A Kiskegyed összehozta a párokat

A sok-sok Kiskegyed-rendezvény közül az egyik legsikeresebb volt az 1993-as Szerelemhajó. A jelentkezők szingliként érkeztek, nem kevesen már párként távoztak – a szerelmes jövő ígéretével.

Kattints a teljes képért, rengeteg képaláírással!
Kattints a teljes képért, rengeteg képaláírással!

A szerelem, ha jó – hajó

Hát elment, és visszatért. Négy kellemes órán át úszott a Dunán egy Szerelemhajó. Ami egyébként Táncsics névre hallgat, és csak a kedvünkért, az utasok kedvéért vette fel az ígéretes Szerelem nevet. Négy teljes órára.

Hogy négy óra elég-e a szerelemre, akár csak a szerelem ébredésére? Nos, tapasztalataink, a látvány szerint igen is, meg nem is. Ami azt illeti, mi mindent elkövettünk. Volt andalító zene, tangó, rock and roll, szerelemről énekelt Gergely Robi, Marcellina, Balázs Klári és Korda György, párkereső játékokat vezényelt Vágó István. Aki akarta és tudta – jól érezhette magát.

Terveink szerint csak független nők és csak független férfiak léphettek a hajóra, mégpedig azzal a nem titkolt szándékkal, hogy hátha itt vesztik el ezerszer áldott és átkozott függetlenségüket. Most minden érdeklődő, rokonszenvező azt kérdezi: és?

Nincsenek számaink, de láttunk mély beszélgetésbe süllyedt párokat, vidám kis társaságokat és kéz a kézben távozó ifjakat. Vagyis, volt, akinek sikerült. Az ő reményük a miénk is.

(X)

Ez a cikk a Ringier Axel Springer Magyarország megjelenése. A Kiskegyed 25 rovatban korábban megjelent cikkeket itt találod.

(forrás: Kreatív Online)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Digital Pharma: gyógyszerkommunikációs konferencia március 1-jén.

Digital Branding Reggeli a Google-lel március 6-án!

Toborzásaink kiegészítése LinkedIn kampányokkal. Mire jó, hogyan használható, kinek érdemes, kinek nem? Március 6., 08:30

Gyakorlati Facebook útmutató: Recrutiment branding a gyakorlatban, eszközök és lépések több és releváns jelentkezőért. Március 6., 13:00

Amit egy hr-esnek a GDPR-ról tudnia kell. Konzultációval egybekötött workshop a Deloitte szakértőivel március 8-án.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, idéntől külföldi kreatívigazgatók is a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Nevezési határidő: 03.09.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: március 09.

A Magyar Instagram Körkép 3.0 kutatás eredményeinek és az Instagram legfrissebb híreinek ismertetése. Március 21., 09:00

Ismét saleskonferencia április 12-én az Üzlet&Pszichológia és a Kreatív szervezésében.

Kétnapos konferencia az FMCG és a kereskedelmi szakma legégetőbb problémáiról és kérdéseiről április 26-27-én.