hirdetés
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 593
#1
Kreatív Online >> Más médium
2016-11-15

Novák Emil, a rendezvény alapítója szerint a "csúcson kell abbahagyni". 

#2
Kreatív Online >> Más médium
2016-08-11

Az énekesnő kedvenc témái pedig a szex, a szerelem és az idő - derült ki a szövegelemző rendszerrel végzett vizsgálatban.

#3
Kreatív Online >> Kreatív Online >> Interaktív
2016-07-04

Öt pályakezdő rendezőt támogat a Filmalap.

#4
Kreatív Online >> Más médium
2016-06-21

Az elevátor pitchtől a félelem leküzdéséig - Incze Kinga konferenciabeszámolója.

#5
Kreatív Online >> Más médium
2016-06-15

Új kiadói márka, új vezetők.

#6
Kreatív Online >> Kreatív Online >> Reklám
2016-05-27

Az általunk megkérdezett szakemberek szerint ezek vezetnek el a Z generációhoz. (x)

#7
Kreatív Online >> Más médium
2016-05-23

Témája a fenntartható növekedés.

#8
Kreatív Online >> Más médium
2016-05-04

Mégpedig azért, mert amint eltávolodunk tőle, a telefonunkon keresztül riaszt minket. 

#9
Kreatív Online >> Más médium
2016-04-21

Civil szervezetek és kommunikációs ügynökségek jelentkezését várják.

#10
Kreatív Online >> Más médium
2016-04-08

A 3. Rehab Critical Mass javára.

hirdetés
hirdetés

A verseny célja, hogy megtaláljuk és díjazzuk a legszebben tervezett és kivitelezett médiatermékeket Magyarországon. Weboldalakat, alkalmazásokat, tévéműsorokat, magazinokat és más nyomtatott kiadványokat lehet nevezni. Meghosszabbított nevezési határidő: szeptember 22.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Hosszabbított nevezési határidő: 09.22.

Szeptember 28-án ismét Gyógyszerkommunikációs konferencia. Fókuszban a technológiai fejlődés előnyei és kihívásai: E-recept, Data Science, okos eszközök.

A 2017. október 4-én megrendezésre kerülő rendezvényen a nyomdaipar és marketing találkozik egymással!

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 6.

Mindennapi marketing a turizmusban – adatelemzés, szegmentálás, termékfejlesztés és kommunikáció a gyakorlatban. Turisztikai marketing konferencia 2.0 október 10-én.

Workshop a Kreatív szervezésében a Sakkom Interaktív szakmai támogatásával. Október 11.

Elindult a Lollipop 2017 nevezési időszaka. A verseny célja: kreatív btl-megoldások és kapcsolódó kommunikációs kampányok díjazása. Nevezési határidő: 2017.10.13.

Ismét YouTube a Hajón október 12-én a Google és a Kreatív szervezésében!

Cél: a reklám- és tágabb értelemben vett kommunikációs ipar gyártói oldalának legkiválóbb megoldásait jutalmazni. Nevezési határidő: október 27.

hirdetés