hirdetés
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 7
#1
Kreatív Online >> Kreatív Online >> Everest2017
2017-06-06

Közel 500 sajtómegjelenést számol eddig az Everest Expedíció, a túrázás, természetvédelem is nagy figyelmet kapott. (X)

#2
Kreatív Online >> Kreatív Online >> Everest2017
2017-05-30
Stefano Favaróval, az Everest Expedíció menedzserével beszélgettünk Nepálban a csúcsmászás kapcsán. (X)
 
#3
Kreatív Online >> Kreatív Online >> Everest2017
2017-05-26

A két őt filmező serpával az életük megóvása érdekében visszaereszkedtek a négyes táborba. (X)

#4
Kreatív Online >> Kreatív Online >> Everest2017
2017-05-25

Magyar idő szerint csütörtök délután 8000 méterről tovább indult a Mount Everest csúcsára. (X)

#5
Kreatív Online >> Kreatív Online >> Everest2017
2017-05-23

„Ezek a fiúk nagy emberek, emberfeletti a teljesítmény! Mindjárt ölelem mindkettőt, sírok” – írta kedd hajnalban a hegyről a Magyar Everest Expedíció menedzsere. (X)

#6
Kreatív Online >> Kreatív Online >> Everest2017
2017-04-24

Dezodor és tusfürdő, aszalt gyümölcs, táplálékkiegészítő, okosóra és a piacvezető tévécsatorna: minden márka másként partnere az év hegymászó projektjének. (X)

#7
Kreatív Online >> Kreatív Online >> Everest2017
2017-04-11

Most van a legnagyobb esély, hogy magyarok palack nélkül a Mount Everest csúcsára álljanak. Ebben a kommunikációs lehetőség is óriási – mondja Németh Ottó, a Henkel marketing- és üzletágvezetője. (X)

hirdetés
hirdetés

Képzés marketingeseknek, akik tömegeket szeretnének megszólítani, de közvetlen, bizalmas formában, személyre szólóan. Enter!Digital a neoval szeptember 14-én.

A verseny célja díjazni azokat a kommunikációs megoldásokat, melyek támogatják és elősegítik, hogy egy vállalat termékét vagy szolgáltatását egy másik vállalatnak értékesítse. Nevezési határidő: szeptember 8.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Nevezési határidő: 09.08.

A verseny célja, hogy megtaláljuk és díjazzuk a legszebben tervezett és kivitelezett médiatermékeket Magyarországon. Weboldalakat, alkalmazásokat, tévéműsorokat, magazinokat és más nyomtatott kiadványokat lehet nevezni. Nevezési határidő: szeptember 15.

Az első benyomás megismételhetetlen. Légy rá felkészülve! Konferencia a POME-ról és fontosságáról szeptember 21-én

Szeptember 28-án ismét Gyógyszerkommunikációs konferencia. Fókuszban a technológiai fejlődés előnyei és kihívásai: E-recept, Data Science, okos eszközök.

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 6.

hirdetés