hirdetés
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 5
#1
Kreatív Online >> Kreatív Online >> 30 éve tévézünk együtt
2019-11-12

A XXI. századdal felvirradt a sorozatok aranykora, ami a magyar tévéképernyőket is felvirágoztatta.

#2
Kreatív Online >> Kreatív Online >> 30 éve tévézünk együtt
2019-10-31

Az X-Faktor sikere jól mutatja, hogy a magyar közönség mindig is imádta a tehetségkutatókat – már a 60-as években is! A Tvr-héttel közös sorozatunk újabb epizódja.

#3
Kreatív Online >> Kreatív Online >> 30 éve tévézünk együtt
2019-10-25

A valóságshow-k húzták a kertévék szekerét a XXI. században, de a közösségi média lassan átveszi a helyüket.

#4
Kreatív Online >> Kreatív Online >> 30 éve tévézünk együtt
2019-10-17

A Tvr-hét 30. születésnapja kapcsán megidézzük a magyar televíziózás történetét. Következnek a vetélkedők!

#5
Kreatív Online >> Kreatív Online >> 30 éve tévézünk együtt
2019-10-08

Mit adott a televíziózást alapjaiban átalakító sorozat az amerikai és hazai popkultúrának, illetve tartalomiparnak?

hirdetés
hirdetés

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Meghosszabbított nevezési határidő: március 13.

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra február 27-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Ismerd meg a legújabb üzleti trendeket és módszereket, majd próbáld ki a tanultakat március 4-én!

Hozd a laptopod! – Facebook és Instagram tréning HR-eseknek, lépésről lépésre, március 12-én!

Jöjjön el március 12-én a tavaszi Gyógyszerkommunikációs konferenciára! Inspirálódás, tanulás és tudásmegosztás nem csak gyógyszeripari szakembereknek az EGIS exkluzív, interaktív helyszínén!

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Nevezési határidő: 2020. március 13.

Mit tehet az ember a környezetért a saját munkahelyén - és hogyan tegye mindezt a vállalati kultúra részévé? Gyakorlati tippek, információk a témában.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop április 2-án, limitált létszámmal.

Milyen tapasztalatok vannak az egészségügyben a GDPR életbe lépése óta? Mit kellene tenni annak érdekében, hogy az Elektronikus Egészségügyi Szolgáltatási Tér (EESZT) használata megfeleljen az európai uniós szabályoknak? Hogyan lehetne adatvédelmi szempontból is jól (fel)használni a hazai adatvagyon

Digitális automatizáció a marketingben: Mire való a chatbot és mikor érdemes használni? Milyen lehetőségek vannak vele a márkaépítésben? Mi a szerepe az ügyfélkapcsolatban? Mi a jó chatbot stratégia?

A verseny célja, hogy egy olyan díjat indítson el az FMCG, és az ezzel a szegmenssel szorosan összefüggő Horeca-piac számára, amely felhívja a figyelmet az elmúlt év sikeres innovációira a fogyasztók, a kereskedelem, a vendéglátás és a szállodaipar területén. Nevezési határidő: április 3.

A nagy sikerrel zajló Év Gyára verseny ötéves jubileuma alkalmából egy egész napos konferenciával egészítjük ki díjátadó gálánkat, ezzel teremtve meg az év egyik kiemelkedő ipari eseményét. Ismerje meg a nemzetközi és a hazai év gyára verseny győzteseinek legjobb gyakorlatait!

Nagy Kreatív Nap május 7-én! További részletek hamarosan...

Az FMCG és kereskedelmi szektor kiemelkedő éves eseménye! Dátum: 2020. május 13-14. Helyszín: Saliris Resort Spa & Konferencia Hotel, Egerszalók

hirdetés