hirdetés
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 27
#1
Kreatív Online >> Kreatív Online
2020-05-22

A MAKSZ nem rendezi meg az Arany Pengét, és jövőre a szervezettel közös M+ Listánk sem jelenik meg. A Hipnózis díjait ősszel adjuk át, a LolliPOP best of különkiadással jelentkezik. A PR Toplistánál és annak versenyeinél nincs változás.

#2
Kreatív Online
2020-05-08

Az Artificial Group munkája is esélyes a május 19-én kihirdetett díjra.

#3
Kreatív Online
2020-05-06

Az ügynökség Inverz interjú című munkája a Google-lel versenyez egy kategóriában.

#4
Kreatív Online
2020-05-05

A csokimárka tavalyi, showműsorba öltöztetett nyereményjátéka esélyes a győzelemre.

#5
Kreatív Online
2019-11-19

A díjat a kisfilm írója és társrendezője, Szabó Stein Imre vette át a BFI (British Film Institute) londoni dísztermében.

#6
Kreatív Online >> Kreatív Online >> Reklám
2019-09-26

Közönségdíj is van, október 3-ig lehet szavazni a magyar munkára a nemzetközi mezőnyben.

#7
Kreatív Online
2019-06-03

A szexualitás jövőjét boncolgatta a Brain Baron Bryony Cole, a szextech egyik ismert szakértője. 

#8
Kreatív Online >> Kreatív Online >> teljes szélesség
2019-05-13

És még: piaci magazinkiadók, ügyfélszolgálat-kutatás, HBO, GfK, Flip, FBI és KEXP!

#9
Kreatív Online
2019-04-05

A versenyben a kiemelkedő internetes megoldásokat díjazzák. A Gastropolis számára készített weboldal is ott szerepel a jelöltek között.

#10
Kreatív Online >> Kreatív Online >> Reklám
2018-04-05

Az Ökumenikus Szeretetszolgálatnak készített társadalmi célú reklámfilmmel.

hirdetés
hirdetés

2 x 1,5 órás tréningünket HR-szakembereknek, vezetőknek ajánljuk, akiknek feladata, hogy önmagukat is eddzék a változásokra, és tovább is tudják adni ezt a tudást. Oktató: Cser Alexandra, trainer partner. Időpont: október 2. péntek délután

A Kreatív és a Vodafone közös Ready pályázatának célja, hogy ösztönözze, elismerje és támogassa azokat a vállalkozásokat, vállalatokat és magánszemélyeket, akik 2020-ban alkalmazkodni tudtak a járványhelyzet miatt kialakult változásokhoz, és sikeresen leküzdötték a kihívásokat.

Idén a Nagy Kreatív Hét teljesen biztonságosan, online stream formájában érkezik, ráadásul stúdióminőségben! Érdekel? Akkor ne hagyd ki! Jelentkezz!

SAVE THE DATE - 2020. október 21. Te mennyire ismered az embert? És hogyan tudsz neki még többet, még több csatornán eladni? Teszi fel a fő kérdéseket a konferencia, melyekre igyekszünk válaszokat találni, garantáltan túllépve a közhelyeken, néhány előadásban a pszichológia segítségével.

Célunk, hogy megtaláljuk a hazai legszebb és legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásokat. Normál nevezési határidő: 10.30. Meghosszabbított nevezési határidő: 11.06.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - A digitális az új normális? Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!

hirdetés