hirdetés
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 1583
#1
Kreatív Online >> Kreatív Online >> Pr
2019-08-30

A HRKOMM Awardra szeptember 6-ig várjuk a pályázatokat.

#2
Kreatív Online >> Kreatív Online >> Pr
2019-07-09

A vállalati kommunikáció mellett a Hell és a Xixo márkák pr-feladatait is elnyerték.

#3
Kreatív Online >> Kreatív Online >> Reklám
2019-06-18

Két jelölést is behúzott a mellrák megelőzéséért indított akció PR kategóriában.

#4
Kreatív Online >> Kreatív Online >> Pr
2019-05-30

Beszámoltunk róla, hogy a Noguchi megvált ügyfelétől, a Nespressótól. Megvan az utód.

#5
Kreatív Online >> Kreatív Online >> Pr
2019-05-30

Több mint három évnyi közös munka után búcsúzik a Nespressótól az ügynökség.

#6
Kreatív Online >> Kreatív Online >> Pr
2019-03-27

Átadták az Employer Branding Award 2018 díjait.

#7
Kreatív Online >> Kreatív Online >> Marketing
2019-03-11

Tartalommarketing, branded content, közösségi véleményvezérek. Mindkét verseny nevezési határideje április 11.

#8
Kreatív Online >> Kreatív Online >> Pr
2019-03-05

Március első hetében végig látható lesz a székház Duna felőli oldalán.

#9
Kreatív Online >> Kreatív Online >> Pr
2019-02-27

A Vodafone Digitális Díj pr-feladatait kapta meg az ügynökség. De mi van a márka állandó pr-ügynökségével, a HPS-sel?

#10
Kreatív Online >> Kreatív Online >> Pr
2019-01-29

A feladatokat az ügynökség PR, Digital & Social csapata látja el.

hirdetés
hirdetés

A legjobb márkaélményeket és aktivációkat keresi a 2019-es Lollipop! Meghosszabbított nevezési határidő: 2019. október 18.

Toborzás/kiválasztás konferencia DEMO-túrával egybekötve november 5-én.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről, az ipar kommunikációs szakembereitől. 2019.10.29.

A GyártásTrend ősszel folytatja országjáró Roadshow-ját, amelynek keretében a gyártó cégek használható tudást kapnak a digitalizációs ipar 4.0 megoldásokról.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A december 13-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Tapasztalatok, gyakorlati tanácsok – átállási workshop

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

hirdetés