hirdetés
hirdetés
hirdetés

Neizer Anita a Hvg.hu főszerkesztője

Neizer Anita lett a Hvg.hu főszerkesztője január 1-jével. 2011 júniusa óta főszerkesztő-helyettes volt. 

hirdetés

A Hvg-hu arról ír, hogy a szerkesztőség egyetértésével született döntés értelmében a 32 éves közgazdász végzettségű főszerkesztő hivatalosan is átveszi Gavra Gábor pozícióját a hírportál élén. Neizer 2011 júniusa óta dolgozik főszerkesztő-helyettesként, október közepétől pedig megbízott főszerkesztő volt.

Neizer Anita célja, hogy a portál az elmúlt két és fél évben megszerzett pozícióját tovább erősítve meghatározó szereplő legyen a hírpiacon. A gazdasági és politikai tartalmakon túl a nem közéleti témák (mint például a tech, kultúra, életmód) is nagy hangsúlyt kapnak. Mint elmondta, fontos számára az emberközpontú, úgynevezett szemmagasságból történő megközelítés, és az, hogy a Hvg.hu továbbra is független és objektív hírportálként tájékoztasson.

Mint ismert, elődje, Gavra Gábor azért mondott le Gavra Gábor főszerkesztői posztjáról, mert a bajai videófelvétel kezelésével, megjelentetésének körülményeivel súlyosan megsértette a Hvg alapértékeit 

 

(forrás: Kreatív Online, hvg.hu)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Erre jutott a Budapest Design Week, mely idén a körforgásos gazdaság témáját járta körül.

Az új országimázs kampány már a fiktív karakter szavajárására épít.

A Mito saját kirándulásaira szokott pólókat tervezni, de mivel idén a túra a járvány miatt elmarad, az ügynökség inkább nosztalgiázik.

A cég iskolákba is elviszi a védekezés nélküli szex kockázataira figyelmeztető kampányát.

Márkakampányt indított és ezzel együtt új vállalati célkitűzéseket határozott meg az Accenture tanácsadócég. 

hirdetés

Online eredményhirdetés: október 28., 10:00, a storeinsider.hu oldalunkon!

Célunk, hogy megtaláljuk a hazai legszebb és legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásokat. Normál nevezési határidő: 10.30. Meghosszabbított nevezési határidő: 11.06.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

Hipnózis sem maradt érintetlenül a napról napra egyre inkább feje tetejére álló 2020-ban, egy dologból azonban nem engedünk - a díjakat idén is átadjuk Magyarország legrégebbi reklámversenyén.

Újrahasznosítottuk 2019 egyik legsikeresebb KREATÍV rendezvényét: itt a Green Wave 2020! November 18-án fókuszban a fenntarthatóság és a marketing!

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!

hirdetés