hirdetés
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 593
#1
Kreatív Online >> Más médium
2016-11-15

Novák Emil, a rendezvény alapítója szerint a "csúcson kell abbahagyni". 

#2
Kreatív Online >> Más médium
2016-08-11

Az énekesnő kedvenc témái pedig a szex, a szerelem és az idő - derült ki a szövegelemző rendszerrel végzett vizsgálatban.

#3
Kreatív Online >> Kreatív Online >> Interaktív
2016-07-04

Öt pályakezdő rendezőt támogat a Filmalap.

#4
Kreatív Online >> Más médium
2016-06-21

Az elevátor pitchtől a félelem leküzdéséig - Incze Kinga konferenciabeszámolója.

#5
Kreatív Online >> Más médium
2016-06-15

Új kiadói márka, új vezetők.

#6
Kreatív Online >> Kreatív Online >> Reklám
2016-05-27

Az általunk megkérdezett szakemberek szerint ezek vezetnek el a Z generációhoz. (x)

#7
Kreatív Online >> Más médium
2016-05-23

Témája a fenntartható növekedés.

#8
Kreatív Online >> Más médium
2016-05-04

Mégpedig azért, mert amint eltávolodunk tőle, a telefonunkon keresztül riaszt minket. 

#9
Kreatív Online >> Más médium
2016-04-21

Civil szervezetek és kommunikációs ügynökségek jelentkezését várják.

#10
Kreatív Online >> Más médium
2016-04-08

A 3. Rehab Critical Mass javára.

hirdetés
hirdetés

FMCG Trafik Workshop, avagy hogyan adj el többet FMCG márkádból a Nemzeti Dohányboltokban? Az Élelmiszer és a Tobacco magazin közös rendezvénye az FMCG szektor számára augusztus 29-én.

Az Élelmiszer az FMCG szektor meghatározó szaklapja új versenyt indít. A verseny célja, hogy megtaláljuk a hazai piac legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeit. Nevezési határidő: augusztus 31.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a Pr Toplistán! Nevezési határidő: augusztus 31.

A Kreatív szaklap ismét meghirdette a business to business kommunikációs versenyt, melyre az elmúlt év legjobb B2B kommunikációs megoldásaival jelentkezhetnek ügynökségek, a megbízói oldal képviselői, szolgáltatók és médiumok. Nevezési határidő:09.07.

A verseny célja, hogy megtaláljuk és díjazzuk a legszebben tervezett és kivitelezett médiatermékeket Magyarországon. Weboldalakat, alkalmazásokat, tévéműsorokat, magazinokat és más nyomtatott kiadványokat lehet nevezni. Nevezési határidő: szeptember 14.

Ismét HR konferencia: ez alkalommal a kékgalléros kihívásokat vesszük górcső alá. Save the date: szeptember 20.

Részletes program hamarosan! SAVE THE DATE: 2018. november 15.

hirdetés