hirdetés
hirdetés
hirdetés

Távozik Kallós András a Telenortól

Négy és fél év után távozik Kallós András a Telenor marketingkommunikációs pozíciójából – tudta meg a Kreatív Online. Helyére Lukas Antos érkezik, aki év eleje óta volt a mobilvállalat fogyasztói marketingért felelős vezetője.

hirdetés

Négy és fél év után távozik Kallós András a Telenor marketingkommunikációs pozíciójából – tudta meg a Kreatív Online. Helyére Lukas Antos érkezik, aki év eleje óta volt a mobilvállalat fogyasztói marketingért felelős vezetője.

Kallós András (Forrás: Kreatív)

Kallós András az utóbbi hónapokban tanácsadóként vett részt a Telenor marketingmunkájában, hogy a feladatok átadása zökkenőmentes legyen. A szakember a Kreatív Online-nak megerősítette a hírt, és elmondta, hogy egyelőre pihenéssel tölti az idejét. Kallós emlékeztetett arra, hogy a vele készült - mondhatni hírhedté vált - 2010 júliusi címlapinterjúnkban azt mondta, hogy három évinél tovább nem lehet ezt egy helyen csinálni, de jócskán túllépte ezt az időt. A vele készült interjú akkor olyan hullámokat kavart, hogy külön beszélgetést kellett szervezni, amelyben a felek tisztázták álláspontjaikat. 

A szakember 2009 májusában érkezett a Telenorhoz, 2009 szeptemberétől pedig a Young & Rubicam a vállalat atl-ügynöksége. Kallós tevékenyen részt vett a Pannon Telenorrá való átmárkázásában, viszont sokáig nem sikerült valóban szerethető irányt találniuk. 2011 év végén azonban a Hipernet-kampányukat beválasztottuk az év 10 legjobb kampányába, amelyről azt írtuk: 

"Az X-Faktorhoz kapcsolódó kampány ugyanis kiváló. A koncepció, a gondolat, az aktualitás, a kezdet és a várható jövőkép is vállalható, elüt a konkurencia jelenlegi kommunikációs kliséitől, sőt, most már nem lehetne a logókat meg színeket ide-oda cserélgetni a kampányokon.{...} A Telenoré kikiabál ebből az egyenletesen bábúfejű telkoiparból és rájött, hogy a szolgáltatás a lényeg. Mikor erre rájött, felépített rá egy karakteres vizuális világot, amelyet továbbfejlesztett egészen addig, hogy az X-Faktorban csúcsosodjék ki, a kampányba egyáltalán nem idegesítő módon bevonva az énekeseket is. Az elegáns és ügyes termékelhelyezésről már nem is beszélve. 2011 második felében a Telenor marketingkommunikációs szempontból agyonverte a konkurenciát..:"

Lukas Antos (Forrás: Telenor)

Utódja, Lukas Antos a Telenor tájékoztatása szerint idén év elejétől dolgozik a vállalatnál, Kallós távozásáig a mobilcég fogyasztói marketingért felelős vezetője volt. A szakember jelentős telekommunikációs- és FMCG-piaci tapasztalattal rendelkezik. A Telenor előtt rövid ideig a cseh Samsung marketingigazgatója volt, korábban a cseh Telefónica O2 marketingkommunikációs igazgatójaként dolgozott, szintén marketinges pozíciókat töltött be előtte a cseh Vodafone-nál, a Johnson & Johnsonnál, az Unilevernél és a Ferrerónál.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A petíció 12 ezer aláírás felett jár már.

Az Indenpendent Spirit Awards-on a kisebb büdzséjű alkotásokat díjazzák.

A tévészpot egy nonprofit vállalat jóvoltából született, akik azt szeretnék, ha minél többen állnának át növényi alapú étrendre.

A Netpositive és a FANUC is őket választotta.

Lego Vidiyo néven indít új szolgáltatást a gyártó, melynek lényege, hogy kiterjesztett valóság (AR) segítségével pingelje a gyerekek kreativitását.

hirdetés

Február 4-én bemutatkoznak a HRKOMM Award 2020 nyertes pályázatai! Stay tuned! A programot folyamatosan frissítjük!

Milyen régi, új és régiúj, azaz a változásokkal együtt frissülő szolgáltatásokat tudnak nyújtani 2021-ben a HR-szolgáltatók? Február 16-án megtudhatjátok az év első szakmai rapid találkozóján!

Épülj, hogy építhess! – Alkalmazottpszichológia-tudás a hétköznapokra HR-eseknek, cégvezetőknek, coachoknak! Féléves képzés péntekenként: 10 oktatási nap + 9 konzultációs alkalom! 2021. februártól júliusig!

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: március 12.

hirdetés