hirdetés
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 1535
#1
Kreatív Online >> Kreatív Online >> Marketing
2018-06-21

Az Első Soproni Sörversenyre portert kell készíteni, amit 2019-től bevesznek az Óvatos Duhaj márkacsaládba.

#2
Kreatív Online >> Kreatív Online >> Pr
2018-06-15

A Blaupunkt mobiltelefon-márkája piacbevezetéséhez kapcsolódó közösségi kommunikációt látják el.

#3
Kreatív Online >> Kreatív Online >> Pr
2018-06-07

Egy Tékozló Homár-poszt után olykor válságmeetinget hívnak össze a vállalatoknál. Interjú Bőhm Kornéllal, akinek kríziskommunikációs szakkönyve tavasszal jelent meg.

#4
Kreatív Online >> Kreatív Online >> Pr
2018-05-15

Újra a Pressinform nyerte a Huawei kommunikációs tenderét.

#5
Kreatív Online >> Kreatív Online >> Pr
2018-05-10

Szenior stratégiai tanácsadójaként folytatja az Uniomediától február elején távozott szakember.

#6
Kreatív Online >> Kreatív Online >> Pr
2018-05-04

Az együttműködés eddig is szoros volt, most még szorosabb lesz.

#7
Kreatív Online >> Kreatív Online >> Pr
2018-05-04

Négy vendéglátóhely csatlakozott a „műanyagpohár-mentes május” mozgalomhoz.

#8
Kreatív Online >> Kreatív Online >> Pr
2018-04-17

A bevezetés után az éves kommunikációt is rájuk bízta a Dreher.

#9
Kreatív Online >> Kreatív Online >> Pr
2018-04-17

Öt pr-ügynökség versengett a három évre szóló megbízásért.

#10
Kreatív Online >> Kreatív Online >> Pr
2018-04-16

Kilenc kategóriában is van esély magyar éremre.

hirdetés
hirdetés

A verseny célja, hogy díjazza az egyedi belsőépítészeti dizájnt, kreatív vendéglátóipari/hotel kommunikációt és márkamegjelenést. Nevezési határidő: 2018.06.29.

Az Élelmiszer az FMCG szektor meghatározó szaklapja új versenyt indít. A verseny célja, hogy megtaláljuk a hazai piac legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeit. Nevezési határidő: augusztus 31.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a Pr Toplistán! Nevezési határidő: augusztus 31.

hirdetés