hirdetés
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 79
#1
Kreatív XIX. évf. 7-8. szám
Kreatív Online >> Kreatív Magazin >> Vélemények >> Könyv
2010-09-08

Nem igazán sikerült az exhíradós politikai thrillere a Kreatív könyvkritikusa szerint.

#2
Kreatív XIX. évf. 5. szám
Kreatív Online >> Kreatív Magazin >> Vélemények >> Könyv
2010-06-11

Könyvkritikák tengerparti szakkönyvekről: kríziskommunikáció rendezvényszervezés, sok más.

#3
Kreatív XVIII. évf. 12. szám
Kreatív Online >> Kreatív Magazin >> Vélemények >> Könyv
2010-01-13
Két könyv a prezentációkról azoknak, akik a fotelben szeretnének tréningezni: az egyik jól megírt, de a felszínnel foglalkozik, a másik tömény, cserébe mélyebbre ás. A Kreatív magazin ajánlója.
#4
Kreatív XVIII. évf. 9. szám
Kreatív Online >> Kreatív Magazin >> Vélemények >> Könyv
2009-10-16
Lendületes sztorik a sikerről, történet egy reklámügynökség összeomlásáról. És még: modern identitás, online közösségek kezelése, kínálatmenedzsment. A Kreatív aktuális könyvválogatása.
#5
Kreatív Online >> Kreatív Magazin >> Vélemények >> Könyv
2009-01-05
Miközben még mindig sokan attól tartanak, hogy az internet megöli a könyvet, egyre több blog kerül nyomtatásba. A szakértők szerint a blogkönyvek sikerének titka a közösség, és annak felismerése, hogy a blogoszféra kiváló marketingeszköze a könyvnek. Ennek ellenére ezek a kiadványok nem igazán jutnak fel az eladási listák élére.
#6
Kreatív XVII. évf. 11. szám
Kreatív Online >> Kreatív Magazin >> Vélemények >> Könyv
2008-11-14
Mostanra nehéz lett úgy eldobni egy követ, hogy akit eltalál, ne mondja azt, hogy „digitális átállás”. De mire képes a technika, és mire használták eddig máshol? Beszerezhető könyveket, letölthető esettanulmányokat, szakblogokat és online megnézhető reklámpéldákat ajánlunk.
#7
Kreatív XVII. évf. 3. szám
Kreatív Online >> Kreatív Magazin >> Vélemények >> Könyv
2008-03-04
Cselekedj minden helyzetben éppen ellenkezően, mint ahogy reflexből reagálnál – mondja Concevitch – és utána bármilyen elvesztettnek tűnő tárgyalási helyzetből jól jöhetsz ki. Kis kommunikációs és lelki útmutató agilis, célratörő sales-eseknek.
#8
Kreatív XVII. évf. 3. szám
Kreatív Online >> Kreatív Magazin >> Vélemények >> Könyv
2008-03-04
A reklámvilág Arisztotelészének becézett Joseph Sugarman könyve arról szól, hogyan lehet erőteljes és jó reklámszöveget írni. Illetve szólna, mert az már korántsem biztos, hogy tanácsai ma is olyan hasznosak, mint három évtizeddel ezelőtt.
#9
Kreatív XVII. évf. 2. szám
Kreatív Online >> Kreatív Magazin >> Vélemények >> Könyv
2008-02-04
Vannak, akik csak fogyasztanak, és vanak, akik egyszerűen imádnak fogyasztani. Ők a rajongói közösségek tagjai. A Fandom arról ad társadalomtudományos igényű áttekintést, hogyan is lehet értelmezni a rajongói kultúrákat a 21. században.
#10
Kreatív XVII. évf. 2. szám
Kreatív Online >> Kreatív Magazin >> Vélemények >> Könyv
2008-02-04
Az online marketing és pr már nem a reklámról szól, hanem az információról: aki a leghatékonyabban tájékoztatja a fogyasztókat, az fogja a legsikeresebben értékesíteni termékeit.
hirdetés
hirdetés

Online eredményhirdetés: október 28., 10:00, a storeinsider.hu oldalunkon!

Célunk, hogy megtaláljuk a hazai legszebb és legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásokat. Normál nevezési határidő: 10.30. Meghosszabbított nevezési határidő: 11.06.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

Hipnózis sem maradt érintetlenül a napról napra egyre inkább feje tetejére álló 2020-ban, egy dologból azonban nem engedünk - a díjakat idén is átadjuk Magyarország legrégebbi reklámversenyén.

Újrahasznosítottuk 2019 egyik legsikeresebb KREATÍV rendezvényét: itt a Green Wave 2020! November 18-án fókuszban a fenntarthatóság és a marketing!

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!

hirdetés