hirdetés
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 5142
#1
Kreatív Online >> Kreatív Online >> Vélemények
2018-08-10

A magyar hirdetők használnának adatalapú megoldásokat, ha a médiacégek fejlesztenének ebbe az irányba. Sólyom Balázs vendégcikke.

#2
Kreatív Online >> Kreatív Online >> Pr
2017-10-25

Rényi Ádám a Marton-ügyről és a színházi válságkommunikációról.

#3
Kreatív Online >> Kreatív Online >> Pr
2017-10-16

Rényi Ádám szerint a KFC pr-katasztrófája valójában hr-katasztrófa. Publicisztika.

#4
Kreatív Online >> Kreatív Online >> Média
2017-01-02

Nádori Péter publicisztikája a magyar médiapiac jelenlegi helyzetéről.

#5
Kreatív Online >> Kreatív Magazin
2016-10-03

Milyen változást hozhatnak a bioimplantátumok?

#6
Kreatív Online >> Kreatív Online >> Marketing
2016-08-12

Kenderesi nyilatkozata magas labda, amit csak le kell csapni. Az egyiknek sikerült, a másiknak nem. Rényi Ádám publicisztikája.

#7
Kreatív Online >> Kreatív Online >> Vélemények
2016-08-02

Nádori Péter publicisztikája kifejezetten dicséri az internetet.

#8
Kreatív Online >> Kreatív Online >> Reklám
2016-06-09

Állítja dr. Horváth Katalin, e-kereskedelemmel foglalkozó ügyvéd.

#9
Kreatív Online >> Kreatív Online >> Vélemények
2016-05-11

Kreatív írásról és inspirációról mesél az Élet és Irodalom szerzője. 

#10
Kreatív Online >> Kreatív Online >> Vélemények
2016-04-29

Nádori Péter publicisztikája arról, hogy mit mondana annak az ismerősének, aki rettenetes hülyeséget oszt meg a Facebookon.

hirdetés
hirdetés

Mentes-M Díj újra! Megújult és új kategóriákkal idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2019. augusztus 30.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2019. augusztus 30.

Keressük Magyarország legszebb, legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásait! Nevezési határidő: 2019.08.30.

Találkozunk szeptemberben! Gyertek el, egyszerre két szakmai konferenciát is adunk a Nagy Kreatív Márkanap két hajóján. Egy egész nap az A38-on együtt! 2019.09.04.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A szeptember 6-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop szeptember 12-én, limitált létszámmal.

Az Üzlet és Pszichológia és a hrpwr.hu ismét bemutatja a nagy sikerű „kékgalléros” konferenciát! Kékgalléros HR kihívások 3.0 szakmai konferencia szeptember 26-án.

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 4.

Az eladásösztönző marketing titkai: élmény, adat, taktika. Hogyan ötvözzük az adatokat az élményekkel? Influencerek és eladásösztönzés tartalommarketinggel – jó és rossz példákon keresztül. Tudatos fogyasztó vs. Promo érzékenység – minden kiderül a proMO2019 workshopon! (x)

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra október 9-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Zöld marketing és kommunikáció Itt a zöldár! A tudatos fogyasztók már átlátnak a greenwashingon, de mi jön ezután? Save the date: 2019.10.10.

hirdetés