hirdetés
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 72
#1
Kreatív Online >> Kreatív Online >> Next by telenor
2017-08-16

Az intelligens üveg egy perc alatt besötétedik, és még energiát is spórol.

#2
Kreatív Online >> Kreatív Online >> Next by telenor
2017-08-09

Két „legyen meg az összes YOLO pillanat” projekt is fut a Kickstarteren, vajon lehet ebből divat?

#3
Kreatív Online >> Kreatív Online >> Next by telenor
2017-08-02

Saját hangján mondhatta el feleségének azt, amire már két éve nem volt lehetősége.

#4
Kreatív Online >> Kreatív Online >> Next by telenor
2017-07-26

A KayakFirsttel pont úgy edzhetnek a sportolók télen, mintha csak a Dunán eveznének nyáron. A konditermes evezőgép ezt nem tudja.

#5
Kreatív Online >> Kreatív Online >> Next by telenor
2017-07-19

Nem lehet ellopni, mert csak mobillal indul, kb. úgy kell kihajtogatni, mint az esernyőt, és tölti a telefont útközben.

#6
Kreatív Online >> Kreatív Online >> Next by telenor
2017-07-12

Számon kéri a fekvőtámaszt, figyelmeztet az elfelejtett hasprésekre, de néha azért dícsér is.

#7
Kreatív Online >> Kreatív Online >> Next by telenor
2017-07-05

Okoscuccok a vízpartra a nyomunkban járó hűtőládától az UV-mérő okostapaszig.

#8
Kreatív Online >> Kreatív Online >> Next by telenor
2017-06-28

Ha nem értettek valamit, rágugliztak. A napelemek összeszerelését pedig a YouTube-ról lesték el.

#9
Kreatív Online >> Kreatív Online >> Next by telenor
2017-06-21

Itt a világ első intelligens féklámpája, amit a tarkón kell hordani.

#10
Kreatív Online >> Kreatív Online >> Next by telenor
2017-06-14

Ilyen egy fitneszkarkötő és egy headset találkozása.

hirdetés
hirdetés

A verseny célja díjazni azokat a kommunikációs megoldásokat, melyek támogatják és elősegítik, hogy egy vállalat termékét vagy szolgáltatását egy másik vállalatnak értékesítse. Nevezési határidő: szeptember 8.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Nevezési határidő: 09.08.

Képzés marketingeseknek, akik tömegeket szeretnének megszólítani, de közvetlen, bizalmas formában, személyre szólóan. Enter!Digital a neoval szeptember 14-én.

A verseny célja, hogy megtaláljuk és díjazzuk a legszebben tervezett és kivitelezett médiatermékeket Magyarországon. Weboldalakat, alkalmazásokat, tévéműsorokat, magazinokat és más nyomtatott kiadványokat lehet nevezni. Nevezési határidő: szeptember 15.

Az első benyomás megismételhetetlen. Légy rá felkészülve! Konferencia a POME-ról és fontosságáról szeptember 21-én

Szeptember 28-án ismét Gyógyszerkommunikációs konferencia. Fókuszban a technológiai fejlődés előnyei és kihívásai: E-recept, Data Science, okos eszközök.

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 6.

hirdetés