hirdetés
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 7
#1
Kreatív Online >> Kreatív Online >> Everest2017
2017-06-06

Közel 500 sajtómegjelenést számol eddig az Everest Expedíció, a túrázás, természetvédelem is nagy figyelmet kapott. (X)

#2
Kreatív Online >> Kreatív Online >> Everest2017
2017-05-30
Stefano Favaróval, az Everest Expedíció menedzserével beszélgettünk Nepálban a csúcsmászás kapcsán. (X)
 
#3
Kreatív Online >> Kreatív Online >> Everest2017
2017-05-26

A két őt filmező serpával az életük megóvása érdekében visszaereszkedtek a négyes táborba. (X)

#4
Kreatív Online >> Kreatív Online >> Everest2017
2017-05-25

Magyar idő szerint csütörtök délután 8000 méterről tovább indult a Mount Everest csúcsára. (X)

#5
Kreatív Online >> Kreatív Online >> Everest2017
2017-05-23

„Ezek a fiúk nagy emberek, emberfeletti a teljesítmény! Mindjárt ölelem mindkettőt, sírok” – írta kedd hajnalban a hegyről a Magyar Everest Expedíció menedzsere. (X)

#6
Kreatív Online >> Kreatív Online >> Everest2017
2017-04-24

Dezodor és tusfürdő, aszalt gyümölcs, táplálékkiegészítő, okosóra és a piacvezető tévécsatorna: minden márka másként partnere az év hegymászó projektjének. (X)

#7
Kreatív Online >> Kreatív Online >> Everest2017
2017-04-11

Most van a legnagyobb esély, hogy magyarok palack nélkül a Mount Everest csúcsára álljanak. Ebben a kommunikációs lehetőség is óriási – mondja Németh Ottó, a Henkel marketing- és üzletágvezetője. (X)

hirdetés
hirdetés

Meghosszabbított nevezési határidő: október 20. A verseny célja: kreatív btl-megoldások és kapcsolódó kommunikációs kampányok díjazása.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Díjátadó: 10.25. Kapunyitás: 19 óra

A verseny célja, hogy megtaláljuk és díjazzuk a legszebben tervezett és kivitelezett médiatermékeket Magyarországon. Weboldalakat, alkalmazásokat, tévéműsorokat, magazinokat és más nyomtatott kiadványokat lehet nevezni. Díjátadó: 10.26. kapunyitás: 19 óra

Cél: a reklám- és tágabb értelemben vett kommunikációs ipar gyártói oldalának legkiválóbb megoldásait jutalmazni. Nevezési határidő: október 27.

Workshop az Európai Unió Általános Adatvédelmi Rendeletéről, közismertebb nevén a GDPR-ról november 10-én.

Facebook és Instagram hirdetések kezelése a gyakorlatban november 16-án.

Prizma Kreatív PR Díj díjátadó: november 22. Helyszín: Akvárium Klub

Minden gallérhoz másképp kell szólnunk HR-eseként? Kiderül a november 21-i workshopunkon, ahová kék gallérosokra specializálódott HR-eseket várunk.

Hr-esként Ön hol nézi meg először egy jelölt profilját? És kiről mit árul el az adatlapja? És azt vajon tudja, hogy a jelöltek hol és hogyan keresnek a legaktívabban munkát? Workshopunkon mindenre választ kap. November 21. 09:00

A Kreatív hagyományos éves konferenciáján ismét a pr-szakma előtt álló legaktuálisabb kihívásokat járjuk körbe. Időpont: november 23.

A Kreatív év végi médiakonferenciája mindig arra keresi a választ, mi vár a piacra a következő évben. Időpont: december 6.

hirdetés