hirdetés
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 7
#1
Kreatív Online >> Kreatív Online >> Future
2016-10-07

Hololens, Gear 360, 360fly, Oculus Rift - mik ezek, és mire jók pontosan?

#2
Kreatív Online >> Kreatív Online >> Future
2016-10-06

Egy autodidakta lakásokosító megmutatja, hogy az okos otthon már nem a messzi jövő. 

#3
Kreatív Online >> Kreatív Online >> Future
2016-10-06

Hazai szereplőket kérdeztünk a lehetőségekről. 

#4
Kreatív Online >> Kreatív Online >> Future
2016-10-05

Tételesen vesszük sorra, mit hozhat a világnak az 5G elterjedése.

#5
Kreatív Online >> Kreatív Online >> Future
2016-10-05

Mit adhat a VR a szórakoztatóiparnak?

#6
Kreatív Online >> Kreatív Online >> Future
2016-10-04

Popkultúra és a virtuális valóság – Szedlák Ádám írása.

#7
Kreatív Online >> Kreatív Magazin
2016-10-03

Milyen változást hozhatnak a bioimplantátumok?

hirdetés
hirdetés

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Mit tehet az ember a környezetért a saját munkahelyén - és hogyan tegye mindezt a vállalati kultúra részévé? Gyakorlati tippek, információk a témában.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop április 2-án, limitált létszámmal.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Milyen tapasztalatok vannak az egészségügyben a GDPR életbe lépése óta? Mit kellene tenni annak érdekében, hogy az Elektronikus Egészségügyi Szolgáltatási Tér (EESZT) használata megfeleljen az európai uniós szabályoknak? Hogyan lehetne ad

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Digitális automatizáció a marketingben: Mire való a chatbot és mikor érdemes használni? Milyen lehetőségek vannak vele a márkaépítésben? Mi a szerepe az ügyfélkapcsolatban? Mi a jó chatbot stratégia?

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! A Kreatív szaklap először szervezi meg a Best of Best.net & Lollipop workshopot, amelyen az ügynökségek bemutatják a két versenyen legeredményesebben szereplő kampányaikat.

A verseny célja, hogy egy olyan díjat indítson el az FMCG, és az ezzel a szegmenssel szorosan összefüggő Horeca-piac számára, amely felhívja a figyelmet az elmúlt év sikeres innovációira a fogyasztók, a kereskedelem, a vendéglátás és a szállodaipar területén. Nevezési határidő: június 3.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre!

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! ÚJ IDŐPONT HAMAROSAN!

hirdetés