hirdetés
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 2003
#1
Kreatív Online >> Kreatív Online >> Média
2017-08-03

Interjú Erdei Zsolttal, a Humen vezetőjével a hazai LMBTQ-médiáról.

#2
Kreatív Online >> Kreatív Online >> Média
2017-06-12

A MEME-elnök Kovács Krisztiánt igazolta le a médiacég.

#3
Kreatív Online >> Kreatív Online >> Reklám
2017-06-02

Hőre elszíneződő oldalpárral segíti az Asics a futócipő helyes kiválasztását.

#4
Kreatív Online >> Kreatív Online >> Média
2017-05-26

2016 első negyedévéhez képest 68 százalékkal több fogyott belőle.

#5
Kreatív Online >> Nyomtatott sajtó
2017-03-16

A BBC Kertvilág 30 ezer példányban jelent meg.

#6
Kreatív Online >> Kreatív Online >> Karrier
2017-02-22

Illetve a We Love Budapest ismert újságírója a különszámdömping miatt.

#7
Kreatív Online >> Nyomtatott sajtó
2017-02-13

A Magyar Kétfarkú Kutya Párt olimpiát kifigurázó lapja.

#8
Kreatív Online >> Kreatív Online >> Marketing
2017-02-09

A Kétfarkú a Magyar Idők fenyegetését is csak elvicceli.

#9
Kreatív Online >> Nyomtatott sajtó
2017-02-09

Mi sem, pedig már piacon a Pesti Est ART.

#10
Kreatív Online >> Nyomtatott sajtó
2017-02-03

60. születésnapját ünnepli a rejtvényújság.

hirdetés
hirdetés

Az első benyomás megismételhetetlen. Légy rá felkészülve! Konferencia a POME-ról és fontosságáról szeptember 21-én

A verseny célja, hogy megtaláljuk és díjazzuk a legszebben tervezett és kivitelezett médiatermékeket Magyarországon. Weboldalakat, alkalmazásokat, tévéműsorokat, magazinokat és más nyomtatott kiadványokat lehet nevezni. Meghosszabbított nevezési határidő: szeptember 22.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Hosszabbított nevezési határidő: 09.22.

Szeptember 28-án ismét Gyógyszerkommunikációs konferencia. Fókuszban a technológiai fejlődés előnyei és kihívásai: E-recept, Data Science, okos eszközök.

A 2017. október 4-én megrendezésre kerülő rendezvényen a nyomdaipar és marketing találkozik egymással!

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 6.

Mindennapi marketing a turizmusban – adatelemzés, szegmentálás, termékfejlesztés és kommunikáció a gyakorlatban. Turisztikai marketing konferencia 2.0 október 10-én.

Workshop a Kreatív szervezésében a Sakkom Interaktív szakmai támogatásával. Október 11.

Október 12-én ismét Youtube hajó a Google és a Kreatív szervezésében!

Elindult a Lollipop 2017 nevezési időszaka. A verseny célja: kreatív btl-megoldások és kapcsolódó kommunikációs kampányok díjazása. Nevezési határidő: 2017.10.13.

Cél: a reklám- és tágabb értelemben vett kommunikációs ipar gyártói oldalának legkiválóbb megoldásait jutalmazni. Nevezési határidő: október 27.

hirdetés