hirdetés
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 18
#1
Kreatív Online >> Kreatív Online >> Digitális
2018-06-18

Az Intren vezetője szerint rengeteg időt spóroltak a felülettel a nyári szabadságolások időszakában.

#2
Kreatív Online >> Kreatív Online >> Digitális
2018-05-03

Megmutatjuk, hogyan készítünk olyan tartalommarketing-megoldásokat a 24.hu-nál, ami nem csak a hirdetőnek és az olvasóknak, de még az újságíróknak is örömére szolgálnak. Win-win-win. (X)

#3
Kreatív Online >> Kreatív Online >> Digitális
2018-04-10

Az Antenna Hungária pályázatára startupok jelentkezését várják.

#4
Kreatív Online >> Kreatív Online >> Digitális
2018-03-29

A kérdőíves és kvízes tartalmakra akkor sem sajnálják az időt a nők, ha ahhoz 10 percig kell kattintgatni mobilon. (X)

#5
Kreatív Online >> Kreatív Online >> Digitális
2018-01-17

Minél többek megbízható  és első számú hírforrásává válni és a legjobban kiszolgálni hirdetőik igényeit – ezek a 24.hu 2018-as céljai. Szigeti Péter főszerkesztő írása. (X)

#6
Kreatív Online >> Kreatív Online >> Digitális
2017-11-22

Az NLCafé a legnagyobb női site, amely számokban a vezető online termékekkel versenyez. A vezetők beszéltek a havi 2 millió egyedi látogatóhoz vezető útról és a stratégiaváltásról. (X)

#7
Kreatív Online >> Kreatív Online >> Digitális
2017-05-25

Teljes generálon esett át a 15 éves Vezess.hu. (X)

#8
Kreatív Online >> Kreatív Online >> Digitális
2017-04-06

A márka fiatalítása és a „Gondos Gazda-platform” továbbgondolása a cél.

#9
Kreatív Online >> Kreatív Online >> Digitális
2017-03-23

Három női lappiaci szereplőt kérdeztünk, mennyire viselkednek ma másként a nők a digitális térben, mint 8-10 éve. Nagyon. (X)

#10
Kreatív Online >> Kreatív Online >> Digitális
2016-12-01

A piaci szereplők szerint még van mit tanulni. (X)

hirdetés
hirdetés

Az Élelmiszer az FMCG szektor meghatározó szaklapja új versenyt indít. A verseny célja, hogy megtaláljuk a hazai piac legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeit. Nevezési határidő: augusztus 31.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a Pr Toplistán! Nevezési határidő: augusztus 31.

A Kreatív szaklap ismét meghirdette a business to business kommunikációs versenyt, melyre az elmúlt év legjobb B2B kommunikációs megoldásaival jelentkezhetnek ügynökségek, a megbízói oldal képviselői, szolgáltatók és médiumok. Nevezési határidő:09.07.

Részletes program hamarosan! SAVE THE DATE: 2018. november 15.

hirdetés