hirdetés
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 48
#1
Kreatív XIX. évf. 12. szám
Kreatív Online >> Más médium
2011-02-02

A 3D lehet a moziipar jövője, de vajon miért pont az Avatar pörgette fel? Mikor várható a 3D reklámok dömpingje?

#2
Kreatív XIX. évf. 11. szám
Kreatív Online >> Kreatív Online >> Média
2010-12-09

Meg az internetet is. De hogyan működhet hatékonyan és miért szeretik a kreatívok az ilyen megoldásokat?

#3
Kreatív XIX. évf. 10. szám
Kreatív Online >> Kreatív Online >> Reklám
2010-11-24

A Kreatív Magazin tíz fiatal MOME-s tervezőgrafikus portfolióját mutatja be. 

#4
Kreatív XIX. évf. 9. szám
Kreatív Online >> Kreatív Magazin >> Fókusztéma
2010-10-14

A műfaj, ami miatt lázadás törhet ki, amitől veszélybe kerülhet az áramszolgáltatás, és ami a legtöbb rekordot állította fel. 

#5
Kreatív Online >> Kreatív Magazin >> Fókusztéma
2010-07-09
Miközben a dél-afrikai foci vb ideje alatt minden csatornából ömlött az online fogadóirodák hirdetésdömpingje, hangosan senki nem mondta ki: a reklámozott tevékenység Magyarországon illegális. A Kreatív Magazin cikke.
#6
Kreatív XIX. évf. 6. szám
Kreatív Online >> Kreatív Online >> Videó
2010-06-15

Hosszas előkészületek után a Pannon felvette norvég anyacége, a Telenor nevét. Werkfilm, fotók és cikk, márkaváltás belülről.

#7
Kreatív XIX. évf. 5. szám
Kreatív Online >> Kreatív Magazin >> Fókusztéma
2010-05-28
Sokak szerint a reklám kirabolja a művészetet, de az idézésekkel mindenképpen csökkenti az alkotások művészi értékét. Más példák viszont éppen azt mutatják, hogy a művészek is gyakran emelnek át részleteket reklámokból. Szerintünk leginkább kölcsönös egymásra hatásról van szó. Összegyűjtöttünk néhány olyan példát, ahol ez a kapcsolat jól látható.
#8
Kreatív XIX. évf. 3. szám
Kreatív Online >> Kreatív Magazin >> Fókusztéma
2010-04-15
A reklámok magyarországi környezete nem szigorúbb az európai uniós átlagnál, de a hatósági eljárások lehetnének engedékenyebbek. Cikkünkben a hazai reklámpiacot szabályozó jogszabályi környezetet tekintjük át.
#9
Kreatív XIX. évf. 1-2. szám
Kreatív Online >> Kreatív Magazin >> Fókusztéma
2010-02-26
Ahogyan az egyes filmműfajok is jól azonosítható dramaturgiai struktúrával rendelkeznek, úgy a reklámok között is felfedezhető számos típus. Hol húzódik a határ séma és közhely között? Melyek a leggyakoribb megoldások és lehet-e ezeket újítóan alkalmazni?
#10
Kreatív XVIII. évf. 10. szám
Kreatív Online >> Kreatív Magazin >> Fókusztéma
2009-11-20

A Sláger Rádió miatt nincs kultúra, a Tv2 butít, a gyerek a Winnetou matinétől lesz agresszív, az emberek a Facebook miatt idegenednek el egymástól, és egyébként is: a világ a média miatt elviselhetetlen. Megvizsgáltuk, hogy így van-e.

hirdetés
hirdetés

Célunk, hogy megtaláljuk a hazai legszebb és legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásokat. Normál nevezési határidő: 10.30. Meghosszabbított nevezési határidő: 11.06.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

Hipnózis sem maradt érintetlenül a napról napra egyre inkább feje tetejére álló 2020-ban, egy dologból azonban nem engedünk - a díjakat idén is átadjuk Magyarország legrégebbi reklámversenyén.

Újrahasznosítottuk 2019 egyik legsikeresebb KREATÍV rendezvényét: itt a Green Wave 2020! November 18-án fókuszban a fenntarthatóság és a marketing!

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!

hirdetés