hirdetés
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 948
#1
Kreatív Online >> Vonal alatt
2018-07-05

Közterületi kampány a Candytől a vébé idejére.

#2
Kreatív Online >> Kreatív Online >> OOH
2018-07-05

Interaktív citylight poszterek segítenek a csapatásban, ha az ember szereti fülhallgatóval csapatni.

#3
Kreatív Online >> Out of home
2018-06-19

A Városliget Zrt. az építkezésekre hivatkozva az ARC-szervezők második helyszínötletét utasítja el.

#4
Kreatív Online >> Kreatív Online >> OOH
2018-06-05

Ráadásul 12 évig kint is fogják hagyni. 

#5
Kreatív Online >> Kreatív Online >> Reklám
2018-05-24

„Vedd észre, leplezd le, mutasd meg!” – üzeni az „Unfake” névre keresztelt idei kiírás.

#6
Kreatív Online >> Kreatív Online >> OOH
2018-05-07

Öt évig hasznosíthatja a reklámfelületeket az ESMA.

#7
Kreatív Online >> Kreatív Online >> Reklám
2018-04-16

A kőbányai gyárral szemközti óriásplakátokon ad a Monyo jótanácsokat arra, hogyan kell pale ale-t főzni.

#8
Kreatív Online >> Kreatív Online >> Reklám
2018-02-21

Egy brit biztosító ötletesen mutatja be az online veszélyeket.

#9
Kreatív Online >> Kreatív Online >> OOH
2018-02-13

A JCDecaux egy tegnapi cikkátvételünk nyomán küldött helyreigazítási kérelmet.

#10
Kreatív Online >> Kreatív Online >> OOH
2018-02-12

Plakátot pártok csak listaáron bérelhetnek. A Fidesz január végén mégis a 2017-es árakon jutott hozzá a felületekhez.

hirdetés
hirdetés

FMCG Trafik Workshop, avagy hogyan adj el többet FMCG márkádból a Nemzeti Dohányboltokban? Az Élelmiszer és a Tobacco magazin közös rendezvénye az FMCG szektor számára augusztus 29-én.

Az Élelmiszer az FMCG szektor meghatározó szaklapja új versenyt indít. A verseny célja, hogy megtaláljuk a hazai piac legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeit. Nevezési határidő: augusztus 31.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a Pr Toplistán! Nevezési határidő: augusztus 31.

A Kreatív szaklap ismét meghirdette a business to business kommunikációs versenyt, melyre az elmúlt év legjobb B2B kommunikációs megoldásaival jelentkezhetnek ügynökségek, a megbízói oldal képviselői, szolgáltatók és médiumok. Nevezési határidő:09.07.

A verseny célja, hogy megtaláljuk és díjazzuk a legszebben tervezett és kivitelezett médiatermékeket Magyarországon. Weboldalakat, alkalmazásokat, tévéműsorokat, magazinokat és más nyomtatott kiadványokat lehet nevezni. Nevezési határidő: szeptember 14.

Ismét HR konferencia: ez alkalommal a kékgalléros kihívásokat vesszük górcső alá. Save the date: szeptember 20.

Részletes program hamarosan! SAVE THE DATE: 2018. november 15.

hirdetés