hirdetés
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 20
#1
Kreatív Online >> Kreatív Online >> Digitális
2018-11-05

Az NLCafé főszerkesztőjét kérdeztük, miért szálltak ki a hírversenyből, hogyan kezdtek márkát építeni szerzőikre, és miért kellett ehhez újrahúzni a címlapot. (X)

#2
Kreatív Online >> Kreatív Online >> Digitális
2018-10-12

A Central nyár végén új felszereléssel és megoldásokkal rendezkedett be médialaborjában a mozgóképes tartalmak értékesítésére. (X)

#3
Kreatív Online >> Kreatív Online >> Digitális
2018-06-18

Az Intren vezetője szerint rengeteg időt spóroltak a felülettel a nyári szabadságolások időszakában.

#4
Kreatív Online >> Kreatív Online >> Digitális
2018-05-03

Megmutatjuk, hogyan készítünk olyan tartalommarketing-megoldásokat a 24.hu-nál, ami nem csak a hirdetőnek és az olvasóknak, de még az újságíróknak is örömére szolgálnak. Win-win-win. (X)

#5
Kreatív Online >> Kreatív Online >> Digitális
2018-04-10

Az Antenna Hungária pályázatára startupok jelentkezését várják.

#6
Kreatív Online >> Kreatív Online >> Digitális
2018-03-29

A kérdőíves és kvízes tartalmakra akkor sem sajnálják az időt a nők, ha ahhoz 10 percig kell kattintgatni mobilon. (X)

#7
Kreatív Online >> Kreatív Online >> Digitális
2018-01-17

Minél többek megbízható  és első számú hírforrásává válni és a legjobban kiszolgálni hirdetőik igényeit – ezek a 24.hu 2018-as céljai. Szigeti Péter főszerkesztő írása. (X)

#8
Kreatív Online >> Kreatív Online >> Digitális
2017-11-22

Az NLCafé a legnagyobb női site, amely számokban a vezető online termékekkel versenyez. A vezetők beszéltek a havi 2 millió egyedi látogatóhoz vezető útról és a stratégiaváltásról. (X)

#9
Kreatív Online >> Kreatív Online >> Digitális
2017-05-25

Teljes generálon esett át a 15 éves Vezess.hu. (X)

#10
Kreatív Online >> Kreatív Online >> Digitális
2017-04-06

A márka fiatalítása és a „Gondos Gazda-platform” továbbgondolása a cél.

hirdetés
hirdetés

A legjobb márkaélményeket és aktivációkat keresi a 2019-es Lollipop! Meghosszabbított nevezési határidő: 2019. október 18.

A MOST Fórum október 17-i eseményén a siker összetevőit keresi egy start-up képviselőjével (Muhi Kristóf - Innobie), egy vállalkozóval (Bogár Márk - Chilifarm) és egy befektető segítségével (Pistyur Vera – Oktogon Ventures). Regisztrálj, vegyél részt és tudd meg, hogyan lesz az ötletből siker! (X)

Toborzás/kiválasztás konferencia DEMO-túrával egybekötve november 5-én.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről, az ipar kommunikációs szakembereitől. 2019.10.29.

A GyártásTrend ősszel folytatja országjáró Roadshow-ját, amelynek keretében a gyártó cégek használható tudást kapnak a digitalizációs ipar 4.0 megoldásokról.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A december 13-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Tapasztalatok, gyakorlati tanácsok – átállási workshop

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

hirdetés