hirdetés
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 114
#1
Kreatív Online >> Kreatív Online >> Next by telenor
2018-06-13

A teljes arcot fedő, merülési adatokat is kijelző maszk már a búvárkodás digitalizált jövőjének egy darabja.

#2
Kreatív Online >> Kreatív Online >> Next by telenor
2018-06-06

A hangszín megváltozása, a beszéd sebessége, a szelfik és az elküldött sms-ek is árulkodóak.

#3
Kreatív Online >> Kreatív Online >> Next by telenor
2018-05-30

A hangokkal írja le azt a valóságot, amit a szemükkel sokan nem képesek érzékelni.

#4
Kreatív Online >> Kreatív Online >> Next by telenor
2018-05-24

A Siempo egészségesebb digitális élményszerzést ígér, amelynek a garanciáját a színtelen, puritán kezelőfelület adja.

#5
Kreatív Online >> Kreatív Online >> Next by telenor
2018-05-16

Ebbe az UFO-ba egy kozmetikust bújtattak, amely telefonunkkal vezérelve simítja ki ráncainkat.

#6
Kreatív Online >> Kreatív Online >> Next by telenor
2018-05-09

Ujjainkkal hegycsúcsokat érinthetünk, végig simíthatjuk egy barlang falát, és a virtuális valóság illúzióit tárgyakként érezhetjük a tenyerünk alatt.

#7
Kreatív Online >> Kreatív Online >> Next by telenor
2018-05-03

Ez a játékcsont úgy megfuttatja a család négylábúját, hogy még unatkozni is elfelejt.

#8
Kreatív Online >> Kreatív Online >> Next by telenor
2018-04-25

Offline kockával védhetjük meg online tárolt adatainkat.

#9
Kreatív Online >> Kreatív Online >> Next by telenor
2018-04-18

Pécsi fiatalok gondolták újra a cinemagráf-készítés technológiáját, amitől a fotók sörös poharaiban buborékok kúsznak felfelé, a napkorong izzik.

#10
Kreatív Online >> Kreatív Online >> Next by telenor
2018-04-11

A magyar fotósokat és megrendelőiket hozza össze a Photon weboldala, ahol pár kattintással üzletet köthetnek.

hirdetés
hirdetés

Ülj a géphez! – Facebook tréning HR-eseknek. Toborzási kampányok a Facebookon, lépésről lépésre, június 20-án.

Díjátadó: 2018.06.20. szerda 18:30 Kukkants bele, hogy melyek lettek a legjobb turisztikai kommunikációs projektek!

A verseny célja, hogy díjazza az egyedi belsőépítészeti dizájnt, kreatív vendéglátóipari/hotel kommunikációt és márkamegjelenést. Nevezési határidő: 2018.06.29.

Az Élelmiszer az FMCG szektor meghatározó szaklapja új versenyt indít. A verseny célja, hogy megtaláljuk a hazai piac legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeit. Nevezési határidő: augusztus 31.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a Pr Toplistán! Nevezési határidő: augusztus 31.

hirdetés