hirdetés
hirdetés
hirdetés

Pr-es a Nemzeti Táncszínháznál

Megújítja kommunikációs stratégiáját a Nemzeti Táncszínház, ezért csapata új munkatárssal egészült ki. Mittelholcz Dóra sajtókapcsolatokért, online kommunikációért és promóciós eseményekért felel. 

hirdetés

Mittelholcz Dóra
Újragondolja és frissíti kommunikációs koncepcióját a Nemzeti Táncszínház, így átstrukturálta és bővítette kommunikációs csapatát. A továbbiakban Nagy Orsolya és Arató Balázs a marketingért felel, míg a teljes pr-feladatok egy újonnan csatlakozott munkatárshoz, Mittelholcz Dórához tartoznak. Hozzá tartoznak a Nemzeti Táncszínház sajtókapcsolatai, online kommunikációja és a különböző promóciós események.

Mittelholcz Dóra 11 évet töltött el a Metropolnál, ahol újságírói és szerkesztői feladatok mellett az újság riporteri csapatának munkáját is irányította, később a Telenor Magyarországnál fogyasztói kommunikációs vezetőként dolgozott. Alapítótagja, vezető szerkesztője az idén indult kulturális portálnak, a Kultography.hu-nak.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A célja, hogy növelje az iparági normákat a reklámozást érintő márkabiztonsági és médiafelelősségi kérdésekben. 

A Meteo projekt az aktuális időjárási viszonyokhoz alakítja a cég programmatic hirdetéseit.

A Mokka egyik októberi adásában tolták túl egy divatüzlet bemutatását.

Az új kampányban arra hívják fel a figyelmet, hogy az elimerő szavakból üzletet lehet építeni az online térben, egyben pedig a Telekom Üzleti Okoswifi Rendszer szolgáltatást is népszerűsítik.

December óta megbízott főszerkesztő volt, a kinevezés március 1-jével véglegesedett, csakúgy, mint Ilku Miklós, főszerkesztő-helyettes esetében.

hirdetés

Ugyan az oltások megérkezésével már valamennyire látszik az alagút vége, ez nem jelenti azt, hogy 2021 még ne a változásokról, a rezilienciáról vagy a rugalmasságról szólna. Mely tulajdonságok mellesleg vírus nélkül is csak előrevisznek. Mit tudnak ehhez hozzátenni a HR szolgáltatók?

A nyitás közeledtével egyre többen már az irodai visszatérést tervezik. Tarts március 25-én velünk, járjuk együtt körbe a különböző hibrid megoldásokat: mit tanultunk, mit engedünk el, mit tartunk meg – minden ami a munkavégzés környezetére vonatkozik.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: március 12.

Március 19-én, pénteken Belső kommunikációs workshop a Kreatív szervezésében!

hirdetés