hirdetés
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 17
#1
Kreatív Online >> Kreatív Online >> teljes szélesség
2019-09-18

A Central Médiacsoport ábrákban és infókban gazdag összeállítása a visegrádi országok magazinpiacáról. Top hirdetői szektorok, példányszámok, furcsaságok és sikerreceptek. (X)

#2
Kreatív Online >> Kreatív Online >> teljes szélesség
2019-03-27

A titok nemcsak a népszerű tartalomban és a jó példányszámokban rejlik: a transzparencia is kiemelkedően fontos a reklámozóknak. (X)

#3
Kreatív Online >> Kreatív Online >> Magazin
2018-10-18

Derűs gondolatok a papír kreatív felhasználásáról, az olvasás diszkrét luxusélményéről és a lapozgatható újságok szeretetéről. (X)

#4
Kreatív Online >> Kreatív Online >> Magazin
2018-09-20

A magazinpiac néhány szektorában kevesebb volt a reklámköltés, de a stabil lapmárkákat mindenhol megtalálták a hirdetők. (X)

#5
Kreatív Online >> Kreatív Online >> Magazin
2018-04-26

Közösségi élmények, márkamagazinok, saját termék egy ismert márkára építve: miért és hogyan épít több lábra egy print+digitális magazinkiadó? (X)

#6
Kreatív Online >> Kreatív Online >> Magazin
2018-03-22

Hosszú idő után először írhatjuk le, hogy a nyomtatott sajtó piacának megnőtt a reklámbevétele. (X)

#7
Kreatív Online >> Kreatív Online >> Magazin
2017-10-26

Közép-Kelet-Európában nálunk csak a szlovének és az észtek nagyobb print-használók. (X)

#8
Kreatív Online >> Kreatív Online >> Magazin
2017-09-21

Mutatjuk, milyen számokkal csúsztak bele az idei nyárba a nagyobb hazai magazinkiadók. (X)

#9
Kreatív Online >> Kreatív Online >> Magazin
2017-05-11

Na, vajon ki az, akit a 15 év alatt 46 alkalommal fotóztak címlapra? (X)

#10
Kreatív Online >> Kreatív Online >> Magazin
2017-04-27

A print versus digitális gondolkodást lassan felváltja a print plusz digitális filozófia. (X)

hirdetés
hirdetés

A legjobb márkaélményeket és aktivációkat keresi a 2019-es Lollipop! Meghosszabbított nevezési határidő: 2019. október 18.

Toborzás/kiválasztás konferencia DEMO-túrával egybekötve november 5-én.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről, az ipar kommunikációs szakembereitől. 2019.10.29.

A GyártásTrend ősszel folytatja országjáró Roadshow-ját, amelynek keretében a gyártó cégek használható tudást kapnak a digitalizációs ipar 4.0 megoldásokról.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A december 13-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Tapasztalatok, gyakorlati tanácsok – átállási workshop

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

hirdetés