hirdetés
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 3963
#1
Kreatív Online >> Kreatív Online >> Marketing
2017-08-21

Az egyik szakember visszatér korábbi pozíciójába.

#2
Kreatív Online >> Kreatív Online >> Karrier
2017-08-21

Szentpéteri Eszter a TV2-höz szerződött.

#3
Kreatív Online >> Kreatív Online >> Reklám
2017-08-15

Benesch Ferenc több mint tíz év után távozik a cégtől.

#4
Kreatív Online >> Kreatív Online >> Karrier
2017-08-02

Kreatív/UX, média és online pr területekre érkeztek új kollégák.

#5
Kreatív Online >> Kreatív Online >> Marketing
2017-07-25

Tóber Edina korábban a Notebookspecialista.hu senior marketingmenedzsere volt.

#6
Kreatív Online >> Kreatív Online >> Média
2017-07-25

Kárpárti Márton és Haász János mellé Miklósi Gábor került.

#7
Kreatív Online >> Kreatív Online >> Média
2017-07-20

Peter Brase kiadó tulajdonosa, Jürg Marquard egyéb üzleteire fog koncentrálni.

#8
Kreatív Online >> Kreatív Online >> Karrier
2017-07-11

Peiker Éva vezeti mostantól a Líra-csoporthoz tartózó, nagy hagyományra visszatekintő kiadót.

#9
Kreatív Online >> Kreatív Online >> Karrier
2017-07-10

Jogásszal erősít a telkómárka.

#10
Kreatív Online >> Kreatív Online >> Karrier
2017-07-10

A központ továbbra is Budapest marad.

hirdetés
hirdetés

A verseny célja díjazni azokat a kommunikációs megoldásokat, melyek támogatják és elősegítik, hogy egy vállalat termékét vagy szolgáltatását egy másik vállalatnak értékesítse. Nevezési határidő: szeptember 8.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Nevezési határidő: 09.08.

Képzés marketingeseknek, akik tömegeket szeretnének megszólítani, de közvetlen, bizalmas formában, személyre szólóan. Enter!Digital a neoval szeptember 14-én.

A verseny célja, hogy megtaláljuk és díjazzuk a legszebben tervezett és kivitelezett médiatermékeket Magyarországon. Weboldalakat, alkalmazásokat, tévéműsorokat, magazinokat és más nyomtatott kiadványokat lehet nevezni. Nevezési határidő: szeptember 15.

Az első benyomás megismételhetetlen. Légy rá felkészülve! Konferencia a POME-ról és fontosságáról szeptember 21-én

Szeptember 28-án ismét Gyógyszerkommunikációs konferencia. Fókuszban a technológiai fejlődés előnyei és kihívásai: E-recept, Data Science, okos eszközök.

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 6.

hirdetés