hirdetés
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 8
#1
Kreatív Online >> Kreatív Online >> Behálózva
2017-12-12

Mi van a Facebookon túl érdekes, miért jön néha jól az inkognitó mód, és mit csinál a Prezi társalapító Halácsy Péter, ha valamit nagyon meg akar tudni?

#2
Kreatív Online >> Kreatív Online >> Behálózva
2017-12-05

Interjú Haraszti Ginával, a Kanadában élő magyar filmessel, a GAMERella játékfejlesztő maraton kitalálójával.

#3
Kreatív Online >> Kreatív Online >> Behálózva
2017-11-28

Igaz, nem kevés elszántság kell egy kurzus elvégzéséhez. De a jól fizető állás garantált.

#4
Kreatív Online >> Kreatív Online >> Behálózva
2017-11-21

Jó magyar és külföldi okosító lelőhelyekről mesélünk, de a jövőről is felteszünk pár kérdést.

#5
Kreatív Online >> Kreatív Online >> Behálózva
2017-11-14

Gombamódra nőttek ki a programozó sulik az elmúlt években, a Minecrafttól, a Lego robotok építésen át már a modern vállalkozásokról is tanulhatnak a gyerekek. 

#6
Kreatív Online >> Kreatív Online >> Behálózva
2017-11-07

Felfejtjük, hogy mit adhat az esport, melyek a legnépszerűbb játékok, és mennyi pénz van benne?

#7
Kreatív Online >> Kreatív Online >> Behálózva
2017-10-31

Elbutulunk vagy csak az evolúció egy újabb lépéséről van szó? 

#8
Kreatív Online >> Kreatív Online >> Behálózva
2017-10-24

Sokkal több adatunkat gyűjti sokkal több oldal, mint azt valaha gondoltuk volna. De mit nyertünk a magánszféránk elvesztésével? 

hirdetés
hirdetés

A legjobb márkaélményeket és aktivációkat keresi a 2019-es Lollipop! Meghosszabbított nevezési határidő: 2019. október 18.

Toborzás/kiválasztás konferencia DEMO-túrával egybekötve november 5-én.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről, az ipar kommunikációs szakembereitől. 2019.10.29.

A GyártásTrend ősszel folytatja országjáró Roadshow-ját, amelynek keretében a gyártó cégek használható tudást kapnak a digitalizációs ipar 4.0 megoldásokról.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A december 13-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Tapasztalatok, gyakorlati tanácsok – átállási workshop

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

hirdetés