hirdetés
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 123
#1
Kreatív Online >> Kreatív Online >> Next by telenor
2018-08-15

Támogató mosollyal, szeretetteli arckifejezésekkel és ölelő karokkal szerelték fel.

#2
Kreatív Online >> Kreatív Online >> Next by telenor
2018-08-08

Csak egy forgótányérra kell felállni ahhoz, hogy infravörös fénnyel tapogassa le, mennyit szedtünk fel vagy adtunk le az elmúlt időben.

#3
Kreatív Online >> Kreatív Online >> Next by telenor
2018-08-01

Ezt a kislabdát tényleg csak pattogtatni kell ahhoz, hogy úgy érezzük, zenélünk. 

#4
Kreatív Online >> Kreatív Online >> Next by telenor
2018-07-25

Színes napernyőkben, pálmafacsúcsokban és óriáshalakban gazdag nyári gyűjtésünk a drónfelvételek Instagramjáról.

#5
Kreatív Online >> Kreatív Online >> Next by telenor
2018-07-18

Pancsa Emese bringája egyszerre edzi a testet és a lelket, de ez csak két jó tulajdonsága a sok közül.

#6
Kreatív Online >> Kreatív Online >> Next by telenor
2018-07-11

A mellkasra pattintható HeartBit orvosi pontosságú szívvizsgálatra képes, és ehhez ezúttal nem feküdni, hanem futni kell.

#7
Kreatív Online >> Kreatív Online >> Next by telenor
2018-07-04

Rugólábakat pattint ki magából abban az óvatlan pillanatban, amikor elejtjük a telefonunkat.

#8
Kreatív Online >> Kreatív Online >> Next by telenor
2018-06-27

Az öt perc alatt elkészülő, hat dollárért kínált automatizált kulinaritás San Franciscóban már a jelen.

#9
Kreatív Online >> Kreatív Online >> Next by telenor
2018-06-20

Bob Marley fia újrahasznosított anyagokból készült fülesben idézi meg apja szellemét, miközben erdőtelepítésre buzdít mindenkit.

#10
Kreatív Online >> Kreatív Online >> Next by telenor
2018-06-13

A teljes arcot fedő, merülési adatokat is kijelző maszk már a búvárkodás digitalizált jövőjének egy darabja.

hirdetés
hirdetés

FMCG Trafik Workshop, avagy hogyan adj el többet FMCG márkádból a Nemzeti Dohányboltokban? Az Élelmiszer és a Tobacco magazin közös rendezvénye az FMCG szektor számára augusztus 29-én.

Az Élelmiszer az FMCG szektor meghatározó szaklapja új versenyt indít. A verseny célja, hogy megtaláljuk a hazai piac legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeit. Nevezési határidő: augusztus 31.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a Pr Toplistán! Nevezési határidő: augusztus 31.

Business to business kommunikációs verseny, melyre az elmúlt év legjobb B2B kommunikációs megoldásaival jelentkezhetnek ügynökségek, a megbízói oldal képviselői, szolgáltatók és médiumok. Nevezési határidő:09.07.

Workshop Content+Marketing Award kiemelkedő kampányainak bemutatására szeptember 12-én.

A verseny célja, hogy megtaláljuk és díjazzuk a legszebben tervezett és kivitelezett médiatermékeket Magyarországon. Kiemelt kategória 2018-ban: Televízió Nevezési határidő: szeptember 14.

Ismét HR konferencia: ez alkalommal a kékgalléros kihívásokat vesszük górcső alá. Save the date: szeptember 20.

Tervezzük meg együtt a munkavállalód élményét! Időpont: szeptember 28.

Gyógyszerkommunikációs konferencia - Future Pharma október 2-án.

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 5.

Coaching eszközök a gyakorlatban hr-eseknek, coaching szemléletű vezetőknek és coachoknak. Időpont: október 11., 09.00 - 16.00

Kreatív btl-megoldások és kapcsolódó kommunikációs kampányok versenye. Nevezési határidő: 10.12.

Részletes program hamarosan! 2018. november 15.

hirdetés