hirdetés
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 4857
#1
Kreatív Online >> Kreatív Online >> Interaktív
2018-09-20

Természetesen nem igazi dobostortát, hanem annak az árát kapják meg.

#2
Kreatív Online >> Kreatív Online >> Interaktív
2018-09-18

A 18 év alattiak mindössze 13 százaléka látogatja heti többször a közösségi oldalt. Kutatás.

#3
Kreatív Online >> Kreatív Online >> Marketing
2018-09-18

Szigorúbb retargeting szabályokat hozott, és az alkalmazások terén is szigorított. Mit nyer ezzel a fogyasztó, és mit veszít a reklámipar?

#4
Kreatív Online >> Kreatív Online >> Interaktív
2018-09-17

Érkeznek a home feedbe ágyazható hirdetések és a vertikális videóreklámok is.

#5
Kreatív Online >> Kreatív Online >> Interaktív
2018-09-14

Winkler Róberttel, a Totalcar alapítójával egy kisüzemi sörözőben beszélgettünk influencerségről, házi sörfőzésről és a médiahelyzetről.

#6
Kreatív Online >> Kreatív Online >> Marketing
2018-09-13

Közben szépen építi saját piacát. Soós Gergelynek, a Neo Interactive alapítójának véleménycikke.

#7
Kreatív Online >> Kreatív Online >> Interaktív
2018-09-10

Jivens O. Breewenses a BCA Hungary tanácsadócég üvegkaptárába látogatott el.

#8
Kreatív Online >> Kreatív Online >> Média
2018-09-07

Interjú Katz Dáviddal, a 24.hu videós újságírójával.

#9
Kreatív Online >> Kreatív Online >> Interaktív
2018-09-06

Dancsó, Radics Peti, Tibi atya: ők következnek az ex-jobbikos szerint. Felelősségük pedig nagyobb, mint gondolnák, mondja Vona Gábor.

#10
Kreatív Online >> Kreatív Online >> Interaktív
2018-09-04

Ennek segítségével tudható meg, ki a „festmény-hasonmásunk”.

hirdetés
hirdetés

A verseny célja, hogy megtaláljuk és díjazzuk a legszebben tervezett és kivitelezett médiatermékeket Magyarországon. Kiemelt kategória 2018-ban: Televízió Meghosszabbított nevezési határidő: szeptember 21.

Tervezzük meg együtt a munkavállalód élményét! Időpont: szeptember 28.

Gyógyszerkommunikációs konferencia - Future Pharma október 2-án.

Konferencia a mentes termékek piacáról Időpont: október 3., 10.00 - 17.00

Az Élelmiszer az FMCG szektor meghatározó szaklapja új versenyt indít. A verseny célja, hogy megtaláljuk a hazai piac legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeit. Díjátadó: október 3., 18.00, Corner Rendezvényterem

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 5.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Díjátadó: október 9., 19.00

Coaching eszközök a gyakorlatban hr-eseknek, coaching szemléletű vezetőknek és coachoknak október 11-én.

Kreatív btl-megoldások és kapcsolódó kommunikációs kampányok versenye. Nevezési határidő: 10.12.

Gyakorlati útmutató lépésről lépésre október 16-án.

Cél: a reklám- és tágabb értelemben vett kommunikációs ipar gyártói oldalának legkiválóbb megoldásait jutalmazni. Nevezési határidő: október 31.

Részletes program hamarosan! 2018. november 15.

hirdetés