hirdetés
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 9064
#1
Kreatív Online >> Kreatív Online >> Marketing
2020-02-17

A Coca-Cola, az Unilever és a Vodafone is aláírták a felhívást.

#2
Kreatív Online >> Kreatív Online >> Marketing
2020-02-10

Megalakult az MMSZ HoReCa és Event tagozata.

#3
Kreatív Online >> Kreatív Online >> Marketing
2020-01-13

Leegyszerűsítve: a márkakommunikáció és a borturizmus marad az MTÜ-nél, az eladásösztönzés és a borvásárok az AMC-nél.

#4
Kreatív Online >> Kutatás
2020-01-13

A Gemius részletesen elemezte a bankok év végi digitális kommunikációját.

#5
Kreatív Online >> Kreatív Online >> Karrier
2019-12-03

Új céget alapítottak Impetus Research néven, a valódi piacra lépést jövőre tervezik. A GfK új vezetéssel folytatja.

#6
Kreatív Online >> Cégek és piacok
2019-12-03

A Magyar Nemzeti Bank vállalati kötvényprogramjának részeként.

#7
Kreatív Online >> Kreatív Online >> Marketing
2019-11-29

És további rengeteg márka vezetője beszél majd stratégiáikról: Cherrisk, Budapest Bank, OTP, NN, K&H, Telenor.

#8
Kreatív Online >> Kreatív Online >> Reklám
2019-11-15

A legtöbb díjra esélyes pályamunkája a Mitónak és az Artificial Groupnak van, de nem panaszkodhat a Greenroom és a VMLY&R sem.

#9
Kreatív Online >> Vonal alatt
2019-11-12

A DIMSZ nyolcadik alkalommal adta át az elismerést.

#10
Kreatív Online >> Kutatás
2019-11-04

Az egyetlen országos kereskedelmi csatorna mellett két állami rádió és a Rádió1 tudott napi 1 milliónál több hallgatót magához csábítani.

hirdetés
hirdetés

Hetedik alkalommal rendezzzük meg content marketing versenyünket, amelyre most megújult kategóriarendszerben jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal képviselői az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival.

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

hirdetés