hirdetés
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 17
#1
Kreatív Online >> Kreatív Online >> Digitális
2018-05-03

Megmutatjuk, hogyan készítünk olyan tartalommarketing-megoldásokat a 24.hu-nál, ami nem csak a hirdetőnek és az olvasóknak, de még az újságíróknak is örömére szolgálnak. Win-win-win. (X)

#2
Kreatív Online >> Kreatív Online >> Digitális
2018-04-10

Az Antenna Hungária pályázatára startupok jelentkezését várják.

#3
Kreatív Online >> Kreatív Online >> Digitális
2018-03-29

A kérdőíves és kvízes tartalmakra akkor sem sajnálják az időt a nők, ha ahhoz 10 percig kell kattintgatni mobilon. (X)

#4
Kreatív Online >> Kreatív Online >> Digitális
2018-01-17

Minél többek megbízható  és első számú hírforrásává válni és a legjobban kiszolgálni hirdetőik igényeit – ezek a 24.hu 2018-as céljai. Szigeti Péter főszerkesztő írása. (X)

#5
Kreatív Online >> Kreatív Online >> Digitális
2017-11-22

Az NLCafé a legnagyobb női site, amely számokban a vezető online termékekkel versenyez. A vezetők beszéltek a havi 2 millió egyedi látogatóhoz vezető útról és a stratégiaváltásról. (X)

#6
Kreatív Online >> Kreatív Online >> Digitális
2017-05-25

Teljes generálon esett át a 15 éves Vezess.hu. (X)

#7
Kreatív Online >> Kreatív Online >> Digitális
2017-04-06

A márka fiatalítása és a „Gondos Gazda-platform” továbbgondolása a cél.

#8
Kreatív Online >> Kreatív Online >> Digitális
2017-03-23

Három női lappiaci szereplőt kérdeztünk, mennyire viselkednek ma másként a nők a digitális térben, mint 8-10 éve. Nagyon. (X)

#9
Kreatív Online >> Kreatív Online >> Digitális
2016-12-01

A piaci szereplők szerint még van mit tanulni. (X)

#10
Kreatív Online >> Kreatív Online >> Digitális
2016-10-27

Három piaci szereplőt kérdeztünk arról, hogy mihez kezdenek a YouTube-generációval. (X)

hirdetés
hirdetés

Mutasd meg, hogy MagyarországON te menedzseled a legmenőbb turisztikai kommunikációs projekteket! Meghosszabbított nevezési határidő: 2018.05.25.

Pakk Csomagolásdizájn-verseny célja, hogy megtaláljuk Magyarország legszebben tervezett és kivitelezett termékcsomagolásait. Nevezési határidő: május 25.

A Magyar Instagram Körkép 3.0 kutatás eredményeinek és az Instagram legfrissebb híreinek ismertetése, a turisztikai szektorra fókuszálva. Május 30., 09:00

Idén tizedik alkalommal hirdetjük meg az online videótartalmak versenyét. Hosszabbított nevezési határidő: június 1.

Gyakorlatorientált tréning a SAKKOM Interaktív szakmai támogatásával a Google AdWords kampány létrehozásának és optimalizálásának technikájáról és trükkjeiről, egészen a kezdő lépésektől. június 6., 08.30 - 14.00

Nemzetközi PR Best Practices június 7-én: Nemzetközi PR vezetők esettanulmányai és vacsora az ICCO elnökségi tagjaival

Játssz komolyan! – LEGO® SERIOUS PLAY® workshop: Legózz a fejlődésért, legózz a flow élményért! Három LEGO® SERIOUS PLAY® workshop egy napon, válaszd ki a saját témádat! Időpont: június 14.

Ülj a géphez! – Facebook tréning HR-eseknek. Toborzási kampányok a Facebookon, lépésről lépésre, június 20-án.

A verseny célja, hogy díjazza az egyedi belsőépítészeti dizájnt, kreatív vendéglátóipari/hotel kommunikációt és márkamegjelenést. Nevezési határidő: 2018.06.29.

Az Élelmiszer az FMCG szektor meghatározó szaklapja új versenyt indít. A verseny célja, hogy megtaláljuk a hazai piac legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeit. Nevezési határidő: augusztus 31.

hirdetés