hirdetés
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 50
#1
Kreatív Online >> Kreatív Magazin >> Karrier
2014-04-11

A Jobinfo a közösségi oldalon is megjelent.

#2
Kreatív XIX. évf. 12. szám
Kreatív Online >> Kreatív Online >> Reklám
2011-01-26

Beszélgetés a Kirowskiról, a Mitoról, a cégalapítás nehézségeiről és kétméteres röplabdás lányokról.  

#3
Kreatív XIX. évf. 10. szám
Kreatív Online >> Kreatív Magazin >> Karrier
2010-11-12

Arculatváltás és integráció felé vezeti a Nexus-t Vernyik Imre. Interjú a Kreatív Magazinból.

#4
Kreatív XIX. évf. 10. szám
Kreatív Online >> Kreatív Magazin >> Karrier
2010-11-11

A hétköznapi gasztonómia magasabb szintre emelése érdekli Lila Fügét, azaz Havas Dórát, a Publicis brand directorát.

#5
Kreatív XIX. évf. 9. szám
Kreatív Online >> Kreatív Magazin >> Karrier
2010-10-18

Mennyi szószt főz a foodstylist, ha a reklámban bolognai tészta a főszereplő?

#6
Kreatív XIX. évf. 9. szám
Kreatív Online >> Kreatív Online >> Karrier
2010-10-13

Hogyan élte meg Szabó Béla, hogy tíz év ügynökségi lét után a megbízói oldalra ült?

#7
Kreatív XIX. évf. 7-8. szám
Kreatív Online >> Kreatív Online >> Karrier
2010-07-28

Politikusok és multicégek vezetőit tanította táncolni, egy rendezvényszervező cég koreográfusa.

#8
Kreatív Online >> Kreatív Magazin >> Karrier
2010-07-13

A Coca-Cola után az LG-hez szegődött, kilenc országban öt divízióért felel.

#9
Kreatív XIX. évf. 5. szám
Kreatív Online >> Kreatív Magazin >> Karrier
2010-06-09
Annak ellenére, hogy a fény és a színek jelentik a központi elemét Vándor Ádám munkájának, ő maga többnyire egy sötét szobában dolgozik. Coloristként számos reklámon és nagyjátékfilmen dolgozott Magyarországon és a skandináv országokban. A Kreatív interjúja.
#10
Kreatív XIX. évf. 5. szám
Kreatív Online >> Kreatív Magazin >> Karrier
2010-05-31
Tévés múltjából hozza Simon András, a Magyar Nemzeti Bank (MNB) új kommunikációs igazgatója és szóvivője, hogy szeret váratlan helyzeteket megoldani. A vállalati hierarchia nincs ellenére, sőt, hasznosnak találja.
hirdetés
hirdetés

Hetedik alkalommal rendezzzük meg content marketing versenyünket, amelyre most megújult kategóriarendszerben jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal képviselői az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival.

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

hirdetés