hirdetés
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 8
#1
Kreatív Online >> Kreatív Online >> Telekom
2016-07-08

Sportot szpnozoráló cégek vezetőit kérdeztük arról, hogy mit jelent nekik személyesen és a márkájuknak a sport.

#2
Kreatív Online >> Kreatív Online >> Telekom
2016-07-08

Két év alatt több száz sportfogadó oldalt lőtt le a NAV Magyarországon.

#3
Kreatív Online >> Kreatív Online >> Telekom
2016-07-07

A Telekom idei sportkampányának középpontjában a Szurkolói Szív áll.

#4
Kreatív Online >> Kreatív Online >> Marketing
2016-07-06

Az úszás mint sportág nincs a sportmarketingesek kedvencei között, nálunk mégis különleges pozícióban vannak sportolóik.

#5
Kreatív Online >> Kreatív Online >> Média
2016-07-06

Egy képernyő nem elég. A mobileszközök elterjedésével természetessé vált a multitasking médiafogyasztás, ami nagyszabású sportesemények tévés közvetítéseit sem kíméli.

#6
Kreatív Online >> Kreatív Online >> Média
2016-07-05

Sportmédia helyzete ma Magyarországon - milyen tartalmi és hirdetői megoldásokat használnak a legfontosabb szereplők?

#7
Kreatív Online >> Kreatív Online >> Marketing
2016-07-04

Együttműködések, reklámok, nyitás a szélesebb közönség felé: milyen a táplálékkiegészítőket gyártó cégek marketingje?

#8
Kreatív Online >> Kreatív Online >> Telekom
2016-07-04

Milyenek a sportolókkal készített reklámfilmek?

hirdetés
hirdetés

Gyakorlatorientált tréning az INTREN szakmai támogatásával a Google Ads kampány létrehozásának és optimalizálásának technikájáról és trükkjeiről, egészen a kezdő lépésektől. január 28., 08.30 - 14.00

Gyere, ünnepelj velünk a Best.net díjátadóján! Helyszín: Story Budapest (1075 Budapest Kazinczy utca 21.) Időpont: 2020. január 29. kapunyitás: 19:00, pontos kezdés: 19:30

2019 legdíjazottabb ügynökségeinek és megbízóinak estéje. A 2019-es Kreatív-MAKSZ M+Lista és a Kreatív PR Toplista helyezettjeinek díjazása. Időpont: 2020. február 11.

A HRKOMM Award 2019 nyertes pályázatainak bemutatása február 13-án.

Február 18-án ismét megrendezzük a Kreatív szaklap PR-workshopját, ahol a résztvevők megismerkedhetnek a 2019-es év kiemelkedő PR-kampányaival.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: február 21.

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra február 27-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

HR workshop az FMCG és a kereskedelem-piac szereplői számára A workshop célja: HR-finomhangolás az élelmiszer kiskereskedelmi szektort és az élelmiszergyártó cégeket terhelő munkaerőhiány-állapotok közepette, a hatékonyság növelése, a versenyképesség megtartása érdekében.

Ismerd meg a legújabb üzleti trendeket és módszereket, majd próbáld ki a tanultakat március 4-én!

Gondolatok és példák gyógyszeripari szakemberektől: patient journey map, társadalmi felelősségvállalás, élményközpontú PR, dezinformációk az oltásellenességről és további érdekes témák!

Mit tehet az ember a környezetért a saját munkahelyén - és hogyan tegye mindezt a vállalati kultúra részévé? Gyakorlati tippek, információk a témában.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop április 2-án, limitált létszámmal.

Az FMCG és kereskedelmi szektor kiemelkedő éves eseménye! Dátum: 2020. május 13-14. Helyszín: Saliris Resort Spa & Konferencia Hotel, Egerszalók

hirdetés