hirdetés
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 7
#1
Kreatív Online >> Kreatív Online >> Everest2017
2017-06-06

Közel 500 sajtómegjelenést számol eddig az Everest Expedíció, a túrázás, természetvédelem is nagy figyelmet kapott. (X)

#2
Kreatív Online >> Kreatív Online >> Everest2017
2017-05-30
Stefano Favaróval, az Everest Expedíció menedzserével beszélgettünk Nepálban a csúcsmászás kapcsán. (X)
 
#3
Kreatív Online >> Kreatív Online >> Everest2017
2017-05-26

A két őt filmező serpával az életük megóvása érdekében visszaereszkedtek a négyes táborba. (X)

#4
Kreatív Online >> Kreatív Online >> Everest2017
2017-05-25

Magyar idő szerint csütörtök délután 8000 méterről tovább indult a Mount Everest csúcsára. (X)

#5
Kreatív Online >> Kreatív Online >> Everest2017
2017-05-23

„Ezek a fiúk nagy emberek, emberfeletti a teljesítmény! Mindjárt ölelem mindkettőt, sírok” – írta kedd hajnalban a hegyről a Magyar Everest Expedíció menedzsere. (X)

#6
Kreatív Online >> Kreatív Online >> Everest2017
2017-04-24

Dezodor és tusfürdő, aszalt gyümölcs, táplálékkiegészítő, okosóra és a piacvezető tévécsatorna: minden márka másként partnere az év hegymászó projektjének. (X)

#7
Kreatív Online >> Kreatív Online >> Everest2017
2017-04-11

Most van a legnagyobb esély, hogy magyarok palack nélkül a Mount Everest csúcsára álljanak. Ebben a kommunikációs lehetőség is óriási – mondja Németh Ottó, a Henkel marketing- és üzletágvezetője. (X)

hirdetés
hirdetés

A verseny célja, hogy díjazza az egyedi belsőépítészeti dizájnt, kreatív vendéglátóipari/hotel kommunikációt és márkamegjelenést. Nevezési határidő: 2018.06.29.

Az Élelmiszer az FMCG szektor meghatározó szaklapja új versenyt indít. A verseny célja, hogy megtaláljuk a hazai piac legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeit. Nevezési határidő: augusztus 31.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a Pr Toplistán! Nevezési határidő: augusztus 31.

hirdetés