hirdetés
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 4
#1
Kreatív Online >> Kreatív Online >> Állj mellé, állj bele
2017-11-17

Három déli megyében segítenek a babákon, több ezer szavazó közül majdnem mindenki 10-est adott nekik. (X)

#2
Kreatív Online >> Kreatív Online >> Állj mellé, állj bele
2017-11-02

Indul a szavazás a JCDecaux pályázatán, ahol országos citylight kampányt nyerhet egy társadalmi ügy. (X)

#3
Kreatív Online >> Kreatív Online >> Állj mellé, állj bele
2017-09-27

Országos citylight kampányt nyerhet egy társadalmi ügy. Október 7-ig lehet nevezni! (X)

#4
Kreatív Online >> Kreatív Online >> Állj mellé, állj bele
2017-09-20

A JCDecaux jóvoltából saját citylight kampányt kaphat egy olyan társadalmi ügy, amely mellett arcoddal is kiállsz. Állj mellé, állj bele! (X)

hirdetés
hirdetés

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Mit tehet az ember a környezetért a saját munkahelyén - és hogyan tegye mindezt a vállalati kultúra részévé? Gyakorlati tippek, információk a témában.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop április 2-án, limitált létszámmal.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Milyen tapasztalatok vannak az egészségügyben a GDPR életbe lépése óta? Mit kellene tenni annak érdekében, hogy az Elektronikus Egészségügyi Szolgáltatási Tér (EESZT) használata megfeleljen az európai uniós szabályoknak? Hogyan lehetne ad

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Digitális automatizáció a marketingben: Mire való a chatbot és mikor érdemes használni? Milyen lehetőségek vannak vele a márkaépítésben? Mi a szerepe az ügyfélkapcsolatban? Mi a jó chatbot stratégia?

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! A Kreatív szaklap először szervezi meg a Best of Best.net & Lollipop workshopot, amelyen az ügynökségek bemutatják a két versenyen legeredményesebben szereplő kampányaikat.

A verseny célja, hogy egy olyan díjat indítson el az FMCG, és az ezzel a szegmenssel szorosan összefüggő Horeca-piac számára, amely felhívja a figyelmet az elmúlt év sikeres innovációira a fogyasztók, a kereskedelem, a vendéglátás és a szállodaipar területén. Nevezési határidő: június 3.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre!

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! ÚJ IDŐPONT HAMAROSAN!

hirdetés