetközi PR vezetők esettanulmányai és vacsora az ICCO elnökségi tagjaival

Játssz komolyan! – LEGO® SERIOUS PLAY® workshop: Legózz a fejlődésért, legózz a flow élményért! Három LEGO® SERIOUS PLAY® workshop egy napon, válaszd ki a saját témádat! Időpont: június 14.

Ülj a géphez! – Facebook tréning HR-eseknek. Toborzási kampányok a Facebookon, lépésről lépésre, június 20-án.

A verseny célja, hogy díjazza az egyedi belsőépítészeti dizájnt, kreatív vendéglátóipari/hotel kommunikációt és márkamegjelenést. Nevezési határidő: 2018.06.29.

Az Élelmiszer az FMCG szektor meghatározó szaklapja új versenyt indít. A verseny célja, hogy megtaláljuk a hazai piac legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeit. Nevezési határidő: augusztus 31.