hirdetés
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 593
#1
Kreatív Online >> Más médium
2016-11-15

Novák Emil, a rendezvény alapítója szerint a "csúcson kell abbahagyni". 

#2
Kreatív Online >> Más médium
2016-08-11

Az énekesnő kedvenc témái pedig a szex, a szerelem és az idő - derült ki a szövegelemző rendszerrel végzett vizsgálatban.

#3
Kreatív Online >> Kreatív Online >> Interaktív
2016-07-04

Öt pályakezdő rendezőt támogat a Filmalap.

#4
Kreatív Online >> Más médium
2016-06-21

Az elevátor pitchtől a félelem leküzdéséig - Incze Kinga konferenciabeszámolója.

#5
Kreatív Online >> Más médium
2016-06-15

Új kiadói márka, új vezetők.

#6
Kreatív Online >> Kreatív Online >> Reklám
2016-05-27

Az általunk megkérdezett szakemberek szerint ezek vezetnek el a Z generációhoz. (x)

#7
Kreatív Online >> Más médium
2016-05-23

Témája a fenntartható növekedés.

#8
Kreatív Online >> Más médium
2016-05-04

Mégpedig azért, mert amint eltávolodunk tőle, a telefonunkon keresztül riaszt minket. 

#9
Kreatív Online >> Más médium
2016-04-21

Civil szervezetek és kommunikációs ügynökségek jelentkezését várják.

#10
Kreatív Online >> Más médium
2016-04-08

A 3. Rehab Critical Mass javára.

hirdetés
hirdetés

Az Üzlet és Pszichológia és a hrpwr.hu ismét bemutatja a nagy sikerű „kékgalléros” konferenciát! Kékgalléros HR kihívások 3.0 szakmai konferencia szeptember 26-án.

A MOST Fórum szeptember 26-i eseményén a híres testvérpárral, DTK-val, D. Tóth Andrással, valamint ismert szakértőkkel járunk utána, hogyan szolgálják a családi együttműködést a digitális eszközök és lehetőségek. Időpont: szeptember 26., 18.00 Helyszín: Magyar Telekom székház, Puskás konferenciate

Mentes hype: rend a trendben! Időpont: október 3., 09.30 - 16.00

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 4.

Az eladásösztönző marketing titkai: élmény, adat, taktika. Hogyan ötvözzük az adatokat az élményekkel? Influencerek és eladásösztönzés tartalommarketinggel – jó és rossz példákon keresztül. Tudatos fogyasztó vs. Promo érzékenység – minden kiderül a proMO2019 workshopon! (x)

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra október 9-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Zöld marketing és kommunikáció Itt a zöldár! A tudatos fogyasztók már átlátnak a greenwashingon, de mi jön ezután? Save the date: 2019.10.10.

A legjobb márkaélményeket és aktivációkat keresi a 2019-es Lollipop! Nevezési határidő: 2019. október 11.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről az ipar kommunikációs szakembereitől. 2019.10.29.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A december 13-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Toborzás/kiválasztás konferencia DEMO-túrával egybekötve november 5-én. Az előadások hosszabb szünetében a kiállítók a gyakorlatban is bemutatják megoldásaikat.

hirdetés