hirdetés
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 1274
#1
Kreatív Online >> Kreatív Online >> Reklám
2018-11-14

A 2 milliárd eurós bővülés háromnegyede Oroszországban történt. Magyarország reklámpiaca relatíve erős, de nagyrészt az állami költésnek köszönhetően.

#2
Kreatív Online >> Televízió
2018-11-07

Az Atmedia az FMCG- és az OTC-piac uán a kiskerláncok tévés hirdetési hatékonyságát is lekutatta.

#3
Kreatív Online >> Televízió
2018-10-26

Az átlagmagyar még mindig 4 óra 20 percet tévézik naponta.

#4
Kreatív Online >> Televízió
2018-10-02

A magyar fiatalok majdnem kétszer annyit. A románok a listavezetők a Wavemaker kutatása szerint.

#5
Kreatív Online >> Kreatív Online >> Interaktív
2018-09-18

A 18 év alattiak mindössze 13 százaléka látogatja heti többször a közösségi oldalt. Kutatás.

#6
Kreatív Online >> Kutatás
2018-09-07

A Nielsen interneten keresztüli magyar tévés tartalomfogyasztást mérte fel TV Plusz kutatásában.

#7
Kreatív Online >> Kutatás
2018-08-24

Ez az egyik legfonbtosabb tanulság a Synetiq júliusi reklámelemzésében.

#8
Kreatív Online >> Kutatás
2018-07-20

A reklám szlogenje viszont erősen lehúzta a végén a tetszést.

#9
Kreatív Online >> Kutatás
2018-07-06

A Synetiq bemutatta a legjobb nézői hatást kiváltó reklámokat májusban.

#10
Kreatív Online >> Kutatás
2018-06-19

Legalábbis a Synetiq kutatócég vizsgálata szerint.

hirdetés
hirdetés

A Kreatív magazin ismét megrendezi a Nagy Kreatív Napot! Még nagyobb, még kreatívabb: itt a helye minden reklámosnak, kommunikációs szakembernek, marketinggel és PR-rel foglalkozó ügyféloldali megbízónak! Save the date: 11.27.

Díjátadó: 18.11.27. (19:30) Akvárium Vedd meg jegyed a bétéelesek bulijára!

A HR emberi oldala - hogy még többet tehess másokért! A hrpwr.hu és az Üzlet & Pszichológia konferenciája november 29-én.

Hogyan keress IT-s kollégát? Félnapos konferencia december 4-én.

A legsikeresebb digitális kommunikációs kampányok és megoldások versenye, pontszerzés a Kreatív-MAKSZ M+Listán. Nevezési határidő: november 30.

A Kreatív év végi médiakonferenciája mindig arra keresi a választ, mi vár a piacra a következő évben. Időpont: december 4.

hirdetés