hirdetés
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 47744
#1
Kreatív Online >> Kreatív Online >> Reklám
2014-05-13

A dán Voteman szerintünk zseniális, de sokaknál kivághatja a biztosítékot.

#2
Kreatív Online >> Kreatív Online >> Reklám
2014-11-13

1914 karácsonyára emlékezik, amikor a katonák előmásztak a lövészárokból, és megajándékozták egymást.

#3
Kreatív Online >> Kreatív Online >> Databánya
2015-02-18

Kiszámoltuk, leírtuk és lerajzoltuk, hogyan működött az előző Orbán-kormány alatt Simicska Lajos médiabirodalma.

#4
Kreatív Online
2017-04-03

Nem kéne csendben lenyelni.

#5
Kreatív Online >> Kreatív Online >> Reklám
2016-04-19

A társkereső műsorhoz a kampány is passzol.

#6
Kreatív Online >> Kreatív Online >> Média
2011-09-13

Miért távozott Uj Péter? Valóban politikai nyomás nehezedik a szerkesztőségre?

#7
Kreatív Online
2016-11-15

Nemcsak a fizikai, hanem a érzelmi távolság is legyőzhető egy üzenet segítségével - üzenik.

#8
Kreatív Online >> Kreatív Online >> Reklám
2014-04-02

Ezt állítja a Dermablend kozmetikai márka legújabb kampánya. Elgondolkodtató reklámok. 

#9
Kreatív Online >> Kreatív Online >> Reklám
2012-02-28

Dobó Kata a Pepsivel és a Kapucsók is a toplistán. Szerintem. De vajon mi lett olvasóink kedvence az elmúlt húsz évből?

#10
Kreatív Online >> Kreatív Online >> Reklám
2016-11-08

A norvégiai jótékonysági kampányban még hagyományos, IKEA-címkék is voltak a tárgyakon.

hirdetés
hirdetés

Az első benyomás megismételhetetlen. Légy rá felkészülve! Konferencia a POME-ról és fontosságáról szeptember 21-én

A verseny célja, hogy megtaláljuk és díjazzuk a legszebben tervezett és kivitelezett médiatermékeket Magyarországon. Weboldalakat, alkalmazásokat, tévéműsorokat, magazinokat és más nyomtatott kiadványokat lehet nevezni. Meghosszabbított nevezési határidő: szeptember 22.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Hosszabbított nevezési határidő: 09.22.

Szeptember 28-án ismét Gyógyszerkommunikációs konferencia. Fókuszban a technológiai fejlődés előnyei és kihívásai: E-recept, Data Science, okos eszközök.

A 2017. október 4-én megrendezésre kerülő rendezvényen a nyomdaipar és marketing találkozik egymással!

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 6.

Mindennapi marketing a turizmusban – adatelemzés, szegmentálás, termékfejlesztés és kommunikáció a gyakorlatban. Turisztikai marketing konferencia 2.0 október 10-én.

Workshop a Kreatív szervezésében a Sakkom Interaktív szakmai támogatásával. Október 11.

Október 12-én ismét Youtube hajó a Google és a Kreatív szervezésében!

Elindult a Lollipop 2017 nevezési időszaka. A verseny célja: kreatív btl-megoldások és kapcsolódó kommunikációs kampányok díjazása. Nevezési határidő: 2017.10.13.

Cél: a reklám- és tágabb értelemben vett kommunikációs ipar gyártói oldalának legkiválóbb megoldásait jutalmazni. Nevezési határidő: október 27.

hirdetés