A Kiskegyed egy férfi olvasó szemével

Hogyan látta a Kiskegyedet olvasóként egy jelenlegi szerkesztője? Miért vette meg minden héten? (X)

A Kiskegyeden megakadt a szemem

A Kiskegyed indulásakor huszonhárom éves voltam. Emlékeim szerint akkoriban a Nógrád Megyei Hírlapnál kajtattam a bűnügyi hírek után, s munkahelyi ártalomként ettem nagykanállal az újságokat, magazinokat. A családba anno járó politikai hetilap, a fekete-fehér Magyarország után felüdülés volt a színes és hangvételében jóval modernebb Reform, hasonló indokból a Magyar Narancs. Az akkoriban egy szem női hetilap nem nagyon akadt a kezembe, hasonlítani nem volt mihez, de a Kiskegyeden így is megakadt a szemem. De olyannyira, hogy később, iskolába és hazafelé vonatozva ez volt az a magazin, amelyiket minden héten megvettem. Mert színes volt, mert érdekes, érezhető volt minden címéből, cikkéből, képeiből, hogy valami újat látok, olyasmit, ami addig még nem volt Magyarországon. Úgy írt hírességekről, színészekről, énekesekről, ahogy addig egyik lap sem, éppen azt a tömörséget, rövid, ám annál érdekesebb tartalmat adta, ami úgy hiányzott, hogy nem is tudtam róla, hogy hiányzik. Meg nem fordult a fejemben, hogy fiatal férfiként tán nem kéne női magazint olvasnom. Pedig az olyan címek, mint a „Papucsfeleség pedig nincs” vagy a „Bemutatom a fiúmat”, nem is beszélve „A Szüzet is el lehet csábítani”-ról, nem az úri közönséget célozták.

Megfogott benne az is, ahogy az olvasókhoz szólt valamennyi lapszám, olykor több oldalon, más és más akcióval, játékkal. Így aztán nem is lepődtem meg nagyon, amikor magam is munkatársa lettem a korábban csak a távolból (nem tudok erre jobb szót) csodált magazinnak, maximum az e helyütt már más által ecsetelt irdatlan levélmennyiségen, mert azt aztán tényleg nem gondoltam volna. Ma, az emailek és kommentek korában már tényleg hihetetlen a kényszerűen fenntartott több postafiók, hogy győzzék a levelek áradatát, a szerkesztőségben külön erre ráálított munkatársak, akik a legérdekesebb, legmegmosolyogtatóbb levelek másolatait nagy irodájuk egyik falán gyűjtötték. Ott sem fértek: négy vagy öt rétegben is gyűltek a kirajzszögezett olvasói üzenetek nagymamáktól, feleségektől, fiatal lányoktól, fiúunokáktól, férjektől, mindenkitől.

Aztán a levelek a technika fejlődésével elmaradoztak, mostanság is érkezik azért jó pár, helyüket átvették az emailek, kommentek, de az olvasókkal való szoros kapcsolat és persze a Kiskegyed maradt.

Hídváry Péter

Ez a cikk a Ringier Axel Springer Magyarország megjelenése. A Kiskegyed 25 rovatban korábban megjelent cikkeket itt találod.

(forrás: Kreatív Online)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A Magyar Instagram Körkép 3.0 kutatás eredményeinek és az Instagram legfrissebb híreinek ismertetése, a turisztikai szektorra fókuszálva. Május 30., 09:00

Pakk Csomagolásdizájn-verseny célja, hogy megtaláljuk Magyarország legszebben tervezett és kivitelezett termékcsomagolásait. Meghosszabbított nevezési határidő: május 31.

Idén tizedik alkalommal hirdetjük meg az online videótartalmak versenyét. Hosszabbított nevezési határidő: június 1.

Gyakorlatorientált tréning a SAKKOM Interaktív szakmai támogatásával a Google AdWords kampány létrehozásának és optimalizálásának technikájáról és trükkjeiről, egészen a kezdő lépésektől. június 6., 08.30 - 14.00

Nemzetközi PR Best Practices június 7-én: Nemzetközi PR vezetők esettanulmányai és vacsora az ICCO elnökségi tagjaival

Játssz komolyan! – LEGO® SERIOUS PLAY® workshop: Legózz a fejlődésért, legózz a flow élményért! Három LEGO® SERIOUS PLAY® workshop egy napon, válaszd ki a saját témádat! Időpont: június 14.

Ülj a géphez! – Facebook tréning HR-eseknek. Toborzási kampányok a Facebookon, lépésről lépésre, június 20-án.

A verseny célja, hogy díjazza az egyedi belsőépítészeti dizájnt, kreatív vendéglátóipari/hotel kommunikációt és márkamegjelenést. Nevezési határidő: 2018.06.29.

Az Élelmiszer az FMCG szektor meghatározó szaklapja új versenyt indít. A verseny célja, hogy megtaláljuk a hazai piac legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeit. Nevezési határidő: augusztus 31.