hirdetés
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 593
#1
Kreatív Online >> Más médium
2016-11-15

Novák Emil, a rendezvény alapítója szerint a "csúcson kell abbahagyni". 

#2
Kreatív Online >> Más médium
2016-08-11

Az énekesnő kedvenc témái pedig a szex, a szerelem és az idő - derült ki a szövegelemző rendszerrel végzett vizsgálatban.

#3
Kreatív Online >> Kreatív Online >> Interaktív
2016-07-04

Öt pályakezdő rendezőt támogat a Filmalap.

#4
Kreatív Online >> Más médium
2016-06-21

Az elevátor pitchtől a félelem leküzdéséig - Incze Kinga konferenciabeszámolója.

#5
Kreatív Online >> Más médium
2016-06-15

Új kiadói márka, új vezetők.

#6
Kreatív Online >> Kreatív Online >> Reklám
2016-05-27

Az általunk megkérdezett szakemberek szerint ezek vezetnek el a Z generációhoz. (x)

#7
Kreatív Online >> Más médium
2016-05-23

Témája a fenntartható növekedés.

#8
Kreatív Online >> Más médium
2016-05-04

Mégpedig azért, mert amint eltávolodunk tőle, a telefonunkon keresztül riaszt minket. 

#9
Kreatív Online >> Más médium
2016-04-21

Civil szervezetek és kommunikációs ügynökségek jelentkezését várják.

#10
Kreatív Online >> Más médium
2016-04-08

A 3. Rehab Critical Mass javára.

hirdetés
hirdetés

2 x 1,5 órás tréningünket HR-szakembereknek, vezetőknek ajánljuk, akiknek feladata, hogy önmagukat is eddzék a változásokra, és tovább is tudják adni ezt a tudást. Oktató: Cser Alexandra, trainer partner. Időpont: október 2. péntek délután

A Kreatív és a Vodafone közös Ready pályázatának célja, hogy ösztönözze, elismerje és támogassa azokat a vállalkozásokat, vállalatokat és magánszemélyeket, akik 2020-ban alkalmazkodni tudtak a járványhelyzet miatt kialakult változásokhoz, és sikeresen leküzdötték a kihívásokat.

Idén a Nagy Kreatív Hét teljesen biztonságosan, online stream formájában érkezik, ráadásul stúdióminőségben! Érdekel? Akkor ne hagyd ki! Jelentkezz!

SAVE THE DATE - 2020. október 21. Te mennyire ismered az embert? És hogyan tudsz neki még többet, még több csatornán eladni? Teszi fel a fő kérdéseket a konferencia, melyekre igyekszünk válaszokat találni, garantáltan túllépve a közhelyeken, néhány előadásban a pszichológia segítségével.

Célunk, hogy megtaláljuk a hazai legszebb és legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásokat. Normál nevezési határidő: 10.30. Meghosszabbított nevezési határidő: 11.06.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - A digitális az új normális? Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!

hirdetés