hirdetés
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 1005
#1
Kreatív Online >> Kreatív Online >> Szórakozás
2019-07-23

Az IndieWire grandiózus listában összegzi az elmúlt 10 év filmtermését. Van meglepetés és borítékolható választás is bőven.

#2
Kreatív Online >> Kreatív Online >> Szórakozás
2019-07-22

A lovasi Resident Art Gartenben kiállítások, koncertek és filmvetítések várják a művészetek rajongóit.

#3
Kreatív Online >> Kreatív Online >> Szórakozás
2019-07-22

A sörmárka ezzel az 51-es körzetet megrohamozó tömegre reagált.

#4
Kreatív Online >> Kreatív Online >> Szórakozás
2019-07-17

Térdcsapkodós poénok, okos, pörgő párbeszédek, és szürreális jelenetek. Ezt mind hozta a Fleabag, a Russian Doll és a Barry.

#5
Kreatív Online >> Kreatív Online >> Reklám
2019-07-16

Erre a fesztiválra lassan már hagyományosan leginkább toborozni járnak a cégek.

#6
Kreatív Online >> Kreatív Online >> Szórakozás
2019-07-10

A Breaking Bad-mozifilmet várták tőlük, aztán előrukkoltak egy saját mezcal párlattal.

#7
Kreatív Online >> Kreatív Online >> Szórakozás
2019-07-04

A kanadai Mount Pearl vezetőinek volt humora ahhoz, hogy arról rappeljenek,  hogy voltaképp semmi sem történik a városukban. Na jó, lehet náluk pónit sétáltatni az utcán, az nem semmi!

#8
Kreatív Online >> Kreatív Online >> Szórakozás
2019-07-04

Így reagáltak a rengeteg mémre, amit a kanapétervezőjük ihletett.

#9
Kreatív Online >> Kreatív Online >> Szórakozás
2019-07-03

Az első modellt, a TPS-L2-t még sokan kinevették a kiadásakor, de aztán hamar forradalmasította a zenehallgatást.

#10
Kreatív Online >> Kreatív Online >> Szórakozás
2019-06-28

A Tens lencsegyártó cég a világ Wes Anderson-rajongóitól a célösszeg tripláját gyűjtötte össze.

hirdetés
hirdetés

Az Üzlet és Pszichológia és a hrpwr.hu ismét bemutatja a nagy sikerű „kékgalléros” konferenciát! Kékgalléros HR kihívások 3.0 szakmai konferencia szeptember 26-án.

Mentes hype: rend a trendben! Időpont: október 3., 09.30 - 16.00

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 4.

Az eladásösztönző marketing titkai: élmény, adat, taktika. Hogyan ötvözzük az adatokat az élményekkel? Influencerek és eladásösztönzés tartalommarketinggel – jó és rossz példákon keresztül. Tudatos fogyasztó vs. Promo érzékenység – minden kiderül a proMO2019 workshopon! (x)

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra október 9-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Zöld marketing és kommunikáció Itt a zöldár! A tudatos fogyasztók már átlátnak a greenwashingon, de mi jön ezután? Save the date: 2019.10.10.

A legjobb márkaélményeket és aktivációkat keresi a 2019-es Lollipop! Nevezési határidő: 2019. október 11.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről az ipar kommunikációs szakembereitől. 2019.10.29.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A december 13-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Toborzás/kiválasztás konferencia DEMO-túrával egybekötve november 5-én. Az előadások hosszabb szünetében a kiállítók a gyakorlatban is bemutatják megoldásaikat.

hirdetés