A Kiskegyed összehozta a párokat

A sok-sok Kiskegyed-rendezvény közül az egyik legsikeresebb volt az 1993-as Szerelemhajó. A jelentkezők szingliként érkeztek, nem kevesen már párként távoztak – a szerelmes jövő ígéretével.

Kattints a teljes képért, rengeteg képaláírással!
Kattints a teljes képért, rengeteg képaláírással!

A szerelem, ha jó – hajó

Hát elment, és visszatért. Négy kellemes órán át úszott a Dunán egy Szerelemhajó. Ami egyébként Táncsics névre hallgat, és csak a kedvünkért, az utasok kedvéért vette fel az ígéretes Szerelem nevet. Négy teljes órára.

Hogy négy óra elég-e a szerelemre, akár csak a szerelem ébredésére? Nos, tapasztalataink, a látvány szerint igen is, meg nem is. Ami azt illeti, mi mindent elkövettünk. Volt andalító zene, tangó, rock and roll, szerelemről énekelt Gergely Robi, Marcellina, Balázs Klári és Korda György, párkereső játékokat vezényelt Vágó István. Aki akarta és tudta – jól érezhette magát.

Terveink szerint csak független nők és csak független férfiak léphettek a hajóra, mégpedig azzal a nem titkolt szándékkal, hogy hátha itt vesztik el ezerszer áldott és átkozott függetlenségüket. Most minden érdeklődő, rokonszenvező azt kérdezi: és?

Nincsenek számaink, de láttunk mély beszélgetésbe süllyedt párokat, vidám kis társaságokat és kéz a kézben távozó ifjakat. Vagyis, volt, akinek sikerült. Az ő reményük a miénk is.

(X)

Ez a cikk a Ringier Axel Springer Magyarország megjelenése. A Kiskegyed 25 rovatban korábban megjelent cikkeket itt találod.

(forrás: Kreatív Online)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A verseny célja díjazni azokat a kommunikációs megoldásokat, melyek támogatják és elősegítik, hogy egy vállalat termékét vagy szolgáltatását egy másik vállalatnak értékesítse. Díjátadó: október 17.

Meghosszabbított nevezési határidő: október 20. A verseny célja: kreatív btl-megoldások és kapcsolódó kommunikációs kampányok díjazása.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Díjátadó: 10.25. Kapunyitás: 19 óra

A verseny célja, hogy megtaláljuk és díjazzuk a legszebben tervezett és kivitelezett médiatermékeket Magyarországon. Weboldalakat, alkalmazásokat, tévéműsorokat, magazinokat és más nyomtatott kiadványokat lehet nevezni. Díjátadó: 10.26. kapunyitás: 19 óra

Cél: a reklám- és tágabb értelemben vett kommunikációs ipar gyártói oldalának legkiválóbb megoldásait jutalmazni. Nevezési határidő: október 27.

Workshop az Európai Unió Általános Adatvédelmi Rendeletéről, közismertebb nevén a GDPR-ról november 10-én.

Facebook és Instagram hirdetések kezelése a gyakorlatban november 16-án.

Prizma Kreatív PR Díj díjátadó: november 22. Helyszín: Akvárium Klub

Minden gallérhoz másképp kell szólnunk HR-eseként? Kiderül a november 21-i workshopunkon, ahová kék gallérosokra specializálódott HR-eseket várunk.

Hr-esként Ön hol nézi meg először egy jelölt profilját? És kiről mit árul el az adatlapja? És azt vajon tudja, hogy a jelöltek hol és hogyan keresnek a legaktívabban munkát? Workshopunkon mindenre választ kap.

A Kreatív hagyományos éves konferenciáján ismét a pr-szakma előtt álló legaktuálisabb kihívásokat járjuk körbe. Időpont: november 23.