hirdetés
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 46294
#1
Kreatív Online >> Kreatív Online >> Média
2017-02-17

Az NMHH továbbra is támogatja az Erdélyi Magyar Filmszemlét és a Savaria Filmszemlét is. 

#2
Kreatív Online >> Kreatív Online >> Média
2017-02-17

15 lapra nőtt a LifeTime Media által képviselt magazinportfólió.

#3
Kreatív Online >> Kreatív Online >> Média
2017-02-17

A műsorvezető az Origónak adott interjút.

#4
Kreatív Online >> Kreatív Online >> Karrier
2017-02-17

Horváth Kornél korábban a Tescónak dolgozott.

#5
Kreatív Online >> Kreatív Online >> Média
2017-02-17

Baksa Roland cikksorozata a jegybankelnök ügyeit járta körül. Tarnói Gizella-díjat kapott.

#6
Kreatív Online >> Kutatás
2017-02-17

Az Ipsos a 8-14 éves gyerekek médiahasználati szokásait vizsgálta.

#7
Kreatív Online >> Kreatív Online >> Reklám
2017-02-17

A német EDEKA szupermarketlánc egy groteszk és egyben nagyon szép reklámot készített. 

#8
Kreatív Online >> Kreatív Online >> Marketing
2017-02-17

Az eheti Kultúrterrorban Bentzik Réka, az MVM kommunikációs vezetője mesél a kedvenceiről. 

#9
Kreatív Online >> Kreatív Online >> Reklám
2017-02-17

Vizuális, márkakommunikációs tervezési feladatokkal bízták meg az ügynökséget.

 

#10
Kreatív Online >> Kreatív Online >> Média
2017-02-16

Bekker Balázs a hajléktalanok helyzetét bemutató cikksorozat tervével nyert.

hirdetés
hirdetés

Az Iránytű 2017 kommunikációs verseny nevezési határideje: február 24. 18 óra

Február 28-án ismét gyógyszerkommunikációs konferencia. Fókuszban a jövő betegei és médiafogyasztási szokásaik lesznek.

Tippek és trükkök a prezi.com használatáról. Workshop 2017. március 8-án.

A Kreatív és a Republic Group által közösen szervezett konferencia március 9-én várja a reklámipar jövője iránt érdeklődőket.

Indul a nevezés az idei Hipnózisra, amely Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye. Nevezési határidő: március 10.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: március 17.

Micro moments, Google Adwords és Youtube, videotartalom stratégia, mobilhirdetés, attribúciós modellezés

2017. április 6-7. Országos sales meeting azoknak, akik szeretnek értékesíteni, és még jobbak akarnak lenni!

Idén is megrendezzük az FMCG-szektor egyik legmeghatározóbb, kétnapos eseményét. Időpont: 2017.04.27-28.

hirdetés