A Kiskegyed összehozta a párokat

A sok-sok Kiskegyed-rendezvény közül az egyik legsikeresebb volt az 1993-as Szerelemhajó. A jelentkezők szingliként érkeztek, nem kevesen már párként távoztak – a szerelmes jövő ígéretével.

Kattints a teljes képért, rengeteg képaláírással!
Kattints a teljes képért, rengeteg képaláírással!

A szerelem, ha jó – hajó

Hát elment, és visszatért. Négy kellemes órán át úszott a Dunán egy Szerelemhajó. Ami egyébként Táncsics névre hallgat, és csak a kedvünkért, az utasok kedvéért vette fel az ígéretes Szerelem nevet. Négy teljes órára.

Hogy négy óra elég-e a szerelemre, akár csak a szerelem ébredésére? Nos, tapasztalataink, a látvány szerint igen is, meg nem is. Ami azt illeti, mi mindent elkövettünk. Volt andalító zene, tangó, rock and roll, szerelemről énekelt Gergely Robi, Marcellina, Balázs Klári és Korda György, párkereső játékokat vezényelt Vágó István. Aki akarta és tudta – jól érezhette magát.

Terveink szerint csak független nők és csak független férfiak léphettek a hajóra, mégpedig azzal a nem titkolt szándékkal, hogy hátha itt vesztik el ezerszer áldott és átkozott függetlenségüket. Most minden érdeklődő, rokonszenvező azt kérdezi: és?

Nincsenek számaink, de láttunk mély beszélgetésbe süllyedt párokat, vidám kis társaságokat és kéz a kézben távozó ifjakat. Vagyis, volt, akinek sikerült. Az ő reményük a miénk is.

(X)

Ez a cikk a Ringier Axel Springer Magyarország megjelenése. A Kiskegyed 25 rovatban korábban megjelent cikkeket itt találod.

(forrás: Kreatív Online)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

FMCG Trafik Workshop, avagy hogyan adj el többet FMCG márkádból a Nemzeti Dohányboltokban? Az Élelmiszer és a Tobacco magazin közös rendezvénye az FMCG szektor számára augusztus 29-én.

Az Élelmiszer az FMCG szektor meghatározó szaklapja új versenyt indít. A verseny célja, hogy megtaláljuk a hazai piac legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeit. Nevezési határidő: augusztus 31.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a Pr Toplistán! Nevezési határidő: augusztus 31.

Business to business kommunikációs verseny, melyre az elmúlt év legjobb B2B kommunikációs megoldásaival jelentkezhetnek ügynökségek, a megbízói oldal képviselői, szolgáltatók és médiumok. Nevezési határidő:09.07.

Workshop Content+Marketing Award kiemelkedő kampányainak bemutatására szeptember 12-én.

A verseny célja, hogy megtaláljuk és díjazzuk a legszebben tervezett és kivitelezett médiatermékeket Magyarországon. Kiemelt kategória 2018-ban: Televízió Nevezési határidő: szeptember 14.

Ismét HR konferencia: ez alkalommal a kékgalléros kihívásokat vesszük górcső alá. Save the date: szeptember 20.

Tervezzük meg együtt a munkavállalód élményét! Időpont: szeptember 28.

Gyógyszerkommunikációs konferencia - Future Pharma október 2-án.

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 5.

Coaching eszközök a gyakorlatban hr-eseknek, coaching szemléletű vezetőknek és coachoknak. Időpont: október 11., 09.00 - 16.00

Kreatív btl-megoldások és kapcsolódó kommunikációs kampányok versenye. Nevezési határidő: 10.12.

Részletes program hamarosan! 2018. november 15.