hirdetés
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 14414
#1
Kreatív Online >> Kreatív Online >> Reklám
2020-01-13

Lezárva a 2010-es éveket, ideje összesíteni, hogy melyek voltak az elmúlt évtized legjobb magyar reklámjai. A ti segítségetekben is bízunk.

#2
Kreatív Online >> Kreatív Online >> Reklám
2020-01-10

A körformát választották alapnak, olyan arculatot és logót akartak, ami „bátor, kortárs, de mégis kortalan”.

#3
Kreatív Online >> Kreatív Online >> Reklám
2020-01-09

A Synetiq szokás szerint megvizsgálta, hogyan reagáltak a hazai nézők az friss reklámokra. Itt a novemberi elemzés.

#4
Kreatív Online >> Kreatív Online >> Reklám
2020-01-02

Véli Heim Ágoston „Tonka”, aki a Geometrynál felel a márkaaktivációkért. Emellett jótékonysági projekten is gőzerővel dolgozik, valamint szenvedélyes zenegyűjtő.

#5
Kreatív Online >> Kreatív Online >> Reklám
2019-12-23

A Synetiq elemzése ezúttal az októberi kínálatot nézte át, kiemelve az Univer, a Telenor és a Volswagen reklámjait. A cég elemzését olvashatjátok.

#6
Kreatív Online >> Kreatív Online >> Reklám
2019-12-20

Nagy László, az ACG kreatívigazgatója szerint a promókommunikáció sem ördögtől való, de érdemes úgy alakítani, hogy támogassa a márka imázsát.

#7
Kreatív Online >> Kreatív Online >> Reklám
2019-12-19

A Libri és a Bold különleges bolti megjelenést varázsolt két limitált könyve mellé.

#8
Kreatív Online >> Kreatív Online >> Reklám
2019-12-19

Filmes hangulattal ünnepelt az egyik legnagyobb utómunka-stúdió.

#9
Kreatív Online >> Kreatív Online >> Reklám
2019-12-19

Länger Vera, az Artificial Group kreatívigazgatója szerint fontos, hogy egy egyszerű mondatban összefoglalható legyen az üzenet.

#10
Kreatív Online >> Kreatív Online >> Reklám
2019-12-17

Csirke Dániel szerint a jó imázsfilm olyan, mint egy mesterember: kifinomultan építkezik és hagy időt a részleteknek.

hirdetés
hirdetés

Gyakorlatorientált tréning az INTREN szakmai támogatásával a Google Ads kampány létrehozásának és optimalizálásának technikájáról és trükkjeiről, egészen a kezdő lépésektől. január 28., 08.30 - 14.00

Gyere, ünnepelj velünk a Best.net díjátadóján! Helyszín: Story Budapest (1075 Budapest Kazinczy utca 21.) Időpont: 2020. január 29. kapunyitás: 19:00, pontos kezdés: 19:30

2019 legdíjazottabb ügynökségeinek és megbízóinak estéje. A 2019-es Kreatív-MAKSZ M+Lista és a Kreatív PR Toplista helyezettjeinek díjazása. Időpont: 2020. február 11.

A HRKOMM Award 2019 nyertes pályázatainak bemutatása február 13-án.

Február 18-án ismét megrendezzük a Kreatív szaklap PR-workshopját, ahol a résztvevők megismerkedhetnek a 2019-es év kiemelkedő PR-kampányaival.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: február 21.

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra február 27-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

HR workshop az FMCG és a kereskedelem-piac szereplői számára A workshop célja: HR-finomhangolás az élelmiszer kiskereskedelmi szektort és az élelmiszergyártó cégeket terhelő munkaerőhiány-állapotok közepette, a hatékonyság növelése, a versenyképesség megtartása érdekében.

Ismerd meg a legújabb üzleti trendeket és módszereket, majd próbáld ki a tanultakat március 4-én!

GYÓGYKOMM március 12-én!

Mit tehet az ember a környezetért a saját munkahelyén - és hogyan tegye mindezt a vállalati kultúra részévé? Gyakorlati tippek, információk a témában.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop április 2-án, limitált létszámmal.

Az FMCG és kereskedelmi szektor kiemelkedő éves eseménye! Dátum: 2020. május 13-14. Helyszín: Saliris Resort Spa & Konferencia Hotel, Egerszalók

hirdetés