hirdetés
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 1276
#1
Kreatív Online >> Kutatás
2019-02-03

A karácsonyi márkazajban vizsgálta az elektronikai cikkek, könyváruházak, kozmetikumok online megítélését a Neticle.

#2
Kreatív Online >> Kutatás
2019-01-09

Az Inspira Research a magyar internetezők gyógyszerekkel, betegségekkel kapcsolatos információszerzési szokásait vizsgálta.

#3
Kreatív Online >> Kreatív Online >> Reklám
2018-11-14

A 2 milliárd eurós bővülés háromnegyede Oroszországban történt. Magyarország reklámpiaca relatíve erős, de nagyrészt az állami költésnek köszönhetően.

#4
Kreatív Online >> Televízió
2018-11-07

Az Atmedia az FMCG- és az OTC-piac uán a kiskerláncok tévés hirdetési hatékonyságát is lekutatta.

#5
Kreatív Online >> Televízió
2018-10-26

Az átlagmagyar még mindig 4 óra 20 percet tévézik naponta.

#6
Kreatív Online >> Televízió
2018-10-02

A magyar fiatalok majdnem kétszer annyit. A románok a listavezetők a Wavemaker kutatása szerint.

#7
Kreatív Online >> Kreatív Online >> Interaktív
2018-09-18

A 18 év alattiak mindössze 13 százaléka látogatja heti többször a közösségi oldalt. Kutatás.

#8
Kreatív Online >> Kutatás
2018-09-07

A Nielsen interneten keresztüli magyar tévés tartalomfogyasztást mérte fel TV Plusz kutatásában.

#9
Kreatív Online >> Kutatás
2018-08-24

Ez az egyik legfonbtosabb tanulság a Synetiq júliusi reklámelemzésében.

#10
Kreatív Online >> Kutatás
2018-07-20

A reklám szlogenje viszont erősen lehúzta a végén a tetszést.

hirdetés
hirdetés

JobXperience – HR konferencia a még jobb hangulatú munkahelyekért. Időpont: Április 02. 09:00

Konferencia az influencerek helyes bevetéséről, velük való gyümölcsöző kapcsolat kialakításáról, konzekvens imázsépítésről, hatékony eladásösztönzésről, saját tartalmak gyártásáról, külföldiek adaptálásáról április 4-én! A rendezvény betelt!

A CMA nevezései között ismét keressük az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásait! Új versenyünkre, az Influra az elmúlt két év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk. Nevezési határidő: április 11.

Idei kétnapos konferenciánk fókuszában a fogyasztó lesz. Dátum: 2019.04.25-16. Helyszín: Avalon Resort&SPA, Miskolc

hirdetés