hirdetés
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 80
#1
Kreatív Online >> Kreatív Online >> Next by telenor
2017-10-18

Az igazmondó tükör nemcsak mutatja, de meg is mondja, ha pocsékul nézünk ki.

#2
Kreatív Online >> Kreatív Online >> Next by telenor
2017-10-11

Meg is érdemli, hogy nevét a füles-forradalom kapcsán emlegessék.

#3
Kreatív Online >> Kreatív Online >> Next by telenor
2017-10-04

A bázisukon önállóan cserélnek akksit, és a szállítmányt is maguk pakolják be négyrotoros csészealjuk belsejébe.

#4
Kreatív Online >> Kreatív Online >> Next by telenor
2017-09-20

Mit nem adtunk volna néhány évesen egy távirányíthatós papírrepülőért?

#5
Kreatív Online >> Kreatív Online >> Next by telenor
2017-09-13

És mivel városba tervezték, fogantyút és világítást is kapott.

#6
Kreatív Online >> Kreatív Online >> Next by telenor
2017-09-06

Okoslázmérő a Nokiától, 3D szkenner a Sonytól, és Jedi lézerkard a Lenovotól.

#7
Kreatív Online >> Kreatív Online >> Next by telenor
2017-08-30

Szeptember 4-ig várja a Telenor a prototípussal rendelkező startupok jelentkezését. (X)

#8
Kreatív Online >> Kreatív Online >> Next by telenor
2017-08-23

Igazából nem mér semmit, csak a focicsapatokat ismeri, de azokat elég jól.

#9
Kreatív Online >> Kreatív Online >> Next by telenor
2017-08-16

Az intelligens üveg egy perc alatt besötétedik, és még energiát is spórol.

#10
Kreatív Online >> Kreatív Online >> Next by telenor
2017-08-09

Két „legyen meg az összes YOLO pillanat” projekt is fut a Kickstarteren, vajon lehet ebből divat?

hirdetés
hirdetés

Meghosszabbított nevezési határidő: október 20. A verseny célja: kreatív btl-megoldások és kapcsolódó kommunikációs kampányok díjazása.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Díjátadó: 10.25. Kapunyitás: 19 óra

A verseny célja, hogy megtaláljuk és díjazzuk a legszebben tervezett és kivitelezett médiatermékeket Magyarországon. Weboldalakat, alkalmazásokat, tévéműsorokat, magazinokat és más nyomtatott kiadványokat lehet nevezni. Díjátadó: 10.26. kapunyitás: 19 óra

Cél: a reklám- és tágabb értelemben vett kommunikációs ipar gyártói oldalának legkiválóbb megoldásait jutalmazni. Nevezési határidő: október 27.

Workshop az Európai Unió Általános Adatvédelmi Rendeletéről, közismertebb nevén a GDPR-ról november 10-én.

Facebook és Instagram hirdetések kezelése a gyakorlatban november 16-án.

Prizma Kreatív PR Díj díjátadó: november 22. Helyszín: Akvárium Klub

Minden gallérhoz másképp kell szólnunk HR-eseként? Kiderül a november 21-i workshopunkon, ahová kék gallérosokra specializálódott HR-eseket várunk.

Hr-esként Ön hol nézi meg először egy jelölt profilját? És kiről mit árul el az adatlapja? És azt vajon tudja, hogy a jelöltek hol és hogyan keresnek a legaktívabban munkát? Workshopunkon mindenre választ kap. November 21. 09:00

A Kreatív hagyományos éves konferenciáján ismét a pr-szakma előtt álló legaktuálisabb kihívásokat járjuk körbe. Időpont: november 23.

A Kreatív év végi médiakonferenciája mindig arra keresi a választ, mi vár a piacra a következő évben. Időpont: december 6.

hirdetés