hirdetés
hirdetés
hirdetés

Szabó Béla a globális Vodafone élén

A Vodafone globális márka- és kommunikációs stratégiai igazgatójának nevezték ki novembertől Szabó Bélát. A szakember 2010 óta vezette a márka hazai marketingkommunikációját.

hirdetés

Szabó Béla
Szabó Béla
Novembertől Szabó Béla felel a Vodafone globális márkastratégiájáért – írta a Forbes Magyarország blogja. A szakember jelenleg a Vodafone hazai marketingkommunikációs igazgatója, hasonló posztot fog betölteni Londonban is, a szolgáltató nemzetközi központjában, ahol pozíciója az újonnan létrejövő Head of Brand and Communications Strategy elnevezést kapta a Forbes szerint, ami magyarul nagyjából a márka- és kommunikációs stratégia irányítójának felel meg.

Feladata ennek megfelelően nem az egyes országok kampányai fölötti operatív vezetés lesz, hanem a hosszútávú reklám-, márka- és kommunikációs stratégia kigondolása a társaságnál. A Forbes úgy fogalmaz, hogy a Vodafone a multikhoz képest lazán kezelte a központi irányítást a reklámban: futottak ugyan globális kampányok, de akár olyan közeli országok, mint Csehország, Magyarország és Olaszország reklámmegoldásai is nagyban különböznek. A lap szerint a Londonban zajló átszervezés és a globális márkacsapat megerősítése mögött kiolvasható a szándék, hogy ez változzon.

Szabó Béla 2010 óta töltötte be a Vodafone Magyarország marketingkommunikációs igazgatói posztját, előtte a Leo Burnett Budapest stratégiai igazgatója, azt megelőzően pedig a Y&R account executiveja, majd az Adviola account directora volt. Előadott a Reklámakadémián és a szingapúri World Effie fesztiválon is. A Vodafone-nal számos hazai és nemzetközi versenyen értek el sikereket, többek között a Vodafone hangtérkép, vagy épp az öltözőfülkék projektekkel, de a Forbes szerint a Vodafone Red bevezetése is nemzetközi figyelmet keltett a márka berkein belül.

A Vodafone-hoz való igazolásakor interjút is közöltünk a szakemberrel, nyáron pedig kulturális ajánlót készített a Kreatív olvasóinak, melyet itt olvashatnak.

(forrás: Forbes Magyarország, Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Meghívásos tenderen végül a Next9-t választották.

A nemrég önálló sales house-zá alakuló cég a Toprum Barba hívta partnereit. Képgalériával mutatjuk meg, hogy sikerült az este.

A márka új termékeit fiatal művészek értelmezték újra. A nonfiguratív snackdarabkák értelmezésére pedig nyereményjátékot is indított a Cheetos.

A márka kompakt autóval bővíti a portfólióját, amihez a Café és a White Rabbit készítettek bevezető kampányt. A koncepció az „elsőség” volt.

Azzal, hogy a brazil kozmetikai cég egyesül az Avonnal, a világ negyedik legnagyobb teljes mértékben szépségiparral foglalkozó vállalatcsoportját hozza létre.

hirdetés

A MOST Fórum május 30-i eseményén a magyar sportélet szereplőivel tekintjük át, hogyan változott a szabadidő- és élsport a technológia fejlődésével. (X)

Nyerő SSC people-management stratégiák. Fluktuációcsökkentő minikonferencia június 7-én.

Idén is Sales&Pszichológia konferencia. Foglald le helyed most! 2019.05.28.

Gyakorlatorientált tréning az INTREN szakmai támogatásával a Google Ads kampány létrehozásának és optimalizálásának technikájáról és trükkjeiről, egészen a kezdő lépésektől. május 31., 08.30 - 14.00

Egyre több az aktív, fizetőképes ötvenes és hatvanas fogyasztó - a te célcsoportodban is. Elmondjuk, hogyan kommunikálj velük, nekik!

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop június 6-án, limitált létszámmal.

Burnout - Ismerd fel, ismerd meg és lábalj ki belőle Csatlós Csillával június 12-én!

Leendő ügyfeled már nálad van – csak észre kell venned! Az adatvezérelt marketing lehetőségei és kihívásai. Hogyan szerezz új ügyfeleket digitális marketinggel, hogyan tartsd meg a régieket? Weboldal-monitoring, tartalommarketing, email-marketing június 12-én.

Egy laza szakmai délután szuper előadásokkal, influencer best practice-ekkel és borkóstolással! Ráadásul igazi influencereket is kérdezhettek majd!

A Pont Itt gasztro/szállás/utazás szaklap idén is meghirdeti a hazai Horeca-szakma körében legrangosabb, leglátványosabb design versenyét, a ma már igazi nemzetközi brandnek számító Gastro&Hotel Design Award-ot. Nevezési határidő: július 5.

hirdetés