hirdetés
hirdetés
hirdetés

Kinevezések az Adaptive Mediánál

Szeptembertől Bennó Kata az Adaptive Media Sales House partnerkapcsolati vezetőjeként folytatja munkáját, Szabó Ákos pedig az üzletfejlesztési terület mellett az online értékesítés irányításáért is felel.

hirdetés

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Amennyiben szeretne előfizetni, itt megteheti.

E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

Az ügynökség ezentúl a Heineken Hungária HoReCa és és kiskereskedelmi helyszínes aktivitásaiért is felel.

Már a második körnél tart, közben a social területet is újratenderezteti a tévétársaság.

A kampánybejelentőt olvashatjátok.

Nagy Dénes a Természetes fény rendezéséért, Kizlinger Lilla a Rengetegben nyújtott alakításáért kapott Ezüst Medvét.

"Nem elég kemény (jelszó) a f*sz" - figyelmeztetik a járókelőket.

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A One-Channel kategória díjairól dönthet a Fastbridge kreatívigazgatója.

A vállalatok fenntartható fejlődésről szóló kommunikációját támogatják.

Három régiós országban nyílik meg a márkák előtt a lehetőség, hogy az egyik legnépszerűbb Spotify-lábra álljanak.

A POME, a Deepinsight és a Free Association együttműködésében készül a kutatás a hazai költésekről, árazásról és a szegmens megítéléséről.

A Baby&me-t és az elindulásához kapcsolódó kampányt a feat. csinálta.

hirdetés

Ugyan az oltások megérkezésével már valamennyire látszik az alagút vége, ez nem jelenti azt, hogy 2021 még ne a változásokról, a rezilienciáról vagy a rugalmasságról szólna. Mely tulajdonságok mellesleg vírus nélkül is csak előrevisznek. Mit tudnak ehhez hozzátenni a HR szolgáltatók?

A nyitás közeledtével egyre többen már az irodai visszatérést tervezik. Tarts március 25-én velünk, járjuk együtt körbe a különböző hibrid megoldásokat: mit tanultunk, mit engedünk el, mit tartunk meg – minden ami a munkavégzés környezetére vonatkozik.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: március 12.

Március 19-én, pénteken Belső kommunikációs workshop a Kreatív szervezésében!

hirdetés