hirdetés
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 1278
#1
Kreatív Online >> Kutatás
2019-11-04

Az egyetlen országos kereskedelmi csatorna mellett két állami rádió és a Rádió1 tudott napi 1 milliónál több hallgatót magához csábítani.

#2
Kreatív Online >> Kreatív Online >> Reklám
2019-05-30

Interjú Kozák Ákossal, a GfK vezetőjével a piackutató szakma átalakulásáról és szakmai érdekképviselet hiányáról.

#3
Kreatív Online >> Kutatás
2019-02-03

A karácsonyi márkazajban vizsgálta az elektronikai cikkek, könyváruházak, kozmetikumok online megítélését a Neticle.

#4
Kreatív Online >> Kutatás
2019-01-09

Az Inspira Research a magyar internetezők gyógyszerekkel, betegségekkel kapcsolatos információszerzési szokásait vizsgálta.

#5
Kreatív Online >> Kreatív Online >> Reklám
2018-11-14

A 2 milliárd eurós bővülés háromnegyede Oroszországban történt. Magyarország reklámpiaca relatíve erős, de nagyrészt az állami költésnek köszönhetően.

#6
Kreatív Online >> Televízió
2018-11-07

Az Atmedia az FMCG- és az OTC-piac uán a kiskerláncok tévés hirdetési hatékonyságát is lekutatta.

#7
Kreatív Online >> Televízió
2018-10-26

Az átlagmagyar még mindig 4 óra 20 percet tévézik naponta.

#8
Kreatív Online >> Televízió
2018-10-02

A magyar fiatalok majdnem kétszer annyit. A románok a listavezetők a Wavemaker kutatása szerint.

#9
Kreatív Online >> Kreatív Online >> Interaktív
2018-09-18

A 18 év alattiak mindössze 13 százaléka látogatja heti többször a közösségi oldalt. Kutatás.

#10
Kreatív Online >> Kutatás
2018-09-07

A Nielsen interneten keresztüli magyar tévés tartalomfogyasztást mérte fel TV Plusz kutatásában.

hirdetés
hirdetés

Díjátadó: 19.11.26. (19:30) Akvárium Vedd meg jegyed a bétéelesek bulijára!

Tapasztalatok, gyakorlati tanácsok – átállási workshop

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

Workshop az online véleményvezérek megítéléséről és az influencer marketing várható hazai trendjeiről egy exkluzív kutatás tükrében. Dátum: december 04.

Megújult kategóriarendszerrel tér vissza a Kreatív korábban DMBP néven futó, digitális eszközöket és megoldásokat díjazó versenye. Nevezési határidő: 2019.11.29.

Egész napos konferencia a pénzügyi termékek és szolgáltatások, az ezeket értékesítő pénzintézetek marketingjéről és kommunikációjáról. Dátum: 2019.12.04.

A Prizma Kreatív PR Díj idei dajátadója - gyere, ünnepelj velünk!

hirdetés