hirdetés
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 1281
#1
Kreatív Online >> Kreatív Online >> Marketing
2020-02-17

A Coca-Cola, az Unilever és a Vodafone is aláírták a felhívást.

#2
Kreatív Online >> Kutatás
2020-01-13

A Gemius részletesen elemezte a bankok év végi digitális kommunikációját.

#3
Kreatív Online >> Kreatív Online >> Karrier
2019-12-03

Új céget alapítottak Impetus Research néven, a valódi piacra lépést jövőre tervezik. A GfK új vezetéssel folytatja.

#4
Kreatív Online >> Kutatás
2019-11-04

Az egyetlen országos kereskedelmi csatorna mellett két állami rádió és a Rádió1 tudott napi 1 milliónál több hallgatót magához csábítani.

#5
Kreatív Online >> Kreatív Online >> Reklám
2019-05-30

Interjú Kozák Ákossal, a GfK vezetőjével a piackutató szakma átalakulásáról és szakmai érdekképviselet hiányáról.

#6
Kreatív Online >> Kutatás
2019-02-03

A karácsonyi márkazajban vizsgálta az elektronikai cikkek, könyváruházak, kozmetikumok online megítélését a Neticle.

#7
Kreatív Online >> Kutatás
2019-01-09

Az Inspira Research a magyar internetezők gyógyszerekkel, betegségekkel kapcsolatos információszerzési szokásait vizsgálta.

#8
Kreatív Online >> Kreatív Online >> Reklám
2018-11-14

A 2 milliárd eurós bővülés háromnegyede Oroszországban történt. Magyarország reklámpiaca relatíve erős, de nagyrészt az állami költésnek köszönhetően.

#9
Kreatív Online >> Televízió
2018-11-07

Az Atmedia az FMCG- és az OTC-piac uán a kiskerláncok tévés hirdetési hatékonyságát is lekutatta.

#10
Kreatív Online >> Televízió
2018-10-26

Az átlagmagyar még mindig 4 óra 20 percet tévézik naponta.

hirdetés
hirdetés

Hetedik alkalommal rendezzzük meg content marketing versenyünket, amelyre most megújult kategóriarendszerben jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal képviselői az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival.

Bemutatjuk a GyártásTrend első, letölthető online webinárját! #FACTORY Insight - II. rész: Autóipari technológiák. A szakmai anyag egy hónapig elérhető!

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

Mentes-M Díj 2020-ban is! Idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2020 augusztus 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

hirdetés