hirdetés
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 4932
#1
Kreatív Online >> Kreatív Online >> Marketing
2020-02-17

A Coca-Cola, az Unilever és a Vodafone is aláírták a felhívást.

#2
Kreatív Online >> Kreatív Online >> Interaktív
2019-12-10

Erre is választ ad az IAB Influencer Marketing Kisokosa és Fogalomtára.

#3
Kreatív Online >> Kreatív Online >> Interaktív
2019-12-09

A Netflix Love Death & Robots antológiának darabja teljes egészében a budapesti stúdióban készült.

#4
Kreatív Online >> Kreatív Online >> Interaktív
2019-12-03

A BlueAlliance jogi személlyé alakul, új neve CEE Digital Alliance, CEEDA lesz.

#5
Kreatív Online >> Kreatív Online >> Interaktív
2019-11-29

Workshopon mutatjuk meg, amit ma az online véleményvezérek megítéléséről és az influencer marketing várható hazai trendjeiről tudni lehet, egy exkluzív kutatás tükrében.

#6
Kreatív Online >> Kreatív Online >> Interaktív
2019-11-05

Az arculati átalakítás hangsúlyozza, hogy a WhatsApp és az Instagram is a cégcsoport része.

#7
Kreatív Online >> Kreatív Online >> Interaktív
2019-10-29

Digitális versenyünk mostantól még átfogóbb, kategóriarendszere még áttekinthetőbb, az azon elért eredmények pedig továbbra is értékes pontokat jelentenek az M+ Listán. A nevezés indul!

#8
Kreatív Online >> Kreatív Online >> Karrier
2019-10-16

Október közepétől Fináczy Dóra a digitális reklámpiaci szakmai szervezet ügyvezetője.

#9
Kreatív Online >> Kreatív Online >> Interaktív
2019-09-30

A No Fluff Jobst a Ringier Axel Springer indítja.

#10
Kreatív Online >> Kreatív Online >> Interaktív
2019-09-26

A szövetség Contact Center tagozata ismét Magyarország legszebb hangú férfi és női call centereseit keresi.

hirdetés
hirdetés

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Mit tehet az ember a környezetért a saját munkahelyén - és hogyan tegye mindezt a vállalati kultúra részévé? Gyakorlati tippek, információk a témában.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop április 2-án, limitált létszámmal.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Milyen tapasztalatok vannak az egészségügyben a GDPR életbe lépése óta? Mit kellene tenni annak érdekében, hogy az Elektronikus Egészségügyi Szolgáltatási Tér (EESZT) használata megfeleljen az európai uniós szabályoknak? Hogyan lehetne ad

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Digitális automatizáció a marketingben: Mire való a chatbot és mikor érdemes használni? Milyen lehetőségek vannak vele a márkaépítésben? Mi a szerepe az ügyfélkapcsolatban? Mi a jó chatbot stratégia?

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! A Kreatív szaklap először szervezi meg a Best of Best.net & Lollipop workshopot, amelyen az ügynökségek bemutatják a két versenyen legeredményesebben szereplő kampányaikat.

A verseny célja, hogy egy olyan díjat indítson el az FMCG, és az ezzel a szegmenssel szorosan összefüggő Horeca-piac számára, amely felhívja a figyelmet az elmúlt év sikeres innovációira a fogyasztók, a kereskedelem, a vendéglátás és a szállodaipar területén. Nevezési határidő: június 3.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre!

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! ÚJ IDŐPONT HAMAROSAN!

hirdetés