hirdetés
hirdetés
hirdetés

Szabó Béla a globális Vodafone élén

A Vodafone globális márka- és kommunikációs stratégiai igazgatójának nevezték ki novembertől Szabó Bélát. A szakember 2010 óta vezette a márka hazai marketingkommunikációját.

hirdetés

Szabó Béla
Szabó Béla
Novembertől Szabó Béla felel a Vodafone globális márkastratégiájáért – írta a Forbes Magyarország blogja. A szakember jelenleg a Vodafone hazai marketingkommunikációs igazgatója, hasonló posztot fog betölteni Londonban is, a szolgáltató nemzetközi központjában, ahol pozíciója az újonnan létrejövő Head of Brand and Communications Strategy elnevezést kapta a Forbes szerint, ami magyarul nagyjából a márka- és kommunikációs stratégia irányítójának felel meg.

Feladata ennek megfelelően nem az egyes országok kampányai fölötti operatív vezetés lesz, hanem a hosszútávú reklám-, márka- és kommunikációs stratégia kigondolása a társaságnál. A Forbes úgy fogalmaz, hogy a Vodafone a multikhoz képest lazán kezelte a központi irányítást a reklámban: futottak ugyan globális kampányok, de akár olyan közeli országok, mint Csehország, Magyarország és Olaszország reklámmegoldásai is nagyban különböznek. A lap szerint a Londonban zajló átszervezés és a globális márkacsapat megerősítése mögött kiolvasható a szándék, hogy ez változzon.

Szabó Béla 2010 óta töltötte be a Vodafone Magyarország marketingkommunikációs igazgatói posztját, előtte a Leo Burnett Budapest stratégiai igazgatója, azt megelőzően pedig a Y&R account executiveja, majd az Adviola account directora volt. Előadott a Reklámakadémián és a szingapúri World Effie fesztiválon is. A Vodafone-nal számos hazai és nemzetközi versenyen értek el sikereket, többek között a Vodafone hangtérkép, vagy épp az öltözőfülkék projektekkel, de a Forbes szerint a Vodafone Red bevezetése is nemzetközi figyelmet keltett a márka berkein belül.

A Vodafone-hoz való igazolásakor interjút is közöltünk a szakemberrel, nyáron pedig kulturális ajánlót készített a Kreatív olvasóinak, melyet itt olvashatnak.

(forrás: Forbes Magyarország, Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

George-ot a Greenroom vezeti be a hazai piacra.

Az ikonikus pajzshoz 1993 óta nem nyúltak, nem is nézett ki jól mobilon. Terveztek egy új céges fontos is.

A Pont Itt szaklap átadta a Gastro&Hotel Design Award elismeréseit.

A közép-európai borbár megjelenése egyből be is húzott egy dizájndíjat.

A Vodafone szenzorai és a Here térképei segítenek neki, a sofőr a garázs bejáratánál kiszállhat. Budapesten mutatták be.

hirdetés

Díjátadó: 19.11.26. (19:30) Akvárium Vedd meg jegyed a bétéelesek bulijára!

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

Workshop az online véleményvezérek megítéléséről és az influencer marketing várható hazai trendjeiről egy exkluzív kutatás tükrében. Dátum: december 04.

Megújult kategóriarendszerrel tér vissza a Kreatív korábban DMBP néven futó, digitális eszközöket és megoldásokat díjazó versenye. Nevezési határidő: 2019.11.29.

Egész napos konferencia a pénzügyi termékek és szolgáltatások, az ezeket értékesítő pénzintézetek marketingjéről és kommunikációjáról. Dátum: 2019.12.04.

A Prizma Kreatív PR Díj idei dajátadója - gyere, ünnepelj velünk!

hirdetés