hirdetés
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 21
#1
Kreatív Online >> Kreatív Online >> Digitális
2019-12-03

Mindhárom influencer témában született.

#2
Kreatív Online >> Kreatív Online >> Digitális
2018-11-05

Az NLCafé főszerkesztőjét kérdeztük, miért szálltak ki a hírversenyből, hogyan kezdtek márkát építeni szerzőikre, és miért kellett ehhez újrahúzni a címlapot. (X)

#3
Kreatív Online >> Kreatív Online >> Digitális
2018-10-12

A Central nyár végén új felszereléssel és megoldásokkal rendezkedett be médialaborjában a mozgóképes tartalmak értékesítésére. (X)

#4
Kreatív Online >> Kreatív Online >> Digitális
2018-06-18

Az Intren vezetője szerint rengeteg időt spóroltak a felülettel a nyári szabadságolások időszakában.

#5
Kreatív Online >> Kreatív Online >> Digitális
2018-05-03

Megmutatjuk, hogyan készítünk olyan tartalommarketing-megoldásokat a 24.hu-nál, ami nem csak a hirdetőnek és az olvasóknak, de még az újságíróknak is örömére szolgálnak. Win-win-win. (X)

#6
Kreatív Online >> Kreatív Online >> Digitális
2018-04-10

Az Antenna Hungária pályázatára startupok jelentkezését várják.

#7
Kreatív Online >> Kreatív Online >> Digitális
2018-03-29

A kérdőíves és kvízes tartalmakra akkor sem sajnálják az időt a nők, ha ahhoz 10 percig kell kattintgatni mobilon. (X)

#8
Kreatív Online >> Kreatív Online >> Digitális
2018-01-17

Minél többek megbízható  és első számú hírforrásává válni és a legjobban kiszolgálni hirdetőik igényeit – ezek a 24.hu 2018-as céljai. Szigeti Péter főszerkesztő írása. (X)

#9
Kreatív Online >> Kreatív Online >> Digitális
2017-11-22

Az NLCafé a legnagyobb női site, amely számokban a vezető online termékekkel versenyez. A vezetők beszéltek a havi 2 millió egyedi látogatóhoz vezető útról és a stratégiaváltásról. (X)

#10
Kreatív Online >> Kreatív Online >> Digitális
2017-05-25

Teljes generálon esett át a 15 éves Vezess.hu. (X)

hirdetés
hirdetés

2 x 1,5 órás tréningünket HR-szakembereknek, vezetőknek ajánljuk, akiknek feladata, hogy önmagukat is eddzék a változásokra, és tovább is tudják adni ezt a tudást. Oktató: Cser Alexandra, trainer partner. Időpont: október 2. péntek délután

A Kreatív és a Vodafone közös Ready pályázatának célja, hogy ösztönözze, elismerje és támogassa azokat a vállalkozásokat, vállalatokat és magánszemélyeket, akik 2020-ban alkalmazkodni tudtak a járványhelyzet miatt kialakult változásokhoz, és sikeresen leküzdötték a kihívásokat.

Idén a Nagy Kreatív Hét teljesen biztonságosan, online stream formájában érkezik, ráadásul stúdióminőségben! Érdekel? Akkor ne hagyd ki! Jelentkezz!

SAVE THE DATE - 2020. október 21. Te mennyire ismered az embert? És hogyan tudsz neki még többet, még több csatornán eladni? Teszi fel a fő kérdéseket a konferencia, melyekre igyekszünk válaszokat találni, garantáltan túllépve a közhelyeken, néhány előadásban a pszichológia segítségével.

Célunk, hogy megtaláljuk a hazai legszebb és legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásokat. Normál nevezési határidő: 10.30. Meghosszabbított nevezési határidő: 11.06.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - A digitális az új normális? Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!

hirdetés