hirdetés
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 934
#1
Kreatív Online >> Cégek és piacok
2014-04-09

20 százalék feletti EBIDTA-növekedés.

#2
Kreatív XIX. évf. 11. szám
Kreatív Online >> Kreatív Online >> Média
2010-12-09

Meg az internetet is. De hogyan működhet hatékonyan és miért szeretik a kreatívok az ilyen megoldásokat?

#3
Kreatív XIX. évf. 9. szám
Kreatív Online >> Kreatív Magazin >> Média
2010-09-15

Egy év tárgyalássorozat után a Gemius és az Ipsos lezárta az online kutatási tender részleteiről szóló megállapodásokat. 2012-ig az ő adataikat fogadja el hivatalosan a piac.

#4
Kreatív Online >> Kreatív Magazin >> Média
2010-06-23
Mozgolódik a magyar e-könyves piac, de a hagyományos könyvipar betegségei már most tükröződni látszanak a folyamatokban. Ráadásul hamarosan erre a területre is megérkezik a Google.
#5
Kreatív XVIII. évf. 12. szám
Kreatív Online >> Kreatív Magazin >> Média
2010-01-21
Az RTL Klub a 2010-es tárgyalások előtti kampánya arról szólt, hogy kevesebb reklámot ad, ezért hatékonyabb. A Tv2 és a Viasat3 eközben a reklámzajmentes reklámot árulná. A válság miatt félénk hirdetőket viszont elsősorban még mindig a kontaktusszám érdekli.
#6
Kreatív XVIII. évf. 10. szám
Kreatív Online >> Kreatív Magazin >> Média
2009-11-17
Többmilliós felhasználói bázissal és igen gyors növekedéssel büszkélkedhetnek, hirdetéseket azonban nem látni rajtuk. Miből élnek akkor az online világ legújabb üdvöskéi, a Twitter és a Tumblr?
#7
Kreatív XVIII. évf. 9. szám
Kreatív Online >> Kreatív Magazin >> Média
2009-10-08
A Kreatív számításai szerint többszörösét költötték nettóban a parlamenti pártok a nyár elejei európai parlamenti választási kampányra, mint amennyit előzetesen állítottak. Pedig nem volt limit, ami miatt titkolózniuk kellene.
#8
Kreatív XVIII. évf. 7-8. szám
Kreatív Online >> Kreatív Magazin >> Média
2009-07-31
A messzi nyugaton nagy csinnadrattával indult el a Microsoft keresője, a Bing, amely a Yahoo-val kötött szövetség révén a héten stabil másodikká lépett elő a Google mögött. Hogy ennek mennyi hatása lesz a hazai keresőmarketing-piacra, arra egyelőre a cég képviselői sem tudnak pontos választ adni. A Kreatív magazin cikke.
#9
Kreatív XVIII. évf. 5. szám
Kreatív Online >> Kreatív Magazin >> Média
2009-05-14
Nem tétlenkedik a két online tartalompiaci mamut: az Origo kábelcsatornák indításával lépne be új területre, míg az Index anyavállalata szerkesztőségeket költöztet össze, bezárta indoor cégét, és offshore cégbe menekítette a tulajdon nagy részét.
#10
Kreatív XVIII. évf. 4. szám
Kreatív Online >> Kreatív Magazin >> Média
2009-04-14
Ügynökségi érdekkülönbségek, elmaradó jelentések, pontatlanság és adathiány - többek közt ezek miatt nincs pontos adat a médiaügynökségek online költéseiről.
hirdetés
hirdetés

A Pont Itt gasztro/szállás/utazás szaklap idén is meghirdeti a hazai Horeca-szakma körében legrangosabb, leglátványosabb design versenyét, a ma már igazi nemzetközi brandnek számító Gastro&Hotel Design Award-ot. Nevezési határidő: július 5.

hirdetés