hirdetés
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 5141
#1
Kreatív Online >> Kreatív Online >> Vélemények
2018-08-10

A magyar hirdetők használnának adatalapú megoldásokat, ha a médiacégek fejlesztenének ebbe az irányba. Sólyom Balázs vendégcikke.

#2
Kreatív Online >> Kreatív Online >> Pr
2017-10-25

Rényi Ádám a Marton-ügyről és a színházi válságkommunikációról.

#3
Kreatív Online >> Kreatív Online >> Pr
2017-10-16

Rényi Ádám szerint a KFC pr-katasztrófája valójában hr-katasztrófa. Publicisztika.

#4
Kreatív Online >> Kreatív Online >> Média
2017-01-02

Nádori Péter publicisztikája a magyar médiapiac jelenlegi helyzetéről.

#5
Kreatív Online >> Kreatív Magazin
2016-10-03

Milyen változást hozhatnak a bioimplantátumok?

#6
Kreatív Online >> Kreatív Online >> Marketing
2016-08-12

Kenderesi nyilatkozata magas labda, amit csak le kell csapni. Az egyiknek sikerült, a másiknak nem. Rényi Ádám publicisztikája.

#7
Kreatív Online >> Kreatív Online >> Vélemények
2016-08-02

Nádori Péter publicisztikája kifejezetten dicséri az internetet.

#8
Kreatív Online >> Kreatív Online >> Reklám
2016-06-09

Állítja dr. Horváth Katalin, e-kereskedelemmel foglalkozó ügyvéd.

#9
Kreatív Online >> Kreatív Online >> Vélemények
2016-05-11

Kreatív írásról és inspirációról mesél az Élet és Irodalom szerzője. 

#10
Kreatív Online >> Kreatív Online >> Vélemények
2016-04-29

Nádori Péter publicisztikája arról, hogy mit mondana annak az ismerősének, aki rettenetes hülyeséget oszt meg a Facebookon.

hirdetés
hirdetés

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Mit tehet az ember a környezetért a saját munkahelyén - és hogyan tegye mindezt a vállalati kultúra részévé? Gyakorlati tippek, információk a témában.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop április 2-án, limitált létszámmal.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Milyen tapasztalatok vannak az egészségügyben a GDPR életbe lépése óta? Mit kellene tenni annak érdekében, hogy az Elektronikus Egészségügyi Szolgáltatási Tér (EESZT) használata megfeleljen az európai uniós szabályoknak? Hogyan lehetne ad

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Digitális automatizáció a marketingben: Mire való a chatbot és mikor érdemes használni? Milyen lehetőségek vannak vele a márkaépítésben? Mi a szerepe az ügyfélkapcsolatban? Mi a jó chatbot stratégia?

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! A Kreatív szaklap először szervezi meg a Best of Best.net & Lollipop workshopot, amelyen az ügynökségek bemutatják a két versenyen legeredményesebben szereplő kampányaikat.

A verseny célja, hogy egy olyan díjat indítson el az FMCG, és az ezzel a szegmenssel szorosan összefüggő Horeca-piac számára, amely felhívja a figyelmet az elmúlt év sikeres innovációira a fogyasztók, a kereskedelem, a vendéglátás és a szállodaipar területén. Nevezési határidő: június 3.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre!

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! ÚJ IDŐPONT HAMAROSAN!

hirdetés