A Kiskegyed összehozta a párokat

A sok-sok Kiskegyed-rendezvény közül az egyik legsikeresebb volt az 1993-as Szerelemhajó. A jelentkezők szingliként érkeztek, nem kevesen már párként távoztak – a szerelmes jövő ígéretével.

Kattints a teljes képért, rengeteg képaláírással!
Kattints a teljes képért, rengeteg képaláírással!

A szerelem, ha jó – hajó

Hát elment, és visszatért. Négy kellemes órán át úszott a Dunán egy Szerelemhajó. Ami egyébként Táncsics névre hallgat, és csak a kedvünkért, az utasok kedvéért vette fel az ígéretes Szerelem nevet. Négy teljes órára.

Hogy négy óra elég-e a szerelemre, akár csak a szerelem ébredésére? Nos, tapasztalataink, a látvány szerint igen is, meg nem is. Ami azt illeti, mi mindent elkövettünk. Volt andalító zene, tangó, rock and roll, szerelemről énekelt Gergely Robi, Marcellina, Balázs Klári és Korda György, párkereső játékokat vezényelt Vágó István. Aki akarta és tudta – jól érezhette magát.

Terveink szerint csak független nők és csak független férfiak léphettek a hajóra, mégpedig azzal a nem titkolt szándékkal, hogy hátha itt vesztik el ezerszer áldott és átkozott függetlenségüket. Most minden érdeklődő, rokonszenvező azt kérdezi: és?

Nincsenek számaink, de láttunk mély beszélgetésbe süllyedt párokat, vidám kis társaságokat és kéz a kézben távozó ifjakat. Vagyis, volt, akinek sikerült. Az ő reményük a miénk is.

(X)

Ez a cikk a Ringier Axel Springer Magyarország megjelenése. A Kiskegyed 25 rovatban korábban megjelent cikkeket itt találod.

(forrás: Kreatív Online)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A Magyar Instagram Körkép 3.0 kutatás eredményeinek és az Instagram legfrissebb híreinek ismertetése, a turisztikai szektorra fókuszálva. Május 30., 09:00

Pakk Csomagolásdizájn-verseny célja, hogy megtaláljuk Magyarország legszebben tervezett és kivitelezett termékcsomagolásait. Meghosszabbított nevezési határidő: május 31.

Idén tizedik alkalommal hirdetjük meg az online videótartalmak versenyét. Hosszabbított nevezési határidő: június 1.

Gyakorlatorientált tréning a SAKKOM Interaktív szakmai támogatásával a Google AdWords kampány létrehozásának és optimalizálásának technikájáról és trükkjeiről, egészen a kezdő lépésektől. június 6., 08.30 - 14.00

Nemzetközi PR Best Practices június 7-én: Nemzetközi PR vezetők esettanulmányai és vacsora az ICCO elnökségi tagjaival

Játssz komolyan! – LEGO® SERIOUS PLAY® workshop: Legózz a fejlődésért, legózz a flow élményért! Három LEGO® SERIOUS PLAY® workshop egy napon, válaszd ki a saját témádat! Időpont: június 14.

Ülj a géphez! – Facebook tréning HR-eseknek. Toborzási kampányok a Facebookon, lépésről lépésre, június 20-án.

A verseny célja, hogy díjazza az egyedi belsőépítészeti dizájnt, kreatív vendéglátóipari/hotel kommunikációt és márkamegjelenést. Nevezési határidő: 2018.06.29.

Az Élelmiszer az FMCG szektor meghatározó szaklapja új versenyt indít. A verseny célja, hogy megtaláljuk a hazai piac legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeit. Nevezési határidő: augusztus 31.