hirdetés
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 1275
#1
Kreatív Online >> Kutatás
2019-01-09

Az Inspira Research a magyar internetezők gyógyszerekkel, betegségekkel kapcsolatos információszerzési szokásait vizsgálta.

#2
Kreatív Online >> Kreatív Online >> Reklám
2018-11-14

A 2 milliárd eurós bővülés háromnegyede Oroszországban történt. Magyarország reklámpiaca relatíve erős, de nagyrészt az állami költésnek köszönhetően.

#3
Kreatív Online >> Televízió
2018-11-07

Az Atmedia az FMCG- és az OTC-piac uán a kiskerláncok tévés hirdetési hatékonyságát is lekutatta.

#4
Kreatív Online >> Televízió
2018-10-26

Az átlagmagyar még mindig 4 óra 20 percet tévézik naponta.

#5
Kreatív Online >> Televízió
2018-10-02

A magyar fiatalok majdnem kétszer annyit. A románok a listavezetők a Wavemaker kutatása szerint.

#6
Kreatív Online >> Kreatív Online >> Interaktív
2018-09-18

A 18 év alattiak mindössze 13 százaléka látogatja heti többször a közösségi oldalt. Kutatás.

#7
Kreatív Online >> Kutatás
2018-09-07

A Nielsen interneten keresztüli magyar tévés tartalomfogyasztást mérte fel TV Plusz kutatásában.

#8
Kreatív Online >> Kutatás
2018-08-24

Ez az egyik legfonbtosabb tanulság a Synetiq júliusi reklámelemzésében.

#9
Kreatív Online >> Kutatás
2018-07-20

A reklám szlogenje viszont erősen lehúzta a végén a tetszést.

#10
Kreatív Online >> Kutatás
2018-07-06

A Synetiq bemutatta a legjobb nézői hatást kiváltó reklámokat májusban.

hirdetés
hirdetés

Díjátadó: január 30., kapunyitás: 19.00 Vedd meg a jegyed a bulira!

A leghasznosabb, leginspirálóbb people management tartalmak február 13-án, hogy a 2019-es éved még sikeresebb legyen!

A HRKOMM Award 2018 nyertes pályázatainak bemutatása február 20-án.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: február 22.

Február 28-án a gép előtt, az oktatóval együtt, a saját accountunkra belépve közösen végigvesszük, hogy adjunk fel hirdetést a Facebookon és az Instagramon.

hirdetés