hirdetés
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 52330
#1
Kreatív Online >> Kreatív Online >> Reklám
2014-05-13

A dán Voteman szerintünk zseniális, de sokaknál kivághatja a biztosítékot.

#2
Kreatív Online >> Kreatív Online >> Reklám
2014-11-13

1914 karácsonyára emlékezik, amikor a katonák előmásztak a lövészárokból, és megajándékozták egymást.

#3
Kreatív Online >> Kreatív Online >> Databánya
2015-02-18

Kiszámoltuk, leírtuk és lerajzoltuk, hogyan működött az előző Orbán-kormány alatt Simicska Lajos médiabirodalma.

#4
Kreatív Online
2017-04-03

Nem kéne csendben lenyelni.

#5
Kreatív Online >> Kreatív Online >> Reklám
2016-04-19

A társkereső műsorhoz a kampány is passzol.

#6
Kreatív Online >> Kreatív Online >> Állj mellé, állj bele
2017-11-02

Indul a szavazás a JCDecaux pályázatán, ahol országos citylight kampányt nyerhet egy társadalmi ügy. (X)

#7
Kreatív Online >> Kreatív Online >> Média
2011-09-13

Miért távozott Uj Péter? Valóban politikai nyomás nehezedik a szerkesztőségre?

#8
Kreatív Online >> Kreatív Online >> Interaktív
2018-06-06

A két alapító és a Central Médiacsoport mellett ő a negyedik tulajdonos. Dancsó volt az első youtuberük, az alapítók ezt honorálják most.

#9
Kreatív Online
2018-05-28

A magyar reklám történetének egyik legnagyobb alakja 71 éves volt.

#10
Kreatív Online
2016-11-15

Nemcsak a fizikai, hanem a érzelmi távolság is legyőzhető egy üzenet segítségével - üzenik.

hirdetés
hirdetés

Az Üzlet és Pszichológia és a hrpwr.hu ismét bemutatja a nagy sikerű „kékgalléros” konferenciát! Kékgalléros HR kihívások 3.0 szakmai konferencia szeptember 26-án.

A MOST Fórum szeptember 26-i eseményén a híres testvérpárral, DTK-val, D. Tóth Andrással, valamint ismert szakértőkkel járunk utána, hogyan szolgálják a családi együttműködést a digitális eszközök és lehetőségek. Időpont: szeptember 26., 18.00 Helyszín: Magyar Telekom székház, Puskás konferenciate

Mentes hype: rend a trendben! Időpont: október 3., 09.30 - 16.00

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 4.

Az eladásösztönző marketing titkai: élmény, adat, taktika. Hogyan ötvözzük az adatokat az élményekkel? Influencerek és eladásösztönzés tartalommarketinggel – jó és rossz példákon keresztül. Tudatos fogyasztó vs. Promo érzékenység – minden kiderül a proMO2019 workshopon! (x)

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra október 9-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Zöld marketing és kommunikáció Itt a zöldár! A tudatos fogyasztók már átlátnak a greenwashingon, de mi jön ezután? Save the date: 2019.10.10.

A legjobb márkaélményeket és aktivációkat keresi a 2019-es Lollipop! Nevezési határidő: 2019. október 11.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről az ipar kommunikációs szakembereitől. 2019.10.29.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A december 13-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Toborzás/kiválasztás konferencia DEMO-túrával egybekötve november 5-én. Az előadások hosszabb szünetében a kiállítók a gyakorlatban is bemutatják megoldásaikat.

hirdetés