Be is festi őket gyorsan a L’Oreal kranténreklámjában.
A magyar hirdetők használnának adatalapú megoldásokat, ha a médiacégek fejlesztenének ebbe az irányba. Sólyom Balázs vendégcikke.
Rényi Ádám a Marton-ügyről és a színházi válságkommunikációról.
Rényi Ádám szerint a KFC pr-katasztrófája valójában hr-katasztrófa. Publicisztika.
Nádori Péter publicisztikája a magyar médiapiac jelenlegi helyzetéről.
Milyen változást hozhatnak a bioimplantátumok?
Kenderesi nyilatkozata magas labda, amit csak le kell csapni. Az egyiknek sikerült, a másiknak nem. Rényi Ádám publicisztikája.
Nádori Péter publicisztikája kifejezetten dicséri az internetet.
Állítja dr. Horváth Katalin, e-kereskedelemmel foglalkozó ügyvéd.
Kreatív írásról és inspirációról mesél az Élet és Irodalom szerzője.
Január végén ismét megrendezzük a Kreatív szaklap PR-workshopját, ahol első kézből ismerkedhettek meg a 2020-as év kiemelkedő PR-kampányaival.
Február 4-én bemutatkoznak a HRKOMM Award 2020 nyertes pályázatai! Stay tuned! A programot folyamatosan frissítjük!
Milyen régi, új és régiúj, azaz a változásokkal együtt frissülő szolgáltatásokat tudnak nyújtani 2021-ben a HR-szolgáltatók? Február 16-án megtudhatjátok az év első szakmai rapid találkozóján!
Épülj, hogy építhess! – Alkalmazottpszichológia-tudás a hétköznapokra HR-eseknek, cégvezetőknek, coachoknak! Féléves képzés péntekenként: 10 oktatási nap + 9 konzultációs alkalom! 2021. februártól júliusig!