hirdetés
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 47538
#1
Kreatív Online
2017-08-18

A vállalat belépne a filmipar területére.

#2
Kreatív Online
2017-08-18

Mészáros Lőrinc pénzintézete ad hitelt a Lapcom felvásárlásához.

#3
Kreatív Online >> Kreatív Online >> Interaktív
2017-08-18

A Netflix nem adott pénzt, a pornóoldal közbelépett.

#4
Kreatív Online >> Kreatív Online >> Szórakozás
2017-08-18

Eheti Kultúrterrorunkat az SAP Hybris üzletágvezetője írta.

#5
Kreatív Online >> Cégek és piacok
2017-08-18

Gasztrooldallal bővült a kiadó online portfóliója.

#6
Kreatív Online >> Kreatív Online >> Reklám
2017-08-18

Olvasóink megszavazták, mutatjuk az eredményt. Élmezőnybe került a Mercedes, a HungaroControl, az MVM, és a Telekom is.

#7
Kreatív Online >> Kreatív Online >> Pr
2017-08-18

Beni az Iskolakezdés együtt! segélyakciót támogatja.

#8
Kreatív Online >> Kreatív Online >> Pr
2017-08-18

Bemutatjuk Trackmant, a vagány Vágányembert, akit szakmai zsűri választott ki!

#9
Kreatív Online
2017-08-17

Egymilliárd dollárt szánnak rá jövőre, és elsőre tíz showműsort inditanak vagy vásárolnak meg.

#10
Kreatív Online >> Kreatív Online >> Média
2017-08-17

A Hégető Honorka-díjra szeptember 15-ig lehet nevezni.

hirdetés
hirdetés

Képzés marketingeseknek, akik tömegeket szeretnének megszólítani, de közvetlen, bizalmas formában, személyre szólóan. Enter!Digital a neoval szeptember 14-én.

A verseny célja díjazni azokat a kommunikációs megoldásokat, melyek támogatják és elősegítik, hogy egy vállalat termékét vagy szolgáltatását egy másik vállalatnak értékesítse. Nevezési határidő: szeptember 8.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Nevezési határidő: 09.08.

A verseny célja, hogy megtaláljuk és díjazzuk a legszebben tervezett és kivitelezett médiatermékeket Magyarországon. Weboldalakat, alkalmazásokat, tévéműsorokat, magazinokat és más nyomtatott kiadványokat lehet nevezni. Nevezési határidő: szeptember 15.

Az első benyomás megismételhetetlen. Légy rá felkészülve! Konferencia a POME-ról és fontosságáról szeptember 21-én

Szeptember 28-án ismét Gyógyszerkommunikációs konferencia. Fókuszban a technológiai fejlődés előnyei és kihívásai: E-recept, Data Science, okos eszközök.

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 6.

hirdetés