hirdetés
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 13799
#1
Kreatív Online >> Kreatív Online >> Reklám
2017-08-18

Olvasóink megszavazták, mutatjuk az eredményt. Élmezőnybe került a Mercedes, a HungaroControl, az MVM, és a Telekom is.

#2
Kreatív Online >> Kreatív Online >> Reklám
2017-08-17

Az M+ Listán 6. helyezett Leo Burnett vezetőivel, Farkas Vilmossal és Urvölgyi Balázzsal beszélgettünk.

#3
Kreatív Online >> Kreatív Online >> Reklám
2017-08-15

Benesch Ferenc több mint tíz év után távozik a cégtől.

#4
Kreatív Online >> Kreatív Online >> Reklám
2017-08-15

Nem fogod kitalálni a nevét!

#5
Kreatív Online >> Kreatív Online >> Reklám
2017-08-13

Dreher? Aldi? Netán a Főkert vagy a Schwarzkopf? Sok-sok fotó és egy közönségszavazás.

#6
Kreatív Online >> Kreatív Online >> Reklám
2017-08-11

Látványos Rube Goldberg-gép a Canon reklámjában.

#7
Kreatív Online >> Kreatív Online >> Reklám
2017-08-09

És tényleg, eladták egyikük anyukáját. Kedves önpromó a Pesti Portré Reklámműhelytől.

#8
Kreatív Online >> Kreatív Online >> Reklám
2017-08-07

Az eddig AXN Black és AXN White néven futó csatornákon eddig nem futott magyar nyelvű reklám.

#9
Kreatív Online >> Kreatív Online >> Reklám
2017-08-07

Az öt jelentkezőből végül kettőt választottak ki.

#10
Kreatív Online >> Kreatív Online >> Reklám
2017-08-04

Meglepően vicces kampány a nemzetközi szervtől.

hirdetés
hirdetés

Képzés marketingeseknek, akik tömegeket szeretnének megszólítani, de közvetlen, bizalmas formában, személyre szólóan. Enter!Digital a neoval szeptember 14-én.

A verseny célja díjazni azokat a kommunikációs megoldásokat, melyek támogatják és elősegítik, hogy egy vállalat termékét vagy szolgáltatását egy másik vállalatnak értékesítse. Nevezési határidő: szeptember 8.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Nevezési határidő: 09.08.

A verseny célja, hogy megtaláljuk és díjazzuk a legszebben tervezett és kivitelezett médiatermékeket Magyarországon. Weboldalakat, alkalmazásokat, tévéműsorokat, magazinokat és más nyomtatott kiadványokat lehet nevezni. Nevezési határidő: szeptember 15.

Az első benyomás megismételhetetlen. Légy rá felkészülve! Konferencia a POME-ról és fontosságáról szeptember 21-én

Szeptember 28-án ismét Gyógyszerkommunikációs konferencia. Fókuszban a technológiai fejlődés előnyei és kihívásai: E-recept, Data Science, okos eszközök.

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 6.

hirdetés