hirdetés
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 41030
#1
Kreatív Online >> Kreatív Online >> Reklám
2018-08-16

Lezárult a közönségszavazás, ezek voltak a Sziget legjobb márkahelyszínei a Kreatív olvasói szerint. Van itt cipőáruház, divatmárka és whisky is.

#2
Kreatív Online >> Cégek és piacok
2018-08-16

Március 1-je óta a cég brandváltásával kapcsolatos feladatokat láttak el, augusztus óta a teljes marketingkommunikációért ők felelnek.

#3
Kreatív Online >> Kreatív Online >> Interaktív
2018-08-15

A Selectivv Mobile a keresleti oldalnak nyújt programmatic-megoldásokat.

#4
Kreatív Online >> Kreatív Online >> Marketing
2018-08-15

Az első két, már megjelent részben a Sufni és a Barber Shop tulajdonosai mesélnek.

#5
Kreatív Online >> Kreatív Online >> Reklám
2018-08-15

Az Otto webshopnak készült egy kissé nyugtalanító képi világú reklám.

#6
Kreatív Online >> Kreatív Online >> Reklám
2018-08-15

Viccesen nihilista reklámok a Burrow márkától.

#7
Kreatív Online >> Kreatív Online >> Next by telenor
2018-08-15

Támogató mosollyal, szeretetteli arckifejezésekkel és ölelő karokkal szerelték fel.

#8
Kreatív Online >> Kreatív Online >> Média
2018-08-15

Az Activision évi 100 millió dollárt költ el globálisan.

#9
Kreatív Online >> Televízió
2018-08-15

A műsorok címét ezek alapján kell kitalálni.

#10
Kreatív Online >> Kreatív Online >> Reklám
2018-08-14

A reklámügynökség nyolc év után válik meg ügyfelétől.

hirdetés
hirdetés

FMCG Trafik Workshop, avagy hogyan adj el többet FMCG márkádból a Nemzeti Dohányboltokban? Az Élelmiszer és a Tobacco magazin közös rendezvénye az FMCG szektor számára augusztus 29-én.

Az Élelmiszer az FMCG szektor meghatározó szaklapja új versenyt indít. A verseny célja, hogy megtaláljuk a hazai piac legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeit. Nevezési határidő: augusztus 31.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a Pr Toplistán! Nevezési határidő: augusztus 31.

Business to business kommunikációs verseny, melyre az elmúlt év legjobb B2B kommunikációs megoldásaival jelentkezhetnek ügynökségek, a megbízói oldal képviselői, szolgáltatók és médiumok. Nevezési határidő:09.07.

Workshop Content+Marketing Award kiemelkedő kampányainak bemutatására szeptember 12-én.

A verseny célja, hogy megtaláljuk és díjazzuk a legszebben tervezett és kivitelezett médiatermékeket Magyarországon. Kiemelt kategória 2018-ban: Televízió Nevezési határidő: szeptember 14.

Ismét HR konferencia: ez alkalommal a kékgalléros kihívásokat vesszük górcső alá. Save the date: szeptember 20.

Tervezzük meg együtt a munkavállalód élményét! Időpont: szeptember 28.

Gyógyszerkommunikációs konferencia - Future Pharma október 2-án.

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 5.

Coaching eszközök a gyakorlatban hr-eseknek, coaching szemléletű vezetőknek és coachoknak. Időpont: október 11., 09.00 - 16.00

Kreatív btl-megoldások és kapcsolódó kommunikációs kampányok versenye. Nevezési határidő: 10.12.

Részletes program hamarosan! 2018. november 15.

hirdetés