hirdetés
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 148
#1
Kreatív Online >> Kreatív Online >> Reklám
2013-11-26

A Heineken marketingigazgatója az ügynökségekről, és a nemzeti érzésről. 

#2
Kreatív XX. évf. 6. szám
Kreatív Online >> Kreatív Online >> Marketing
2011-07-20

Nyakkendővezérelt médiaipar, az a baj. Interjú Alexander Bard médiaguruval.

#3
Kreatív XIX. évf. 12. szám
Kreatív Online >> Más médium
2011-02-10

Pohárnok Gergely nem vágyik rá, hogy megcsinálja a Transformers 60-at.

#4
Kreatív XIX. évf. 11. szám
Kreatív Online >> Kreatív Online >> Média
2010-12-14

Interjú Tóth Orsolyával, aki a kincstári médiaügynökségként számon tartott IMG operációs igazgatója lett.

#5
Kreatív XIX. évf. 10. szám
Kreatív Online >> Kreatív Online >> Média
2010-12-08

Két óra alatt annyit kerestek sms-sel, mint reklámmal előtte fél év alatt. Interjú Weiler Péterrel, a Habostorta-csoport vezetőjével.

#6
Kreatív XIX. évf. 9. szám
Kreatív Online >> Kreatív Magazin >> Portré
2010-10-19

Halálra van ítélve a mai ügyfél-ügynökségi kapcsolatrendszer a HD Group-os Urbán Zsolt szerint. A Kreatív portréinterjúja.

#7
Kreatív Online >> Kreatív Magazin >> Portré
2010-07-14

Egyszerűségükben szokatlanok, ezért érthetőek az új Telenor kampányok – állítja Kallós András, a vállalat marketingkommunikációs igazgatója. Szerinte nem a szakmának kell megfelelni,  és minden kreatívdíj mellé odatenne egy kutatást. A Kreatív Magazin interjúja.

#8
Kreatív XIX. évf. 6. szám
Kreatív Online >> Kreatív Magazin >> Portré
2010-06-14
A top-ügynökségek munkáinak maximum tíz százaléka kiemelkedő - véli Horváth Lajos, a Cluso társalapítója. Budapest Bank Emese és Vatera Vera egyik megalkotója a Laboratytól való távozásának hátteréről is beszélt a Kreatív Magazin címlapinterjújában.
#9
Kreatív XIX. évf. 4. szám
Kreatív Online >> Kreatív Magazin >> Portré
2010-04-28
Magyar ember talán még sosem volt olyan befolyásos marketinges pozícióban, mint Müller Kornél, az Unilever globális CMI-igazgatója. A Kreatív áprilisi címlapinterjújában beszél az insight-kutatás lényegéről és arról, hogy miként ér véget az az idő, amikor az FMCG-szektorból dőlt a pénz a hagyományos médiába.
#10
Kreatív XIX. évf. 1-2. szám
Kreatív Online >> Kreatív Magazin >> Portré
2010-02-17

Szigorúan fogja szájtján a reklámokat Veszelovszki Zsolt, a Port.hu alapítója. Szerinte ami zavarja a felhasználót, az hosszú távon rossz az oldalnak is. A jéghokizás majdnem annyira izgalmas számára, mint a Port-birodalom.

hirdetés
hirdetés

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Mit tehet az ember a környezetért a saját munkahelyén - és hogyan tegye mindezt a vállalati kultúra részévé? Gyakorlati tippek, információk a témában.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop április 2-án, limitált létszámmal.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Milyen tapasztalatok vannak az egészségügyben a GDPR életbe lépése óta? Mit kellene tenni annak érdekében, hogy az Elektronikus Egészségügyi Szolgáltatási Tér (EESZT) használata megfeleljen az európai uniós szabályoknak? Hogyan lehetne ad

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Digitális automatizáció a marketingben: Mire való a chatbot és mikor érdemes használni? Milyen lehetőségek vannak vele a márkaépítésben? Mi a szerepe az ügyfélkapcsolatban? Mi a jó chatbot stratégia?

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! A Kreatív szaklap először szervezi meg a Best of Best.net & Lollipop workshopot, amelyen az ügynökségek bemutatják a két versenyen legeredményesebben szereplő kampányaikat.

A verseny célja, hogy egy olyan díjat indítson el az FMCG, és az ezzel a szegmenssel szorosan összefüggő Horeca-piac számára, amely felhívja a figyelmet az elmúlt év sikeres innovációira a fogyasztók, a kereskedelem, a vendéglátás és a szállodaipar területén. Nevezési határidő: június 3.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre!

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! ÚJ IDŐPONT HAMAROSAN!

hirdetés