hirdetés
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 4920
#1
Kreatív Online >> Kreatív Online >> Interaktív
2019-09-05

A keresőmarketing ügynökség megújult névvel és arculattal, BP Digital néven folytatja tovább.

#2
Kreatív Online >> Kreatív Online >> Interaktív
2019-09-05

Az ingyenes szakmai képzés felsőoktatásban tanuló diákok számára elérhető.

#3
Kreatív Online >> Kreatív Online >> Reklám
2019-07-24

Egészen karcos véleményeket is megfogalmaztak az influencer összeállításunk résztvevői.

#4
Kreatív Online >> Kreatív Online >> Interaktív
2019-07-02

A KitchenAD – Főzz meg minket! verseny keretében elsőre oda nem illőnek tűnő eszközöket kell felhasználni.

#5
Kreatív Online >> Kreatív Online >> Interaktív
2019-06-27

A VOLT, a Balaton Sound, a Sziget és a Strand látogatói minden egyes feltöltött képpel 500 Ft-tal támogatják az első Autista Krízis Ház és Oktatási Központ létrehozását.

#6
Kreatív Online >> Kreatív Online >> Interaktív
2019-06-06

Különleges technikával mutatják be az óceánok állapotát. A Campona és a Feat. ügynökség bejelentőjét közöljük.

#7
Kreatív Online >> Kreatív Online >> Interaktív
2019-05-29

Kiderül a Kreatív eseményén, az Influ&Wine-on, ahol a Coca-Cola, a Philips és a Gemius is előad majd.

#8
Kreatív Online >> Kreatív Online >> Reklám
2019-05-16

Hitelesség, felelősség, árazás – ezek izgatják leginkább a szakmát az influencer marketing területén. A Positive Adamsky tartott erről egyeztető fórumot. Ajánlást is készítenek.

#9
Kreatív Online >> Kreatív Online >> Interaktív
2019-05-16

Május 25-ig hirdettek róla konzultációt.

#10
Kreatív Online >> Kreatív Online >> Interaktív
2019-05-13

Hogy jutunk oda, hogy ez a film a nézők egy részében, a lelkiismeret-furdalás, a „szaranya / hálátlangyerek” érzetét keltse? Hutlassa Tamás producer véleménycikke az anyák napi, reklámos ügyről.

hirdetés
hirdetés

Az Üzlet és Pszichológia és a hrpwr.hu ismét bemutatja a nagy sikerű „kékgalléros” konferenciát! Kékgalléros HR kihívások 3.0 szakmai konferencia szeptember 26-án.

A MOST Fórum szeptember 26-i eseményén a híres testvérpárral, DTK-val, D. Tóth Andrással, valamint ismert szakértőkkel járunk utána, hogyan szolgálják a családi együttműködést a digitális eszközök és lehetőségek. Időpont: szeptember 26., 18.00 Helyszín: Magyar Telekom székház, Puskás konferenciate

Mentes hype: rend a trendben! Időpont: október 3., 09.30 - 16.00

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 4.

Az eladásösztönző marketing titkai: élmény, adat, taktika. Hogyan ötvözzük az adatokat az élményekkel? Influencerek és eladásösztönzés tartalommarketinggel – jó és rossz példákon keresztül. Tudatos fogyasztó vs. Promo érzékenység – minden kiderül a proMO2019 workshopon! (x)

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra október 9-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Zöld marketing és kommunikáció Itt a zöldár! A tudatos fogyasztók már átlátnak a greenwashingon, de mi jön ezután? Save the date: 2019.10.10.

A legjobb márkaélményeket és aktivációkat keresi a 2019-es Lollipop! Nevezési határidő: 2019. október 11.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről az ipar kommunikációs szakembereitől. 2019.10.29.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A december 13-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Toborzás/kiválasztás konferencia DEMO-túrával egybekötve november 5-én. Az előadások hosszabb szünetében a kiállítók a gyakorlatban is bemutatják megoldásaikat.

hirdetés