hirdetés
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 21
#1
Kreatív Online >> Kreatív Online >> Reklám
2017-03-02

Emiatt arányaiban a Hipnózis is nagyobb súllyal szerepel a pontszámításban.

#2
Kreatív Online >> Kreatív Online >> Reklám
2017-02-08

Kevesebb nemzetközi fesztiválsiker született 2016-ban, mint egy évvel korábban.

#3
Kreatív Online >> M+ lista
2016-02-22

Az M+ Lista harmadik legsikeresebb médiaügynöksége a Carat.

#4
Kreatív Online >> M+ lista
2016-02-22

Az M+ Lista második legsikeresebb médiaügynöksége az OMD.

#5
Kreatív Online >> Kreatív Online >> Média
2016-02-19

Az M+lista legsikeresebb médiaügynöksége a PHD lett. Ilyen volt a tavalyi évük.

#6
Kreatív Online >> Kreatív Online >> Reklám
2016-02-19

Az M+lista ötödik legsikeresebb ügynöksége az Isobar Budapest lett. 

#7
Kreatív Online >> M+ lista
2016-02-18

Az M+ Lista negyedik legsikeresebb hirdetője a Vodafone.

#8
Kreatív Online >> M+ lista
2016-02-18

Az M+ Lista negyedik legsikeresebb kreatívügynöksége a Possible lett.

#9
Kreatív Online >> Kreatív Online >> Szórakozás
2016-02-17
#10
Kreatív Online >> M+ lista
2016-02-17

Az M+ Lista harmadik legsikeresebb hirdetője a Magyar Telekom.

hirdetés
hirdetés

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Meghosszabbított nevezési határidő: március 13.

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra február 27-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Ismerd meg a legújabb üzleti trendeket és módszereket, majd próbáld ki a tanultakat március 4-én!

Hozd a laptopod! – Facebook és Instagram tréning HR-eseknek, lépésről lépésre, március 12-én!

Jöjjön el március 12-én a tavaszi Gyógyszerkommunikációs konferenciára! Inspirálódás, tanulás és tudásmegosztás nem csak gyógyszeripari szakembereknek az EGIS exkluzív, interaktív helyszínén!

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Nevezési határidő: 2020. március 13.

Mit tehet az ember a környezetért a saját munkahelyén - és hogyan tegye mindezt a vállalati kultúra részévé? Gyakorlati tippek, információk a témában.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop április 2-án, limitált létszámmal.

Milyen tapasztalatok vannak az egészségügyben a GDPR életbe lépése óta? Mit kellene tenni annak érdekében, hogy az Elektronikus Egészségügyi Szolgáltatási Tér (EESZT) használata megfeleljen az európai uniós szabályoknak? Hogyan lehetne adatvédelmi szempontból is jól (fel)használni a hazai adatvagyon

Digitális automatizáció a marketingben: Mire való a chatbot és mikor érdemes használni? Milyen lehetőségek vannak vele a márkaépítésben? Mi a szerepe az ügyfélkapcsolatban? Mi a jó chatbot stratégia?

A verseny célja, hogy egy olyan díjat indítson el az FMCG, és az ezzel a szegmenssel szorosan összefüggő Horeca-piac számára, amely felhívja a figyelmet az elmúlt év sikeres innovációira a fogyasztók, a kereskedelem, a vendéglátás és a szállodaipar területén. Nevezési határidő: április 3.

A nagy sikerrel zajló Év Gyára verseny ötéves jubileuma alkalmából egy egész napos konferenciával egészítjük ki díjátadó gálánkat, ezzel teremtve meg az év egyik kiemelkedő ipari eseményét. Ismerje meg a nemzetközi és a hazai év gyára verseny győzteseinek legjobb gyakorlatait!

SAVE THE DATE Vezetés és pszichológia konferencia április 28-án!

Nagy Kreatív Nap május 7-én! További részletek hamarosan...

Az FMCG és kereskedelmi szektor kiemelkedő éves eseménye! Dátum: 2020. május 13-14. Helyszín: Saliris Resort Spa & Konferencia Hotel, Egerszalók

hirdetés