hirdetés
hirdetés
hirdetés

Veszélyben a multik marketingesei

A P&G ezer marketingest rúgott ki egy éve. Az Unilever múlt héten jelentette be, hogy elküld 800-at. Mi jöhet még?

hirdetés

A világ második legnagyobb hirdetőjének számító Unilever múlt héten jelentette be, hogy világszinten csökkenti a marketingosztályok létszámát és 800 marketingest kirúgnak a cégtől. Ez talán nem is meglepő azután, hogy a cég harmadik negyedéves jelentése nem volt túl fényes. Mivel a bejelentés egy évvel azután érkezett, hogy a nagy rivális P&G is bejelentett egy nagy létszámú elbocsátást – végül 5000 főt küldtek el, amelyből 1000-en marketingesen voltak –, így az Adage egy cikkben máris elkezdte firtatni, hogy mely cégeknél várhatók hasonló lépések.

Illetve nem csak várhatóak, hanem történtek is, ugyanis a cikk tovább sorolja a fontos hirdetőket, akik a közelmúltban alakították át vagy építették le a marketingosztályukat. Ezek között van a Colgate-Palmolive, az Energizer és a Johnson & Johnson is.

Az Egyesült Államokban tapasztalható forgalmi mutatók azonban arra utalnak az Adage által megkérdezett szakértők szerint, hogy további nagy hirdetők, így a Coca-Cola és a Pepsi is kénytelenek lesznek marketingesektől megválni, akárcsak az Avon. Az érintettek mindenesetre nem reagáltak az Adage kérdéseire. 

(forrás: Advertising Age)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A petíció 12 ezer aláírás felett jár már.

Az Indenpendent Spirit Awards-on a kisebb büdzséjű alkotásokat díjazzák.

A tévészpot egy nonprofit vállalat jóvoltából született, akik azt szeretnék, ha minél többen állnának át növényi alapú étrendre.

A Netpositive és a FANUC is őket választotta.

Lego Vidiyo néven indít új szolgáltatást a gyártó, melynek lényege, hogy kiterjesztett valóság (AR) segítségével pingelje a gyerekek kreativitását.

hirdetés

Február 4-én bemutatkoznak a HRKOMM Award 2020 nyertes pályázatai! Stay tuned! A programot folyamatosan frissítjük!

Milyen régi, új és régiúj, azaz a változásokkal együtt frissülő szolgáltatásokat tudnak nyújtani 2021-ben a HR-szolgáltatók? Február 16-án megtudhatjátok az év első szakmai rapid találkozóján!

Épülj, hogy építhess! – Alkalmazottpszichológia-tudás a hétköznapokra HR-eseknek, cégvezetőknek, coachoknak! Féléves képzés péntekenként: 10 oktatási nap + 9 konzultációs alkalom! 2021. februártól júliusig!

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: március 12.

hirdetés