hirdetés
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 16
#1
Kreatív Online >> Kreatív Online >> teljes szélesség
2019-03-27

A titok nemcsak a népszerű tartalomban és a jó példányszámokban rejlik: a transzparencia is kiemelkedően fontos a reklámozóknak. (X)

#2
Kreatív Online >> Kreatív Online >> Magazin
2018-10-18

Derűs gondolatok a papír kreatív felhasználásáról, az olvasás diszkrét luxusélményéről és a lapozgatható újságok szeretetéről. (X)

#3
Kreatív Online >> Kreatív Online >> Magazin
2018-09-20

A magazinpiac néhány szektorában kevesebb volt a reklámköltés, de a stabil lapmárkákat mindenhol megtalálták a hirdetők. (X)

#4
Kreatív Online >> Kreatív Online >> Magazin
2018-04-26

Közösségi élmények, márkamagazinok, saját termék egy ismert márkára építve: miért és hogyan épít több lábra egy print+digitális magazinkiadó? (X)

#5
Kreatív Online >> Kreatív Online >> Magazin
2018-03-22

Hosszú idő után először írhatjuk le, hogy a nyomtatott sajtó piacának megnőtt a reklámbevétele. (X)

#6
Kreatív Online >> Kreatív Online >> Magazin
2017-10-26

Közép-Kelet-Európában nálunk csak a szlovének és az észtek nagyobb print-használók. (X)

#7
Kreatív Online >> Kreatív Online >> Magazin
2017-09-21

Mutatjuk, milyen számokkal csúsztak bele az idei nyárba a nagyobb hazai magazinkiadók. (X)

#8
Kreatív Online >> Kreatív Online >> Magazin
2017-05-11

Na, vajon ki az, akit a 15 év alatt 46 alkalommal fotóztak címlapra? (X)

#9
Kreatív Online >> Kreatív Online >> Magazin
2017-04-27

A print versus digitális gondolkodást lassan felváltja a print plusz digitális filozófia. (X)

#10
Kreatív Online >> Kreatív Online >> Magazin
2017-03-30

Egyre többen, egyre többet költenek, de az állami pénzek rendesen átrendezték a hirdetési piacot. (X)

hirdetés
hirdetés

Mentes-M Díj újra! Megújult és új kategóriákkal idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2019. augusztus 30.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2019. augusztus 30.

Keressük Magyarország legszebb, legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásait! Nevezési határidő: 2019.08.30.

Találkozunk szeptemberben! Gyertek el, egyszerre két szakmai konferenciát is adunk a Nagy Kreatív Márkanap két hajóján. Egy egész nap az A38-on együtt! 2019.09.04.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A szeptember 6-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop szeptember 12-én, limitált létszámmal.

Az Üzlet és Pszichológia és a hrpwr.hu ismét bemutatja a nagy sikerű „kékgalléros” konferenciát! Kékgalléros HR kihívások 3.0 szakmai konferencia szeptember 26-án.

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 4.

Az eladásösztönző marketing titkai: élmény, adat, taktika. Hogyan ötvözzük az adatokat az élményekkel? Influencerek és eladásösztönzés tartalommarketinggel – jó és rossz példákon keresztül. Tudatos fogyasztó vs. Promo érzékenység – minden kiderül a proMO2019 workshopon! (x)

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra október 9-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Zöld marketing és kommunikáció Itt a zöldár! A tudatos fogyasztók már átlátnak a greenwashingon, de mi jön ezután? Save the date: 2019.10.10.

hirdetés