hirdetés
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 20
#1
Kreatív Online >> Kreatív Online >> Digitális
2018-11-05

Az NLCafé főszerkesztőjét kérdeztük, miért szálltak ki a hírversenyből, hogyan kezdtek márkát építeni szerzőikre, és miért kellett ehhez újrahúzni a címlapot. (X)

#2
Kreatív Online >> Kreatív Online >> Digitális
2018-10-12

A Central nyár végén új felszereléssel és megoldásokkal rendezkedett be médialaborjában a mozgóképes tartalmak értékesítésére. (X)

#3
Kreatív Online >> Kreatív Online >> Digitális
2018-06-18

Az Intren vezetője szerint rengeteg időt spóroltak a felülettel a nyári szabadságolások időszakában.

#4
Kreatív Online >> Kreatív Online >> Digitális
2018-05-03

Megmutatjuk, hogyan készítünk olyan tartalommarketing-megoldásokat a 24.hu-nál, ami nem csak a hirdetőnek és az olvasóknak, de még az újságíróknak is örömére szolgálnak. Win-win-win. (X)

#5
Kreatív Online >> Kreatív Online >> Digitális
2018-04-10

Az Antenna Hungária pályázatára startupok jelentkezését várják.

#6
Kreatív Online >> Kreatív Online >> Digitális
2018-03-29

A kérdőíves és kvízes tartalmakra akkor sem sajnálják az időt a nők, ha ahhoz 10 percig kell kattintgatni mobilon. (X)

#7
Kreatív Online >> Kreatív Online >> Digitális
2018-01-17

Minél többek megbízható  és első számú hírforrásává válni és a legjobban kiszolgálni hirdetőik igényeit – ezek a 24.hu 2018-as céljai. Szigeti Péter főszerkesztő írása. (X)

#8
Kreatív Online >> Kreatív Online >> Digitális
2017-11-22

Az NLCafé a legnagyobb női site, amely számokban a vezető online termékekkel versenyez. A vezetők beszéltek a havi 2 millió egyedi látogatóhoz vezető útról és a stratégiaváltásról. (X)

#9
Kreatív Online >> Kreatív Online >> Digitális
2017-05-25

Teljes generálon esett át a 15 éves Vezess.hu. (X)

#10
Kreatív Online >> Kreatív Online >> Digitális
2017-04-06

A márka fiatalítása és a „Gondos Gazda-platform” továbbgondolása a cél.

hirdetés
hirdetés

Mentes-M Díj újra! Megújult és új kategóriákkal idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2019. augusztus 30.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2019. augusztus 30.

Keressük Magyarország legszebb, legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásait! Nevezési határidő: 2019.08.30.

Találkozunk szeptemberben! Gyertek el, egyszerre két szakmai konferenciát is adunk a Nagy Kreatív Márkanap két hajóján. Egy egész nap az A38-on együtt! 2019.09.04.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A szeptember 6-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop szeptember 12-én, limitált létszámmal.

Az Üzlet és Pszichológia és a hrpwr.hu ismét bemutatja a nagy sikerű „kékgalléros” konferenciát! Kékgalléros HR kihívások 3.0 szakmai konferencia szeptember 26-án.

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 4.

Az eladásösztönző marketing titkai: élmény, adat, taktika. Hogyan ötvözzük az adatokat az élményekkel? Influencerek és eladásösztönzés tartalommarketinggel – jó és rossz példákon keresztül. Tudatos fogyasztó vs. Promo érzékenység – minden kiderül a proMO2019 workshopon! (x)

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra október 9-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Zöld marketing és kommunikáció Itt a zöldár! A tudatos fogyasztók már átlátnak a greenwashingon, de mi jön ezután? Save the date: 2019.10.10.

hirdetés